וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טי ג'יי ליף: "דיברתי עם עומרי כספי, ארצה לשחק בנבחרת ישראל בעתיד"

הרוקי של אינדיאנה, ששיחק עם נבחרת הנוער הישראלית ב-2015, מעוניין ללבוש בעתיד את המדים הלאומיים: "זה לא יקרה באופן מיידי, אבל אני מת על ישראל וכבר לא יכול לחכות לחזור"

צילום ועריכה: נועם אשל

עומרי כספי הוא כמובן הישראלי הראשון ב-NBA, אך בליגה הטובה בעולם משחק העונה יליד ישראל נוסף - טי ג'יי ליף, בנו של בראד ליף האגדי, שרושם ממוצעים של 2.9 נקודות ו-1.6 ריבאונדים למשחק בעונת הרוקי שלו באינדיאנה.

היום (ראשון) פורסמה ב-Times Of Israel כתבה מקיפה אודות הפורוורד בן ה-20, שהתייחס בין היתר לאפשרות שישחק בעתיד בנבחרת ישראל. ליף כבר היה חלק מנבחרת הנוער הישראלית באליפות אירופה לדרג ב' ב-2015, ולא מן הנמנע כי ישוב ביום מן הימים ללבוש את המדים הלאומיים.

"דיברתי קצת על כך עם עומרי כספי", אמר. "זה כנראה לא יקרה באופן מיידי, כי אני מנסה לבסס מקום בליגה. לאחר מכן, אשקול זאת וארצה לעשות זאת. הרבה אנשים לא חושבים שאני ישראלי, הם לא רואים בי ישראלי כי לא ביליתי הרבה זמן בישראל, אבל אני מת על ישראל וכבר לא יכול לחכות לחזור".

על החוויה ההיא בנבחרת העתודה, שהפסידה בגמר הטורניר לשבדיה, אמר מי שנבחר ל-MVP של הטורניר: "הובלנו ב-3 הפרש, 10 שניות לסיום, אבל הם קלעו שלושה ואז סחטו פאול וניצחו. זה היה מבאס. תמיר בלאט, הבן של דיוויד, שיחק אותי. התאמנתי בישראל שבועיים-שלושה, בעיקר בתל אביב אבל גם קצת בגליל. לא ידעתי למה לצפות, אבל נהניתי מכל רגע".

עוד בנושא:

מקומו של עומרי כספי בסגל בסכנה ממשית: הווריירס מאוהבים בקווין קוק
עומרי כספי סובל מנקע בקרסול, ייעדר כשבוע מהמגרשים

שחקן אינדיאנה פייסרס טי ג'יי ליף. GettyImages
משתפר לאט לאט. ליף/GettyImages

מאמן הפייסרס נייט מקמילן אמר על הרוקי שלו, שהצטיין אשתקד במכללת UCLA: "הוא כישרון צעיר עם הרבה פוטנציאל. הרמה ההתקפית שלו עולה על הרמה ההגנתית שלו כרגע, ואני אוהב את IQ הכדורסל שלו. כרגע, כשאנחנו נאבקים על הפלייאוף, אנחנו צריכים לסמוך יותר על השחקנים הוותיקים, טי ג'יי צריך להתחזק חזק אבל כבר ראינו ממנו שיפור".

ליף עצמו, שקלע תשע נקודות בלבד מאז חודש ינואר, אמר: "אנחנו במקום השלישי במזרח, אז אין לי על מה להתלונן. אני עובד, מתחזק, עושה מה שצריך כדי להשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully