וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיאגו אלקנטרה: "טימו ורנר מזכיר לי את פרננדו טורס בצעירותו"

קשר באיירן מינכן החמיא לחלוץ נבחרת גרמניה ור.ב. לייפציג: "הוא מהיר בצורה שבלתי תיאמן, יש לו תאוצה מדהימה והוא תמיד מוצא מרווחים פנויים". על עצמו אמר: "אני עובד קשה גם הגנתית"

טיאגו אלקנטרה שחקן באיירן מינכן. רויטרס
טיאגו אלקנטרה/רויטרס

טיאגו אלקנטרה פגש ביום שישי האחרון את חבריו מבאיירן מינכן כשפתח בהרכב נבחרת ספרד מול גרמניה במשחק שנגמר ב-1:1. אחרי המשחק התפנה הקשר הספרדי להחמיא דווקא לחלוץ היריבה, טימו ורנר, שלא כבש במשחק הזה.

"הוא מהיר בצורה שבלתי תיאמן", אמר טיאגו על ורנר שכבש ב-1:2 של ר.ב. לייפציג מול באיירן מינכן במחזור האחרון, "הוא מזכיר לי קצת את פרננדו טורס הצעיר. יש לו תאוצה מדהימה והוא תמיד מוצא את המרווחים בהגנות היריבות". הקשר הספרדי התראיין במארקה והתייחס גם ללאון גורצקה, שמשחק בשאלקה ויצטרף לבאיירן מינכן בעונה הבאה, "אני חושב שהוא שחקן טוב מאוד ויעזור לנו מאוד".

בהמשך הוא הודה כי האליפות בגרמניה כבר הוכרעה ודיבר על המטרות האחרות של באיירן העונה כשאמר: "בבונדסליגה זכינו, אנחנו כבר האלופים, אבל אנחנו צריכים להמשיך לנצח. המשחק הבא הוא נגד דורטמונד ואנחנו צריכים להגיע אליו עם הרצון לנצח כי המשחק הזה צריך לשרת אותנו לקראת ליגת האלופות. לנצח לא אמור לשעמם אותך ואתה לא אמור לקחת את זה כמובן מאליו. אתה לא רוצה להירגע במהלך העונה כי אז אתה עלול להתנוון וזה מה ששחקן לא רוצה שיקרה. אתה רוצה להתחרות ולנצח. אף אחד לא רוצה להפסיד כי כולם רוצים להיזכר בכדורגל".

זו העונה החמישית של טיאגו אלקנטרה בבאיירן מינכן והוא מסביר מה עזר לו להשתלב במועדון טוב כל כך: "אני עובד קשה ומנסה לעזור ככל הניתן ואפשר לראות את זה בבונדסליגה. בעונה שעברה אני הייתי השחקן שזכה בהכי הרבה כדורים אחרי שהם אבדו בליגה והייתי אחד ממיירטי הכדורים המובילים באירופה. אני תמיד עובד קשה גם מבחינה הגנתית".

טימו ורנר שחקן ר.ב. לייפציג. רויטרס
זוכה למחמאות מטיאגו אלקנטרה. ורנר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully