וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי סובל מנקע בקרסול, ייעדר כשבוע מהמגרשים

הפורוורד של גולדן סטייט שנפצע בהפסד לסקרמנטו יחמיץ את שלושת המשחקים הקרובים. בארה"ב טוענים: "חייבים לקחת בחשבון אפשרות שייחתך אם הווריירס יפנו מקום לשחקן נוסף לפני הפלייאוף"

צילום ועריכה: נועם אשל

עומרי כספי נפצע אתמול בלילה (בין שישי לשבת) בהפסד של גולדן סטייט לסקרמנטו, כשעיקם את הקרסול כבר ברבע השני וצלע לספסל. הערב, לאחר שעבר בדיקת MRI, התברר כי הפורוורד הישראלי סובל מנקע, שישבית אותו לשבוע, כך על פי דיווחים בארצות הברית. אם אכן ישוב בעוד שבעה ימים, יחמיץ כספי שלושה משחקים: פיניקס (הלילה), סן אנטוניו (בין שני לשלישי) ואטלנטה (בין שישי לשבת).

הישראלי הצטרף לרשימת פצועים ארוכה שכוללת את קווין דוראנט (ייעדר עוד כשבועיים), סטפן קרי (יחמיץ עוד שני משחקים לפחות), קליי תומפסון (ייעדר עוד כשבועיים), ופטריק מקו (ייעדר עוד מספר ימים).

אלא שאם הפציעה לא מספיקה, הרי שלכספי יש כעת חשש נוסף: האפשרות שגולדן סטייט תשחררו על מנת לפנות מקום לשחקן נוסף לקראת פתיחת הפלייאוף. "הנקע לא יכול היה להגיע בזמן גרוע יותר עבור כספי, שממשיך לסבול מחוסר מזל", צייץ העיתונאי קונור לטורניאו, מ"סן פרנסיסקו כרוניקל". "חייבים לקחת בחשבון אם שגולדן סטייט תרצה לפנות מקום לקווין קוק, כספי יהיה מועמד להיחתך".

עוד בנושא

גולדן סטייט הפסידה 98:93 לסקרמנטו, עומרי כספי נקע את הקרסול
גולדן סטייט ממשיכה לסבול משרשרת פציעות, סטיב קר שומר על אופטימיות
מעגל קסמים: האם זו תחילת סוף השושלת המפוארת של סן אנטוניו?

עומרי כספי, שחקן גולדן סטייט. רויטרס
מכה כפולה? כספי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully