וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיירון לו יוצא לפסק זמן בשל מחלה: "מקווה לחזור חזק להמשך העונה"

מאמן קליבלנד "סובל מכאבים בחזה ועוד כמה תסמינים מטרידים", והוא לא יעמוד על הקווים בתקופה הקרובה. עוזר המאמן לארי דרו יחליפו. לו: "אתמקד בהחלמה". לברון ג'יימס: "אני לא מופתע בכלל"

צילום ועריכה: נועם אשל

דרמה בקליבלנד: טיירון לו הודיע היום (שני) כי הוא לוקח פסק זמן מאימון הקבוצה בשל מחלה, וכי לארי דרו מהצוות המקצועי של הקאבס יחליפו על הקווים בהיעדרו. דרו שימש בעבר כמאמן ראשי באטלנטה ובמילווקי ונמצא בצוות של קליבלנד כאחד העוזרים עוד משנת 2014 ועבד גם תחת דיוויד בלאט, וכעת הוא יופקד על לברון ג'יימס וחבריו בשבועות הקרובים.

"אחרי תקופה ארוכה של התלבטות, חשיבה רבה והתייעצות עם צוות הרופאים שלנו ועם קובי אלטמן, החלטתי להפסיק לאמן לתקופה הקרובה ולהתמקד בהחלמה כדי שאוכל לחזור חזק ובריא להמשך העונה", אמר לו בהודעת הרשמית של המועדון, "סבלתי מכאבים בחזה ותסמינים מטרידים נוספים, וממחסור בשינה במשך השנה, ולמרות מספר בדיקות שעשיתי אין מסקנה לגבי המצב שלי. ניסיתי להמשיך למרות המצב, הדבר האחרון שרציתי זה להשפיע על הקבוצה. אני עומד לנצל את הזמן כדי להתרכז בשגרה של תרופות, מה שקשה לעשות באמצע העונה. המטרה היא לחזור חזק יותר כדי להוביל את הקבוצה לאליפות. אני מדוה לדן גילברט ולקובי אלטמן, לצוות הרפואי ולכל הארגון".

הג'נרל מנג'ר אלטמן הוסיף: "אנחנו יודעים כמה הנסיבות הללו קשות למאמן לו, תומכים בו לגמרי וממוקדים בהחלמה שלו".

לברון ג'יימס התייחס להחלטה של המאמן ואמר: "אני חושב שזה צעד שהתבצע באיחור. אם ניקח בחשבון את מה שהוא עבר מהלך העונה אין כל ספק שהבריאות היא מעל הכול. אז אני לא מופתע כלל מהמהלך. זה כמו לאבד את אחד מהשחקנים הטובים שלך. הוא היה הקפטן של הספינה שלנו בשלוש השנים האחרונות".

טיירון לו הגיע לקליבלנד ב-2014, אחרי ששימש כעוזר בבוסטון ובקליפרס, והצטרף לצוות המקצועי של בלאט. שנה וחצי לאחר מכן הוא ירש את כיסאו של המאמן הישראלי כאשר פוטר, ובעקבות סדרת גמר מפלצתית של לברון ג'יימס הוביל את הקאבס לאליפות הראשונה שלהם בהיסטוריה למרות פיגור של 3:1 בסדרת הגמר מול גולדן סטייט. גם הווריירס חוו תקופה דומה, בעונה שעברה, אז מאמנם סטיב קר נעדר במשך שבועות ארוכים בשל בעיות בריאותיות, ולוק וולטון עמד אז במקומו על הקווים.

עוד בנושא:

פריחת המוחות: דווין קייסי ובראד סטיבנס מתחרים על תואר מאמן העונה
יוסטון סיבכה את מינסוטה, פורטלנד עם ניצחון 13 ברציפות
טי ג'יי ליף: "דיברתי עם עומרי כספי, ארצה לשחק בנבחרת ישראל בעתיד"

טיירון לו קליבלנד קאבלירס. GettyImages
לוקח הפסקה. טיירון לו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully