וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובר הכוכב האדום: "החוזה של טיילור רוצ'סטי הוא עד תום הפלייאוף בסרביה"

25.3.2018 / 14:53

בקבוצה הסרבית הופתעו לשמוע את הדיווחים מישראל לפיהם הגארד צפוי לעבור להפועל ירושלים עם תום משחקי הפלייאוף באדריאטית באמצע אפריל ומיהרו להבהיר כי החוזה שלו תקף גם לאחר מכן: "התזמון של השמועה מאוד מעניין"

one

בכוכב האדום בלגרד התפלאו לשמוע היום (ראשון) על הידיעות הרבות מישראל לפיהן הפועל ירושלים מפעילה לחצים על טיילור רוצ'סטי לחבור לקבוצה עם סיום הפלייאוף של הליגה האדריאטית, באזור אמצע חודש אפריל, ואף כי ביקש שחרור מהמועדון.

עוד בנושא
הפועל ירושלים לוחצת על טיילור רוצ'סטי: הצטרף עוד העונה
הכוכב האדום מתלבטת לגבי רוצ'סטי, דייסון: "קטש מתעקש שנשחק כקבוצה"
סוני ווימס: "מכבי תל אביב עשתה הרבה טעויות איתי, לא אני זה שטעיתי"

שחקן הכוכב האדום בלגרד טיילור רוצ'סטי. GettyImages
לא יוותרו עליו בקלות. רוצ'סטי/GettyImages

"זה ממש לא נכון", סיפר לוואלה! ספורט דובר המועדון הסרבי, "לטיילור יש חוזה עד לסיום העונה, מה שאומר עד למשחק האחרון בפלייאוף הליגה המקומית! ולא רק עד סיום הליגה האדריאטית. התזמון של השמועה על מעבר אפשרי שלו מאוד מעניין, בדיוק בזמן שאנחנו באמצע התחרות הכי חשובה שלנו בשנה".

הפלייאוף של הליגה הסרבית ייפתח רק אחרי שתסתיים העונה בליגה האדריאטית, וצפוי להיגמר זמן רב אחרי תום מועד ההעברות בליגת העל, ב-1 במאי.

הכוכב האדום במקום הראשון בליגה האדריאטית במאזן של 19 ניצחונות מול שלושה הפסדים בלבד, כשאלופת הליגה האדריאטית תשחק גם בעונה הבאה ביורוליג. בליגה המקומית היא תיכנס לפעילות רק בפלייאוף, כמו גם ז'לזניק, מגה בימקס ופרטיזן בלגרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully