וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווימס: "מכבי עשתה הרבה טעויות איתי, לא אני זה שטעיתי"

אחרי שטענו שהוא סירב לבצע בדיקת סמים ושחררו אותו, פורוורד הצהובים לשעבר (היום באפס) סגר חשבון בראיון: "אני רואה שהם מתקשים. זו קארמה. אני אחד האמריקאים הטובים שהיו ביורוליג"

ברני ארדוב

סוני ווימס עזב את מכבי תל אביב בטונים צורמים בעונה שעברה אחרי שהצהובים טענו שהוא סירב לקחת חלק בבדיקת סמים. אולם, למרות הטענות שהוא מושעה מהיורוליג, הפורוורד האמריקאי חזר בדלת הקדמי ומככב בימים אלו בשורות אנאדולו אפס הטורקית.

שחקן אנאדולו אפס סוני ווימס מול שחקן מכבי תל אביב נוריס קול. GettyImages
סגר חשבון עם מכבי. סוני ווימס/GettyImages

ווימס התפנה לתת ראיון לאתר "יורוהופס" שבו הוא דיבר על הכול ובין היתר גם על התקופה במכבי תל אביב. "הם אמרו שאני מושעה. ובכן, אני לא יכול להיות מושעה ולשחק ביורוליג כמו שאני משחק עכשיו. הם עשו טעויות, אני לא האשם בפרשה הזו. אני רק שמח שחזרתי ליורוליג, משחק וממשיך הלאה", אמר ווימס ועקץ: "קארמה תמיד עובדת ונכון לעכשיו אני רואה שהם מתקשים להשיג מקום בפלייאוף. אני חושב על העתיד שלי ולא מודאג ממה שהיה".

ווימס, שרושם ממוצעים של 15.2 נקודות ו-4 אסיסטים למשחק ביורוליג, דיבר על ההתאקלמות המהירה שלו ביורוליג אחרי התקופה שלו בסין ואמר: "אני עדיין סוני ווימס, אני עדיין אותו בנאדם. שיחקתי באירופה חמש שנים, שיחקתי באחת מהקבוצות הבכירות כמו צסק"א מוסקבה במשך כמה שנים. אני עדיין מזוהה עם הכדורסל האירופי. אני עדיין אחד השחקנים האמריקאים הכי טובים ששיחקו באירופה. אני גאה בעצמי על זה ואני עדיין עובד על המשחק שלי. יש לי הרבה מוטיבציה, אני לא עושה לעצמי הנחות גם בפגרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully