וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב האדום מתלבטת לגבי רוצ'סטי, דייסון: "קטש מתעקש שנשחק כקבוצה"

25.3.2018 / 8:50

הפועל ירושלים חוגגת את הניצחון על הפועל חולון בצל הניסיונות לצרף את הרכז בעל האזרחות הישראלית. דייסון, שכיכב: "הביקורות הגיעו לנו, אבל ברגע שנחזור למסלול סופית נהיה ממש טובים"

one

זה הניצחון שיוציא את הפועל ירושלים לדרך חדשה? האלופה גברה אמש (שבת) 86:88 על הפועל חולון בחוץ אחרי משחק מותח ודרמטי, שהוכרע רק בזכות התעלות של ג'רום דייסון וסטראטוס פרפרוגלו. בירושלים סיפרו אמש ש"צריך להילחם על כל משחק העונה, לא לוותר, ופשוט להיות ביחד ולשחק יחד, אלו דברים שהיו חסרים לנו במהלך העונה".

דייסון, שהוביל את ירושלים עם 19 נקודות, אמר בסיום: "הרבה פעמים בעבר נתנו לדברים להוציא אותנו מפוקוס, אבל עודד קטש מנסה לגרום לנו להמשיך לשחק כקבוצה, לא משנה מה קורה".

דייסון הוסיף: "הביקורות הגיעו לנו, כשאנחנו האלופים אז זה מגיע, העונה לא נגמרה ויש הרבה משחקים. יש לנו פה חבר'ה ממש טובים, וברגע שנחזור למסלול נהיה ממש טובים".

כזכור, בהפועל ירושלים רוצים לחזק את הקבוצה, ופנו לטיילור רוצ'סטי , כשהם לוחצים עליו להצטרף לקבוצה בחודש אפריל. בירושלים מוכנים להמתין לאקס מכבי תל אביב עד תום העונה שלו בליגה האדריאטית עם הכוכב האדום בלגרד (הגמר ייערך ב-15 באפריל, ההעברות בארץ מסתיימות ב-1 במאי). וכבר פנו גם להנהלת הכוכב האדום בעניין, בירושלים מציעים לרוצ'סטי שכר גבוה יחסית בתמורה.

עוד בנושא

הפועל ירושלים ניצחה 86:88 את הפועל חולון
הפועל ירושלים לוחצת על רוצ'סטי: הצטרף עוד העונה

שחקן הכוכב האדום טיילור רוצ'סטי. ברני ארדוב
הכוכב האדום תתרצה? טיילור רוצ'סטי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully