וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאט לאט: גיברלטר השיגה ניצחון שני בהיסטוריה עם 0:1 על לטביה

צפו בשער הדרמטי: אקס בני יהודה ליאם ווקר כבש (88) את שערו השני בנבחרת ועל הדרך הפך למלך ההופעות של נבחרתו, שניצחה לראשונה מאז יוני 2014 אז גברה על מלטה באותה תוצאה

one

תגידו המון מזל טוב לנבחרת גיברלטר בכדורגל שהשיגה היום (ראשון) את ניצחונה השני סך הכל מאז הוכרה כנבחרת באופן רשמי עם 0:1 ביתי על נבחרת לטביה. המאמן דסי קורי ושחקניו נאלצו להמתין כמעט ארבע שנים לניצחון הזה, שכן את האחרון הם השיגו ב-4 ביוני 2014, גם כן במשחק ידידות, עם ניצחון באותה תוצאה על נבחרת מלטה. מאז, גיברלטר רשמה 24 משחקים והפסידה בכולם למעט תוצאת תיקו 0:0 שהשיגה נגד ליכטנשטיין במרץ 2016 במשחק ידידות.

כובש השער הדרמטי, שנכבש בדקה ה-88, היה לא אחר מאקס בני יהודה ליאם ווקר, שהשיג את שערו השני בנבחרת ב-29 הופעות. ווקר, שמשחק היום בנוטס קאונטי מהליגה הרביעית באנגליה, הפך במשחק למלך ההופעות של הנבחרת והוא חולק את מלכות השערים עם ג'ייק גוסלינג ולי קסקיירו.

גיברלטר הוגרלה לבית יחד עם מקדוניה, ליכטשנטיין וארמניה במסגרת ליגת האומות והיא תנסה להשיג נקודות ראשונות בהיסטוריה שלה במפעל רשמי. בלטביה קיבלו באכזבה עצומה את ההפסד ובתקשורת המקומית הוא הוגדר כ"השפלה הגדולה ביותר בתולדות הכדורגל הלטבי".

עוד בנושא:

פרננדו סנטוס: "רק לרונאלדו יש מקום בטוח בסגל למונדיאל"
טיאגו אלקנטרה: "טימו ורנר מזכיר לי את פרננדו טורס בצעירותו"
ארסן ונגר: "יש אפליה על רקע גיל, נמאס לי להתעסק בתדמית כל הזמן"

שער הניצחון הדרמטי של ווקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully