וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר: "הפציעות של השחקנים שלי לא קשות, הם יהיו שם ברגעי האמת"

מאמן גולדן סטייט ניסה לשמור על קור רוח לנוכח גל הפציעות אליו הצטרפו גם קווין דוראנט ועומרי כספי. דוראנט: "אני מרגיש כאב גדול כשאני קם מהכיסא, מקווה שהמצב ישתפר"

צילום ועריכה: נועם אשל

שני פצועים נוספים הצטרפו הלילה בין שישי לשבת לגולדן סטייט: קווין דוראנט שסובל מפגיעה בצלעות וייעדר על פי האבחנה הראשונית כשבועיים ועומרי כספי שנקע את הקרסול בהפסד לסקרמנטו (98:93) ויחמיץ לפחות את המשחק הקרוב של האלופה נגד פיניקס.

השניים מצטרפים לסטפן קרי וקליי תומפסון שאף הם סובלים מפציעות וייעדרו לפחות מהמשחקים הקרובים של גולדן סטייט. המאמן סטיב קר נשאל הלילה על גל הפציעות שעובר על המועדון וניסה תחילה להתבדח כשאמר: "זו חוויה נוראית. לסיים במקום השני במערב זה היה פשוט הרסני". אז ניפק המאמן תשובה רצינית והכריז: "המיקום שלנו בסוף העונה הרגילה לא ממש מעניין אותנו. אנחנו פשוט משחקים ובתמונה הגדולה אנחנו במצב טוב. השחקנים הפצועים סובלים מפגיעות קלות יחסית. אנחנו ומקווים ובטוחים שכל הפצועים יוכלו לעזור לנו במשחקים החשובים באמת".

עוד בנושא
עומרי כספי נקע את הקרסול בהפסד לסקרמנטו, לא ברור כמה זמן ייעדר
טורונטו עם ניצחון 11 ברציפות, בוסטון חגגה על אורלנדו
לראשונה בטורניר המכללות: המדורגת 16 הדיחה את המדורגת 1

סטיב קר מאמן גולדן סטייט ווריירס. AP
מנסה להיתבדח. סטיב קר/AP

קווין דוראנט התייחס הלילה לאופן שבו התגלה הפגיעה בצלעות שלו ואמר: "כבר ספגתי מכות קשות בעבר ופשוט המשכתי לשחק. אתמול כבר הרגשתי ממש לא טוב וביקשתי להיבדק. כואב לי כשאני קם מהכיסא, אבל אני מקווה שהמצב ישתפר תוך כמה ימים".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully