וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטים חדשים על המצב המסתורי של לו, קר: "מקווים שיחלים מהר"

גורמים בקליבלנד סיפרו ל-ESPN כי המאמן, שיצא לפסק זמן עד הודעה חדשה, משתעל דם. כבר בדצמבר נאלץ להחמיץ משחק בשל מצבו, וכעת יחל שיקום מקיף. קר: "מרחם עליו, הוא בחור נהדר"

צילום ועריכה: נועם אשל

בארצות הברית וברחבי ה-NBA מנסים לעכל את הודעתו של טיירון לו, שיצא להפסקה מאימון קליבלנד עד הודעה חדשה על מנת לנסות להחלים מ"מספר תסמינים בריאותיים מטרידים" מהם הוא סובל. בשעות מאז יצאה ההודעה של הקאבס, התגלו פרטים חדשים באשר למצבו של לו, שעל פי הדיווחים סובל מבריאות רעועה כבר חודשים ארוכים.

לו עמד על הקווים בפתיחת המשחק האחרון של הקאבלירס, שניצחו את שיקגו, אך בהפסקה הוא חש ברע ולא חזר למחצית השנייה, לאחר שהצוות שלו שכנע אותי להישאר לנוח בחדר ההלבשה ולתת לעוזר המאמן לארי דרו (שיחליף את לו בתקופה הקרובה) לסיים את המשחק במקומו. באופן דומה, הוא לא הצליח ללוות את שחקניו עד לשריקת הסיום גם במפגש עם אורלנדו בפברואר, ובחודש דצמבר החליט עוד לפני שריקת הפתיחה לא לנהל את המשחק מול שיקגו, ונאלץ גם אז להישאר בחדר ההלבשה.

עוד בנושא

טיירון לו יוצא לפסק זמן בשל מחלה: "מקווה לחזור חזק להמשך העונה"
פריחת המוחות: דווין קייסי ובראד סטיבנס מתחרים על תואר מאמן העונה
יוסטון סיבכה את מינסוטה, פורטלנד עם ניצחון 13 ברציפות

מאמן קליבלנד קאבלירס טיירון לו. AP
העיקר הבריאות. טיירון לו/AP

בהודעה שלו, סיפר המאמן בן ה-40 שהוא סובל בין השאר מכאבים בחזה, ושלמרות כמה בדיקות שעבר, עדיין לא ברור בדיוק ממה הוא סובל. על פי דייב מקמנמין מ-ESPN, לו גם משתעל דם לאחרונה. למרות מצבו המסתורי, וחרף דבריו של לברון ג'יימס ("זה היה צריך לקרות כבר מזמן") לו מקווה לחזור לאמן את קליבלנד עד תחילת הפלייאוף בעוד כחודש. הוא שקל כבר מספר פעמים העונה לצאת לפסק זמן, אך בתחילה לא רצה לעזוב את הקבוצה שלו במהלך רצף הפסדים, ונמנע מכך גם לאחר שהסגל שלו שינה את פניו בטרייד דדליין.

במהלך התקופה בה ייעדר מהמגרשים, לו מקווה להבריא בעזרת שף פרטי חדש ודיאטה מסודרת, מנוחה ותרופות. הוא הושפע רבות מכך שמאמן שארלוט סטיב קליפורד החמיץ 21 משחקים העונה בשל כאבי ראש, ומכך שהרופאים ייעצו לקליפורד לשנות את סגנון החיים שלו ואת הרגלי העבודה שלו באופן דרמטי.

מאמן גולדן סטייט, סטיב קר, יודע דבר או שניים על היעדרות מטעמים בריאותיים, לאחר שהפסיד חלק גדול מהעונה שעברה בשל בעיות גב. "אני מרחם על טיי", הוא אמר, "אנחנו בקשר, בריאות זה הכול. המשחק הוא כיף ומרגש ואנחנו אוהבים את העבודות שלנו, אבל רק רוצים להיות בריאים. אנחנו חושבים על טיי ומקווים שיחלים מהר ויחזור לקווים, כי הוא בחור נהדר. אני חושב ששינה היא דבר מאוד חשוב. צריך פשוט לנוח, לאכול היטב ולהקפיד לשתות. לפעמים דברים קורים, זה מה שלמדתי. צריך פשוט להתמודד עם זה הכי טוב שאפשר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מאמן גולדן סטייט ווריירס סטיב קר עם מאמן קליבלנד קאבלירס טיירון לו. GettyImages
עוד ייפגשו העונה על הקווים? קר ולו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully