וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו סנטוס: "רק לרונאלדו יש מקום בטוח בסגל למונדיאל"

מאמן נבחרת פורטוגל דיבר לפני משחק הידידות נגד הולנד (שני, 21:30, ספ' 1) וסיפר שרק הכוכב הגדול הבטיח את מקומו ברוסיה. ויילס ואורוגוואי ייפגשו בגמר גביע סין (14:35)

one

משחקי הידידות ברחבי העולם יימשכו מחר (שני) כשבמוקד פורטוגל תפגוש את הולנד למשחק מעניין שייערך בז'נבה, שוויץ (21:30, שידור בספורט 1). במשחק בולט נוסף ויילס ואורוגוואי (14:35) ייאבקו אחת בשנייה על הזכות לקחת הביתה את גביע סין.

כריסטיאנו רונאלדו, נבחרת פורטוגל. רויטרס
רק מקומו מובטח. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

פורטוגל - הולנד (21:30, ספורט 1)

אחרי הניצחון הדרמטי 1:2 של מצרים הודות לצמד בתוספת הזמן של כריסטיאנו רונאלדו, אלופת אירופה פוגשת את הולנד, שתנסה גם להתאושש מההפסד הביתי 1:0 לאנגליה. ההולנדים ינסו לשנות את מאזנם העגום נגד פורטוגל, אותה הם ניצחו פעם אחת בלבד ב-12 המפגשים האחרונים בין הצדדים. המפגש האחרון בין הקבוצות היה משחק ידידות באוגוסט 2013 והקבוצות נפרדו בו ב-1:1. "רק לכריסטיאנו רונאלדו יש מקום בטוח בסגל למונדיאל", אמר מאמן נבחרת פורטוגל, פרננדו סנטוס, שרמז לשאר השחקנים שעליהם להרשים אותו על מנת לזכות במקום בסגל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן נבחרת אורוגוואי אדינסון קבאני. רויטרס
המספרת של קבאני בחצי הגמר/רויטרס

ויילס - אורוגוואי (14:35)

אחרי שבשנה שעברה צ'ילה זכתה בו, אורוגוואי תנסה להמשיך את רצף הזכיות של הדרום אמריקאיות בגביע סין כשתפגוש את נבחרתו של גארת' בייל. כוכב ריאל מדריד הפך למלך שערי נבחרת ויילס בכל הזמנים אחרי שכבש שלושער בניצחון 0:6 על סין בחצי הגמר, וכעת הוא ינסה להביא לארצו תואר לא רשמי, אך מכובד. לואיס סוארס ואדינסון קבאני כבשו כדי להעלות את הסלסטה לגמר והם ישמחו לחזור מסין עם ניצחון נוסף. בקרב על המקום השלישי, שייערך מוקדם יותר, סין תפגוש את צ'כיה ותנסה להימנע מסיום במקום הרביעי והאחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully