וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי על השמועות שישוחרר: "לא מרגיש דברים כאלה מתוך המועדון"

הישראלי של גולדן סטייט נשאל על ידי עיתונאים לאפשרות לפיה יפנה את מקומו לקווין קוק והשיב: "זה דיבורים שמגיעים מכם, אני מרגיש שהקבוצה צריכה אותי ויודע מה אני יכול להביא לה"

צילום ועריכה: נועם אשל

במהלך הימים גברו השמועות לפיהן עומרי כספי עלול להיחתך מגולדן סטייט, על מנת לפנות מקום לקווין קוק. הערב (רביעי) התייחס בפעם הראשונה הישראלי לרחשים שנשמעים סביבו. "זה אתם שמדברים", אמר כספי לעיתונאים. "אני לא מרגיש דברים כאלה מתוך המועדון. בסופו של דבר אני מנסה להתרכז בלהבריא ולשחק, רק בזה אני יכול לשלוט. אני מרגיש שהקבוצה צריכה אותי ואני יודע מה אני יכול להביא לקבוצה".

כספי, שנפצע בקרסול בהפסד לסקרמנטו, שב היום לראשונה לאימונים קלים, אך עדיין לא ברור מתי ישוב לסגל של סטיב קר. בארצות הברית העריכו כי לא מן הנמנע שיתלבש כבר למשחק הקרוב, מול אטלנטה, בלילה שבין שישי לשבת.

כשנשאל על הפציעה שלו, השיב כספי: "יש לי נקע ישן בקרסול, זה קרה לי כילד וגילו אותו לפני כמה שנים, כששיחקתי בסקרמנטו, רק שם מצאו משהו ישן. פחדתי שמשהו קרה איתו עכשיו. הכל בסדר, אני מרגיש הרבה יותר טוב כרגע. יש עוד דרך לעבור ועדיין קצת כואב לי, ייקח עוד כמה ימים עד שאחזור. הייתי קצת לחוץ לפני תוצאות הבדיקות, אחזור בעוד כמה משחקים".

עוד בנושא:

ב-ESPN מעריכים: קליבלנד עדיין פייבוריטית להשאיר את לברון ג'יימס
ג'יימס הארדן יזכה ב-MVP פה אחד? ד'אנטוני: "הוא לא אנושי"
עומרי כספי צריך לחשוש? "שנים שגולדן סטייט חיפשה מישהו כמו קווין קוק"

עומרי כספי, שחקן גולדן סטייט. רויטרס
מרגיש הרבה יותר טוב. כספי/רויטרס

בבלוג "בלו מן הופ", המסקר את גולדן סטייט, נטען כי הווריירס אכן צריכים לפנות מקום לקווין קוק לקראת הפלייאוף, אך כספי הוא לא זה שצריך לשלם את המחיר ולהיות משוחרר - כי אם ניק יאנג. "הוא מהווה תעודת ביטוח לאנדרה איגודאלה וקווין דוראנט", נכתב. "הוא לוקח ריבאונדים היטב, זז היטב בלי הכדור, עובד קשה בהגנה ומבין את המערכת, דברים שקשה להגיד על יאנג. ניק הוא רק קלעי, אי אפשר לסמוך עליו בהגנה, והוא לא יכול לעשות כלום חוץ מלזרוק".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully