וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי צריך לחשוש? "שנים שגולדן סטייט חיפשה מישהו כמו קווין קוק"

הרכז המחליף סיפק משחק שלישי ברציפות עם 20 נקודות או יותר והאלופה תצטרך להחליט האם לחתוך שחקן מהסגל בשבילו לקראת הפלייאוף: "הוא ממלא חסך גדול יותר מעומרי כספי"

צילום ועריכה: נועם אשל

בעיות הפציעות של גולדן סטייט נמשכו גם הלילה (בין שני לשלישי), כשאל קווין דוראנט, סטפן קרי וקליי תומפסון הצטרף האולסטאר הרביעי דריימונד גרין, שנפצע באגן וירד מהפרקט ברבע השני בהפסד 89:75 לסן אנטוניו. "אהיה בסדר, זה לא רציני", אמר גרין, וטען שהוא לא צפוי להחמיץ משחקים נוספים. מי שעתיד לחזור למשחק הבא מול אטלנטה ביום שישי הוא סטפן קרי, שהחמיץ חמישה משחקים - שלושה מתוכם גולדן סטייט הפסידה.

ובהיעדרם של כל הכוכבים, מי שהצטיין פעם נוספת היה קווין קוק, שסיים כקלע המוביל עם 20 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. בשלושת המשחקים האחרונים קלע הגארד 25 נקודות (10 מ-13 מהשדה), 28 נקודות (11 מ-17) והלילה 20 (8 מ-17), תוך שהוא משפר את סיכוייו להרוויח מקום בסגל של גולדן סטייט לקראת הפלייאוף.

"הווריירס חיפשו מישהו שעושה מה שקווין עושה (תוצרת התקפית ללא קרי) מאז ג'ארט ג'ק עזב. טוני דגלאס, נמניה נדוביץ', ג'ורדן קרופורד, סטיב בלייק, ליאנדרו בארבוסה, איאן קלארק, בריאנטה וובר, ניק יאנג". מארק ג'יי ספירס מ-ESPN שאל בטוויטר: "האם קווין משחק כל כך טוב כדי להצדיק שחרור של שחקן אחר כדי לפנות לו מקום בסגל של הווריירס?" רוב המגיבים השיבו עם תשובה חיובית, ומרביתם נקבו בשמו של עומרי כספי כשחקן שצריך להיות משוחרר.

עוד בנושא:

מקומו של עומרי כספי בסגל בסכנה ממשית: הווריירס מאוהבים בקווין קוק
עומרי כספי סובל מנקע בקרסול, ייעדר כשבוע מהמגרשים

שחקן גולדן סטייט ווריירס קווין קוק. AP
ממשיך לפרוח. קוק/AP

בבלוג "אוקלנד ווריירס" סקרו את העליה של קוק, עם כותרת כזו: "קווין קוק>עומרי כספי". בין היתר, נכתב: "בעוד אני מחבב את עומרי כספי, די ברור שקווין קוק ממלא חסך גדול יותר בקבוצה הזאת - רכז מחליף שמסוגל לקלוע. הם ניסו למצוא כזה אשתקד (בריאנטה וובר וחוסה קלדרון, ל-30 דקות), אבל בגלל הפציעה של דוראנט היו צריכים להחתים את מאט בארנס.

"משום שכספי פחות או יותר לקח את המקום של בארנס כסמול פורוורד המחליף, ומשום שדוראנט אמור להיות בריא לפלייאוף, האם הווריירס לא צריכים לשמור על היהלום שגילו? קשה לסמוך על קוק בהגנה בגלל הגודל שלו, אבל זה לא כאילו כספי שומר מדהים. מה יותר סביר - שדוראנט ייפצע שוב בצלעות, או שסטף שוב יסובב את הקרסול? אני חושב שהשני. זה מצער שכספי פצוע ולא יכול ליהנות מהזריקות שהתפנו, אבל היה לו שנה שלמה להראות את הערך שלו לקבוצה. לווריירס נותר עוד חודש כדי לקבל החלטה סופית".

עוד באותו נושא

מקומו של עומרי כספי בסגל בסכנה ממשית: הווריירס מאוהבים בקווין קוק

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully