וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון מתוסכל: "עבר הרבה מאוד זמן מאז ששיחקתי בלי עוד אולסטאר"

אחרי עוד הפסד, ג'יימס העצבני מחכה לקווין לאב וקורץ לדמיאן לילארד: "תנו לי אחד כמוהו, ואראה לכם כמה הוא יהיה מוערך". טיי לו על התקרית עם כוכבו: "הוא פשוט היה עייף", וגם: חילופי הדברים בין לברון לאוהד שהקניט אותו

צילום ועריכה: נועם אשל

אין רגע דל בקליבלנד. סגנית אלופת ה-NBA ספגה הלילה (בין חמישי לשישי) הפסד 113:105 לפורטלנד, במשחק בו לברון ג'יימס נראה נסער ומוטרד. זה דווקא היה הפסד מתקבל על הדעת עבור הקאבס, בהתחשב בכך שהבלייזרס עומדים על 11 ניצחונות רצופים - הרצף הכי ארוך בליגה נכון לעכשיו - ומציגים כדורסל משובח בתקופה האחרונה. ובכל זאת, לברון מתוסכל בעיקר משום שבזמן שהוא ממשיך להציג מספרים מפלצתיים (הלילה: 35 נקודות, 14 ריבאונדים ו-6 אסיסטים) ולספק מדי משחק מהלך לפנתאון (הלילה: דאנק עצום ביד אחת על הראש של יוסוף נורקיץ', שגבוה ממנו ב-10 סנטימטרים), קבוצתו ממשיכה לזייף ולהפסיד.

"עבר הרבה מאוד זמן מאז הפעם האחרונה שלא שיחק לצידי אף אולסטאר", אמר ג'יימס המתוסכל בסיום, והבהיר שהוא ממתין בקוצר רוח לשובו של קווין לאב הפצוע. "לשחק ללא קווין בתקופה האחרונה זה...מאתגר, מאתגר מאוד. בשביל כולנו. הרבה מההתקפה שלנו עוברת דרך קווין. הוא מקבל את הכדור כשיש בלאגן או מתח, כשאנחנו צריכים מישהו שיעשה נקודות מתחת לסל". על פי דיווחים, קצב התאוששותו של לאב מהפציעה משביע רצון והוא אמור לחזור לשחק במשחק הבית מול טורונטו בשבוע הבא, אבל לברון כבר לא יכול להמתין יותר.

"ברור שאנחנו רוצים לנצח כל משחק, למרות שיש לנו לא מעט פצועים. זה לא רק קווין, אלא גם טריסטן תומפסון. אבל אני לא מתכוון לשנות את הגישה שלי בגלל זה", הבהיר ג'יימס.

עוד בנושא

קליבלנד הפסידה 113:105 לפורטלנד הלוהטת, עימות בין לברון ללו
עוד הלילה: ניצחון 10 רצוף לטורונטו, סן אנטוניו במקום ה-8 במערב
השקופים: הרוקיז המוצלחים והפחות מדוברים של עונת ה-NBA

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס, מאוכזב. AP
חסר לו כישרון בקבוצה? לברון/AP

מלבד הדאנק המפלצתי ברבע הראשון, לברון היה שותף לשתי תקריות שנויות במחלוקת במהלך המשחק. רגע לפני המחצית ניהל לברון דין ודברים עם אוהד ששהה בקרבתו וניסה להקניט אותו ופנה אליו בהתרסה: "לברון, איפה קיירי?". התשובה הלא מאוד מעודנת של ג'יימס, כפי שנקלטה במצלמות: "בבית של אמא שלך".

זה לא היה הסוף. במהלך המחצית השנייה, כשקליבלנד בפיגור גדול, טיירון לו החליט לספסל את לברון - "בגלל שלא אהב את בחירת הזריקות שלו", על פי עיתונאים אמריקאים - מה שגרם לעימות מילולי בין השניים, במהלכו לברון צעק על המאמן מקצה הספסל. לאחר כמה שניות לו התיישב במושבו בכניעה, אולם ג'יימס הכעוס עדיין התקשה להירגע.

"אני חושב שלברון היה קצת עייף, אולי", הסביר לו את התקרית, "הוא היה צריך לעשות יותר מדי דברים הערב, לשחק יותר מדי דקות. אבל אלה דברים שעלולים לקרות כשהסגל שלך כל כך קצר".

ג'יימס עצמו סירב להתייחס למקרה, ובסיום בעיקר עסק בתשבוחות לאולסטאר שכל כך חסר לו לצידו, דמיאן לילארד. "דמיאן משחק ברמת אולסטאר כבר כמה שנים, אבל לאחרונה הוא כבר הופך לסופרסטאר. הוא מביא את פורטלנד למקומות שאף אחד לא חשב שתגיע", אמר עוד לפני המשחק בהתייחס לכוכב הבלייזרס, שמצעיד את קבוצתו למקום השלישי במערב לעת עתה. "אם אתה באמת מבין בכדורסל, ואני לא בטוח שיש הרבה אנשים כאלה, אתה מבין כמה הוא טוב וכמה באמת צריך להעריך את מה שהוא עושה. האם הוא אנדרייטד? תנו לי דמיאן לילארד אחד, ואני כבר אראה לכם כמה מוערך הוא יהיה", הוסיף ספק בקריצה להנהלת הקאבס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס, מול דמיאן לילארד, פורטלנד בלייזרס. AP
ישתפו פעולה ביום מן הימים? לברון ולילארד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully