וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס עם טריפל דאבל היסטורי, אנטטוקומפו: "מה עשיתי לא בסדר?"

כוכב קליבלנד ממשיך את העונה המרשימה עם הצגה מול מילווקי ושבר שיאים, יאניס הודה: "הוא הראשון שקולע עליי 40 כל כך בקלות". קווין לאב חזר, לברון יודע עד כמה זה חשוב: "פותח לנו את המשחק"

צילום ועריכה: נועם אשל

הקבוצה אולי מדשדשת, אך לברון ג'יימס בכושר שיא. כוכב קליבלנד התפוצץ הלילה (בין שני לשלישי) עם טריפל דאבל של 40 נקודות, 12 ריבאונדים ו-10 אסיסטים ב-117:124 על מילווקי. ב-20 משחקיו האחרונים, מעמיד קינג ג'יימס ממוצעים מדהימים של 29 נקודות (54 אחוז מהשדה, 41 אחוז ל-3), 10.5 ריבאונדים ו-9.9 אסיסטים למשחק. לא רע לשחקן בעונתו ה-15 בליגה.

עוד בנושא
40 ללברון בניצחון קליבלנד, לאב חזר. גרין נפצע בהפסד הווריירס
טיירון לו יוצא לפסק זמן בשל מחלה: "מקווה לחזור חזק להמשך העונה"
פרטים חדשים על המצב המסתורי של לו, קר: "מקווים שיחלים מהר"
עומרי כספי צריך לחשוש? "שנים שגולדן סטייט חיפשה מישהו כמו קווין קוק"

לברון ג'יימס  קליבלנד קאבלירס. AP
לא רע לשחקן בעונתו ה-15 בליגה. לברון בשיאו/AP

בכך השכיח במעט כוכב סגנית האלופה את היעדרותו של טיירון לו, שעזב את הקאבס לתקופה לא ידועה בשל מחלה. בגיל 33 וחצי, לברון הפך לשחקן השלישי הכי מבוגר בכל הזמנים שקובע טריפל דאבל עם 40 נקודות או יותר, כשרק לארי בירד (בן ה-35) ואלג'ין ביילור (בן ה-34) היו מבוגרים יותר. כמו כן, הפך ג'יימס לשחקן החמישי בהיסטוריה עם חמישה טריפל דאבלים עם 40 נקודות או יותר.

כשנשאל על הכושר האדיר בו הוא מצוי, אמר לברון: "אני פשוט מחויב להרגלים שלי. לא בכל ערב אקלע זריקות, אבל אני יודע שאעשה דברים אחרים, כמו למסור, לקחת ריבאונדים ולשמור. אני מוצא דרכים להוות איום אפילו כשאני לא קולע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
לברון ג'יימס מול יאניס אנטנטוקמפו קליבלנד מול מילווקי. AP
איפה טעיתי? יאניס מול לברון/AP
לברון ג'יימס קליבלנד יאניס אנטטוקומפו מילווקי. רויטרס
"הלוואי שניפגש בפלייאוף". לברון מול יאניס/רויטרס

וכשלברון משחק ככה, גם 37 נקודות, 11 ריבאונדים ו-5 אסיסטים של יאניס אנטטוקומפו בצד השני לא מספיקים. "דיברתי אל עצמי במקלחת ותהיתי, 'מה עשיתי לא בסדר כששמרתי עליו?'", אמר הגריק פריק. "הוא הראשון שקולע עליי 40 כל כך בקלות. קשה איתו. הוא יכול להוביל כדור, לקלוע, ובמיוחד בשלב המתקדם הזה של הקריירה הוא קולע מדהים. הוא מציב את חבריו לקבוצה במקום הנכון. הוא השחקן הטוב בעולם, זה עד כדי כך פשוט. הלוואי שניפגש בפלייאוף, הוא מציא ממני את הטוב ביותר". לארי דרו, שהחליף את טיירון לו על הקווים ואימן בעבר את אנטטוקומפו, הוסיף: "לברון מיוחד, אולי הכי מיוחד שהיה פה, וגם יאניס לאט לאט הופך לכזה".

קווין לאב קליבלנד קאבלירס מול קריס מידלטון מילווקי באקס. AP
היית חסר, חבר. לאב/AP

מלבד הכושר של לברון, החדשות הטובות בקליבלנד הגיעו מכיוונו של קווין לאב, שחזר אחרי שישה שבועות בחוץ וקלע 18 נקודות ב-25 דקות. "זה הרגיש די טוב", אמר הפורוורד. "יכולתי לשחק עוד כמה דקות". לאב קלע ב-5 מ-13 מהשדה והוסיף 4 מ-4 מהקו במשחקו הראשון מאז ה-30 בינואר, והפורוורד שהחמיץ 21 משחקים גם הוסיף 7 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-2 חסימות. "הוא נתן לנו דחיפה אדירה", אמר המאמן הזמני לארי דרו, "זה לא רק שהוא קלע, הוא גם היה פעיל מאוד בהגנה. אנחנו מנסים לשים דגש גדול על ההגנה שלנו, אבל כולם יודעים שכשהוא על המגרש הוא יכול לקלוע, בין אם הוא בחוץ או בצבע. זה היה טוב מאוד עבורנו לקבל אותו בחזרה".

לברון, שלפני כמה ימים ציין ש"כבר הרבה זמן לא שיחקתי בלי עוד אולסטאר לצדי" והביע את געגועיו ללאב, אמר בסיום: "קודם כל, עצם העובדה שיש לנו עוד שחקן זה מצוין לקבוצה. ואז, יש את חוכמת המשחק שלו, ההיכרות שלו עם המערכת של הקבוצה, כך שהוא משתלב מהר מאוד. היכולת שלו לפתוח את המשחק לא מאפשרת לגבוהים של היריבה לסגור לנו את הצבע. זה נהדר עבורנו שהוא חזר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully