וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ולנסיה עקפה לפחות זמנית את ריאל מדריד עם 1:3 על אלאבס

העטלפים השיגו ניצחון ביתי וצברו 19 נקודות מ-21 האחרונות כדי לעלות למקום השלישי עם 59 נקודות. דפורטיבו לה קורוניה ולאס פלמאס סיימו ב-1:1 שקירב את שתיהן לליגה השנייה

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של לבנטה על אייבר

המחזור ה-29 בלה ליגה יצא לדרך אתמול (שישי) עם ניצחון 1:2 ביתי של לבנטה על אייבר. המנצחת קיבלה בשורות טובות גם מהמשחק המוקדם של השבת, בו דפורטיבו לה קורוניה ולאס פלמאס נפרדו ב-1:1 שהותיר אותן עמוק מתחת לקו האדום. ולנסיה עלתה זמנית למקום השלישי עם 1:3 על אלאבס.

רודריגו שחקן ולנסיה. GettyImages
שיא קריירה. רודריגו/GettyImages

ולנסיה - אלאבס 1:3

ניצחון בית רביעי ברציפות לעטלפים, שצברו 19 נקודות מ-21 האחרונות ולפחות זמנית עלו למקום השלישי. רודריגו כבש בדקה ה-19 את שערו ה-13 העונה בליגה (שיא קריירה) מבישול נהדר של סימונה זאזה, שכבש בעצמו מקרוב בדקה ה-33 אחרי כדור חופשי שהרים דני פארחו. רובן סוברינו צימק עבור אלאבס בדקה ה-49, אך שער עצמי של ויקטור לגווארדיה בחלוף חמש דקות קבע את תוצאת המשחק.

שחקני לבנטה חוגגים עם חוסה לואיס מוראלס (במרכז). רויטרס
ניצחון חשוב. שחקני לבנטה/רויטרס

לבנטה - אייבר 1:2

צפו בתקציר המשחק

אחרי שהשיגה ניצחון חשוב מאוד במחזור שעבר שהגדיל את הפער שלה מהקו האדום, לבנטה השיגה ניצחון נוסף שהרחיק אותה כבר 7 נקודות מלאס פלמאס שנמצאת במקום ה-18. רוג'ר (25) ובואטנג כבשו לזכות המנצחת, צ'רלס (63) איזן רק באופן זמני.

דפורטיבו לה קורוניה - לאס פלמאס 1:1

צפו בתקציר המשחק

קלרנס סיידורף לא הצליח לנצח גם בקרב התחתית הקריטי ונראה כי דפור תרד יחד עם לאס פלמאס בסיום העונה. שתי הקבוצות ידעו שהן חייבות שלוש נקודות לאור הבריחה של לבנטה, והאורחת פתחה טוב יותר עם שער יפה של אלן חלילוביץ' בדקה השלישית, אך לה קורוניה הגיבה עם נגיחה של הבלם ראול אלבנטוסה בדקה ה-22. לאנדרו צ'יצ'יסולה הצטיין בשערה של לאס פלמאס והותיר את המארחת המתוסכלת עם 14 משחקי ליגה ללא ניצחון לעומת חצי הכמות של קבוצתו. דפור הייתה כה נואשת לניצחון, עד שהשוער רובן עלה לכדור קרן בתוספת הזמן, למרות השוויון במשחק והדרישה של שחקני ההגנה שלו שיחזור לשער.

משחקים נוספים

ריאל סוסיאדד - חטאפה 2:1
לריאל סוסיאדד: וויליאן ז'וזה (23). לחטאפה: ג'נה (45), אנחל (51)

צפו בתקציר

בטיס - אספניול 0:3
לבטיס: ג'וניור פירפו (34), ריאד בודבוז (56), פרנסיס גררו (69)

צפו בתקציר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully