וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-ESPN מעריכים: קליבלנד עדיין פייבוריטית להשאיר את לברון ג'יימס

מומחי האתר האמריקאי נשאלו איפה קינג ג'יימס ישחק בעונה הבאה, קבוצתו הנוכחית קיבלה הכי הרבה קולות. כמו כן, העריכו כמה עונות עוד ישחק, ובכמה אליפויות יזכה עד הפרישה

צילום ועריכה: נועם אשל

עתידו של לברון ג'יימס ממשיך להיות הנושא החם ב-NBA. עם או בלי קשר לקשיים שעוברים על קליבלנד לאורך כל העונה, עשוי אחד השחקנים הטובים בהיסטוריה לעזוב פעם נוספת את הקבוצה שבחרה בו בדראפט, אולם על פי מומחי ESPN, הסיכויים שיישאר עדיין גבוהים יחסית.

צוות מומחים של האתר האמריקאי נשאל איפה קינג ג'יימס ישחק בעונה הבאה, והקאבס סימו כפייבוריטים, עם 36.5 אחוז. אחריהם, לפי הסדר: לוס אנג'לס לייקרס (22.1 אחוז), יוסטון (21.7 אחוז) ופילדלפיה (12.3). גם סן אנטוניו (2.5 אחוז), מיאמי (2 אחוז), גולדן סטייט (1.6 אחוז), טורונטו (0.8 אחוז) והקליפרס (0.4 אחוז) קיבלו הצבעות.

אנשי ESPN אף נשאלו כמה עוד עונות לברון בן ה-33 ישחק. חמש עונות (34.1 אחוז) היתה התשובה המובילה, ולאחר מכן ארבע (24.4), שש (14.6), שבע (14.6), שלוש (7.3), שמונה (2.4) ועשר (2.4).

על פי צוות המומחים, לברון יזכה באליפות אחת בלבד עד תום הקריירה שלו (75.6 אחוז). 14.6 אחוז העריכו כי יזכה בשתי אליפויות, ו-9.8 אחוז גרסו כי לא יזכה בתואר נוסף עד שיתלה את הנעליים.

12.2 אחוז מהנשאלים קבעו כי לברון הוא כבר הכדורסלן הגדול בכל הזמנים, מעל מייקל ג'ורדן. 34.1 אחוז הגדירו אותו כשני בטיבו בכל הזמנים, 43.9 אחוז גרסו כי הוא "טופ 5", ו-9.8 אחוז העניקו לו מקום בטופ 10 בלבד.

חלק מהתשובות לשאלה מה יצטרך קינג ג'יימס לעשות כדי להפוך לגדול אי פעם: "כלום"; "עוד תארים"; "לזכות בשלוש אליפויות ברציפות"; "לעבור את קארים בטבלת הקלעים ולזכות בשלוש אליפויות נוספות"; "להכניע את הווריירס"; "זה בלתי אפשרי".

עוד בנושא:

דוקטור, תציל אותי: כך קליבלנד תושפע מההיעדרות של טיירון לו
ג'יימס הארדן יזכה ב-MVP פה אחד? ד'אנטוני: "הוא לא אנושי"
הארדן קטע את הרצף של הבלייזרס, מרכוס מוריס הדהים את הת'אנדר

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס מאוכזב. AP
מסוגל לעבור את ג'ורדן? לברון ג'יימס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully