וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס הארדן יזכה ב-MVP פה אחד? ד'אנטוני: "הוא לא אנושי"

ב-NBA מצדיעים ל-MVP שבדרך: מאמנו טוען שהוא "שחקן ההתקפה הכי טוב שראיתי", כריס פול מכנה אותו "הסיוט של כל שומר", והפרשנים תוהים האם ישחזר את ההישג של סטף קרי

ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס, חוגג. AP
בתמונה: חייזר. הארדן/AP

המסע של ג'יימס הארדן אל עבר תואר ה-MVP נמשך במלוא העוצמה. הלילה (בין שלישי לרביעי) הצעיד המזוקן את יוסטון לניצחון 111:115 על פורטלנד בקרב הקבוצות החמות של ה-NBA עם עוד משחק נפלא, שהסתכם ב-42 נקודות, 7 אסיסטים ו-6 ריבאונדים. כהרגלו העונה, הארדן גם הוסיף שתי שלשות קלאץ' שהכריעו את המשחק לטובת הרוקטס, ובכך גם נתן תשובה מוחצת לאוהדי פורטלנד שקראו לעבר דמיאן לילארד במהלך המשחק: "MVP".

"זה מה שהם אמורים לעשות, כנראה. אבל למי אכפת?", אמר הארדן, שכבר הוריד מהפרק כל מועמד לגיטימי אחר ל-MVP. ב-ESPN נכתב כי "השאלה היחידה שנותרה רלוונטית כרגע היא לא מי יזכה ב-MVP, אלא אם הארדן ישחזר את ההישג של סטף קרי ויגרוף את התואר פה אחד.

עוד בנושא

הארדן קטע את הרצף של הבלייזרס, מרכוס מוריס הדהים את הת'אנדר
דוקטור, תציל אותי: כך קליבלנד תושפע מההיעדרות של טיירון לו החולה

"ג'יימס הוא שחקן ההתקפה הכי טוב שראיתי בקריירה", שיבח מאמנו מייק ד'אנטוני, שכבר ראה בחייו כמה וכמה שחקני התקפה משובחים. "שחקנים נצמדים אליו, אז הוא פשוט לוקח צעד אחד אחורה וקולע שלשות. יש לו ראיית משחק נדירה, הוא מסוגל לקלוע בחדירה מכל מצב, יש לו כל כך הרבה נשקים, שזה בלתי אפשרי לשמור עליו. זו פשוט משימה בלתי אפשרית".

הארדן כבר היה מועמד סופי לזכייה ב-MVP בעונה שעברה, אבל נכנע בקרב צמוד לראסל ווסטברוק שסיים אשתקד עם ממוצע טריפל דאבל. גם אז הוא הציג ארסנל התקפי מרשים, אבל בקיץ הוא השתכלל והוסיף שלשות תוך כדי כדרור לאחור, שהפכו ככל הנראה למהלך הכי קטלני ב-NBA כיום. "אין בן אנוש שמסוגל לבצע את המהלך הזה בשלמות כזו. אבל ג'יימס יכול, וזה מדהים", הוסיף ד'אנטוני.

גם שותפו לקו האחורי כריס פול שפע מחמאות והגדיר את הארדן כ"שחקן הכי קשה לעצירה ב-NBA בימינו", אמירה מפתיעה משהו בהתחשב בכך שהוא חבר קרוב של לברון ג'יימס, שעדיין נחשב עדיף על הארדן. "הסיוט של כל שחקן בליגה זה לשמור אותו אחד על אחד. הוא פשוט שחקן עצום", הוסיף.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully