וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה טוענים: ליברפול לא תמכור את סלאח, גם לא תמורת סכום שיא

ב"סאן" מדווחים שריאל מדריד, ברצלונה ופ.ס.ז' מוכנות לשבור את שיא ההעברות העולמי ומשוכנעים שהאדומים לא יוכלו לסרב, אולם על פי "דיילי מייל", "אין סכום שישכנע אותם למכור אותו"

לליברפול אין כל כוונה למכור את מוחמד סלאח בקיץ הקרוב, כך טוענים הבוקר (שלישי) באנגליה. הכוכב המצרי חווה עונה בכורה היסטורית באנפילד, מה שרק הגביר את השמועות על כך שיימכר בסיומה לאחת הקבוצות הגדולות ביבשת.

ב"סאן", טוענים שריאל מדריד לא לבד במירוץ אחר הכוכב המסחרר, כשגם ברצלונה ופריס סן ז'רמן לוטשות עיניים אל עבר המצרי, שכבש העונה 37 שערים ב-43 משחקים עבור נבחרת מצרים וליברפול, ומוכנות לשבור את שיא ההעברות העולמי על מנת לצרפו.

"המחזרות של סלאח ראו איך לפני חודשיים ליברפול היתה צריכה להתמודד עם הבלתי נמנע ולהסכים ל-145 מיליון ליש"ט של ברצלונה על פיליפה קוטיניו, ואותו דבר עלול לקרות עם סלאח", נכתב ב"סאן". "הקבוצות הגדולות באירופה משוכנעות שליברפול לא תוכל לסרב להצעה שתשבור את שיא ההעברות של ניימאר".

עוד בנושא:

יורגן קלופ מתמוגג: "מוחמד סלאח בדרך להיות השחקן הטוב בעולם"
מוחמד סלאח יכול לזכות בתואר שחקן העונה? יורגן קלופ בטוח שכן
אל תיזהרו מהשוואות: מוחמד סלאח שובר שיאים בליברפול והופך לכוכב על

מוחמד סלאח שחקן ליברפול. רויטרס
בכושר מסחרר. סלאח/רויטרס

אלא שב"דיילי מייל" חושבים אחרת. "לאחר שאיבדה את קוטיניו, ליברפול מבינה שסלאח קריטי למועדון ואין סכום שישכנע אותה לוותר על השחקן אותו רכשה ב-36 מיליון ליש"ט. כל מי שתפנה תקבל תשובה זהה: הוא לא למכירה".

חברו של סלאח לקבוצה אנדי רוברטסון התמוגג מהכושר המטורף בו נמצא המצרי, שחגג רביעייה אדירה במשחק הליגה האחרון: "באימונים, כולם מפחדים לשמור עליו. כעת הוא אחד הטובים בעולם, ואי אפשר להתווכח על כך. בשבת אי אפשר היה לשמור עליו, זה כנראה היה המשחק הטוב ביותר שלו. הוא לא מפספס הזדמנויות, וזה טוב לנו. אני לא חושב שיש מישהו טוב ממנו בעולם כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully