וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי נקע את הקרסול בהפסד לסקרמנטו, לא ברור כמה זמן ייעדר

הפורוורד נפצע בתחילת הרבע השני ונאלץ לנטוש את המשחק בו גולדן סטייט הפסידה 98:93. חומרת הפציעה עדיין לא ברורה. עוד קודם לכן הודיעה האלופה כי קווין דוראנט סובל מפגיעה בצלעות וייעדר שבועיים

צילום ועריכה: נועם אשל

עומרי כספי נקע הלילה (בין שישי לשבת) את הקרסול ונאלץ לנטוש את משחקה של גולדן סטייט נגד האקסית שלו סקרמנטו קינגס. במשחק עצמו גולדן סטייט הפסידה 98:93 לאחת הקבוצות החלשות בליגה. הפורוורד הישראלי נפצע בפתיחת הרבע השני של המשחק, נראה סובל מכאבים והחל לקבל טיפול באופן מידי על הספסל. במקביל, הודיעה גולדן סטייט כי כספי "לא יחזור לשחק" במפגש וחלק מהכתבים שסיקרו את ההתמודדות צייצו כי "זה לא נראה טוב". עד שנטש את המשחק היו לכספי 6 נקודות ב-3 מ-4 מהשדה. בשלב הזה ידוע בוודאות כי כספי ייעדר מהמשחק הבא של גולדן סטייט מול פיניקס.

בכך מצטרף כספי לרשימת פצועים אורכה של גולדן סטייט הכוללת בין היתר את הכוכבים הגדולים של הקבוצה סטפן קרי, קליי תומפסון וקווין דוראנט. בנוגע לדוראנט הודיעה האלופה הלילה כי הפורוורד ייעדר מהמגרשים שבועיים לפחות. זאת בשל פגיעה בצלעות ממנה הוא סובל.

עוד בנושא
טורונטו עם ניצחון 11 ברציפות, בוסטון חגגה על אורלנדו
לראשונה בטורניר המכללות: המדורגת 16 הדיחה את המדורגת 1
לברון מתוסכל: "עבר הרבה מאוד זמן מאז ששיחקתי בלי עוד אולסטאר"

עומרי כספי, שחקן גולדן סטייט. רויטרס
חומרת הפציעה לא ברורה. כספי/רויטרס

במשחק עצמו גולדן סטייט נטול כוכביה הגדולים וגם כספי, נאלצה להרים דגל לבן והפסידה 98:93 מול אחת הקבוצות החלשות בליגה. האלופה עוד הובילה במהלך המחצית הראשונה אבל לא הצליחה לברוח, במחצית השנייה המגמה התהפכה וברגעי האמת השחקנים המחליפים של סטיב קר לא תיפקדו. באדי היל הוביל את קלעי סקרמנטו עם 22 נקודות. קווין קוק ניפק שיא קריירה של 25 לזכות גולדן סטייט.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

ההודעה של גולדן סטייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully