וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ מתמוגג: "מוחמד סלאח בדרך להיות השחקן הטוב בעולם"

מאמן ליברפול הילל את הכוכב שלו, אחרי שכבש רביעייה: "האחרון שהשפיע ככה על הופעה קבוצתית היה מראדונה". המצרי עצמו הצטנע. כל התגובות, המספרים והשיאים מהערב הפנומנלי באנפילד

שחקן ליברפול מוחמד סלאח. רויטרס
ערב מהאגדות. מוחמד סלאח/רויטרס

למעלה מארבע שנים חלפו מאז לואיס סוארס הבקיע את הרביעייה האחרונה של ליברפול ברפמיירליג, אבל מוחמד סלאח כבר מזמן הוכיח שיש מלך חדש בעיר ואמש (שבת) הוא מצא את הרשת ארבע פעמים וגם הוסיף בישול ב-0:5 של המייטי רדז מול ווטפורד. כעת, למצרי הנהדר יש העונה 28 שערי ליגה (מוליך את טבלת מלך השערים, להארי קיין יש 24) וגם עשרה בישולים, והוא נראה מוכן מתמיד להמשך המאבקים העונה ולמפגש הכפול עם מנצ'סטר סיטי ברבע גמר ליגת האלופות.

עוד בנושא

אנגליה: רביעייה אדירה למוחמד סלאח ב-0:5 של ליברפול על ווטפורד
גרמניה: שאלקה ניצחה 0:1 את וולפסבורג, באיירן תמתין עם חגיגות האליפות
ספרד: ולנסיה עקפה לפחות זמנית את ריאל מדריד עם 1:3 על אלאבס

שחקן ליברפול מוחמד סלאח, יורגן קלופ. רויטרס
קלופ מודה לכוכב שלו/רויטרס

מספרי הערב המפלצתי של סלאח

* סלאח עבר את לואיס סוארס (31 שערים ב-2013/14) ופרננדו טורס (33 ב-2007/08) והפך לראשון שמגיע ל-36 שערים בכל המסגרות בעונה אחת במדי ליברפול, מאז רובי פאולר שהבקיע אותה כמות בעונת 1995/96.

* סלאח הוא השחקן שהבקיע הכי הרבה שערים בעונת הבכורה שלו בליברפול.

* אחרי דידייה דרוגבה, שכבש 29 שערים בעונת 2009/10, סלאח הוא האפריקאי שכבש הכי הרבה שערים בעונת פרמיירליג אחת.

* בנוסף, הוא הפך לאפריקאי הראשון שמבקיע לפחות שלושער בפרמיירליג. מצרים היא המדינה ה-43 ששולחת לליגה נציג שכובש שלושער והמדינה העשירית מאפריקה.

* לפני סלאח ולואיס סוארס, שהיה האחרון לעשות את זה, רק מייקל אואן ורובי פאולר כבשו רביעיות במדי ליברפול בליגה.

* סלאח הוא גם הראשון לכבוש ארבע שערים במשחק בו בעט רק ארבע פעמים לשער מאז אנדריי ארשבין, שעשה זאת מול ליברפול באפריל 2009 (המשחק הסתיים ב-4:4, יוסי בניון כבש שלושער).

* סלאח מוביל את טבלת המבקיעים באירופה עם 28 שערי ליגה. אחריו ארבעה שחקנים עם 24: צ'ירו אימובילה, אדינסון קבאני, הארי קיין וליאונל מסי.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

התגובות

סלאח פרגן לחברים בסיום המשחק: "אני מוכרח להודות לכולם ובעיקר לחברי לקבוצה, שבלעדיהם לא יכולתי להשיג את המספרים הללו. בכל משחק אנחנו מנסים לזכות בשלוש הנקודות ותמיד אני רוצה להבקיע ולעזור לקבוצה, והכי חשוב שהצלחתי בזה. הגבנו טוב להפסד במשחק הקודם, השגנו תוצאה טובה ורשת נקייה. זה מה שחשוב".

יורגן קלופ: "מדהים שסלאח היה מעורב בחמישה שערים במשחק אחד, אבל זה שהבקיע ארבעה זה הכי מטורף. השערים שלו כל כך חשובים לנו, נצטרך לקוות שכולם יחזרו טוב מהפגרה. השחקן האחרון שאני זוכר שהשפיע ככה על הופעה קבוצתית הוא דייגו מראדונה. סלאח בדרך להיות השחקן הטוב בעולם. נהניתי מאוד, זה היה עלול להיות משחק קשה. ידענו שנצטרך להיות חדים מהפתיחה ולעבוד במוסר עבודה של למעלה מ-100 אחוז. השערים שכבשנו היו נהדרים והבחורים לא עצרו. ככה כדורגל צריך להיות אז אני מאוד מרוצה".

אנדרו רוברטסון, שבישל את אחד משעריו של המצרי: "זה היה אדיר. פתחנו נהדר וזה היה קריטי להמשך, שלטנו לכל אורך המשחק. ההפסד ליונייטד היה אכזה עצומה וניצלנו את המשחק הזה כדי לשכוח מזה. השגנו שלוש נקודות לפני פגרת הנבחרות. סלאח פשוט המשיך להבקיע, מה שהוא עושה העונה זה מדהים. חשוב מאוד עבורנו ששמרנו על רשת נקייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully