וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שאלקה ניצחה 0:1 את וולפסבורג, באיירן תמתין עם חגיגות האליפות

עצירת פנדל של רלף פרמן (76) ושער עצמי של רובין קנוכה (86) סידרו לשנייה בטבלה ניצחון חמישי ברציפות. טואטחה קיבל דקות ראשונות ב-2018 ופרנקפורט במקום הרביעי אחרי 0:3 על מיינץ

שחקני איינטרכט פרנקפורט עם טאלב טואטחה (שני משמאל). GettyImages
דקות ראשונות ב-2018. טואטחה/GettyImages

באיירן מינכן לא תוכתר לאלופת גרמניה במחזור ה-27 של הבונדסליגה, אחרי ששאלקה השיגה 0:1 דרמטי בחוץ על וולפסבורג ו"צימקה" את הפער מהמוליכה ל-17 נקודות. המחזור יצא לדרך אמש (שישי) עם ניצחון 1:2 של שטוטגרט בחוץ על פרייבורג. המבורג המשיכה להתקרב לירידה היסטורית עם הפסד ביתי 2:1 להרטה ברלין, בעוד איינטרכט פרנקפורט עלתה למקום הרביעי עם 0:3 על מיינץ ודקות ראשונות של טאלב טואטחה ב-2018. מנשנגלדבאך חילצה 3:3 דרמטי בבית מול הופנהיים ואילו ורדר ברמן ניצחה 1:3 בחוץ את אוגסבורג.

seperator

וולפסבורג - שאלקה 1:0

המתכון ממשיך לעבוד נהדר עבור הרויאל בלוז: כדורגל שלילי וניצחונות בשפע. בפולקסווגן ארנה הם השיגו את הניצחון החמישי ברציפות שלהם, ברצף במהלכו ספגו שער בודד, הבטיחו לעצמם עוד שבוע במקום השני ודחו את חגיגות האליפות של באיירן מינכן לאחרי פגרת הנבחרות. וולפסבורג רצתה להימנע ממשחק ליגה שמיני ללא ניצחון, ובדקה ה-76 קיבלה הזדמנות גדולה לעשות את זה, אבל הפנדל של פול ורהאג נהדף בצורה נהדרת על ידי רלף פרמן. 10 דקות לאחר מכן, העונש הגיע. המחליף ברל אמבולו עבר בקלות בצד ימין והעביר כדור רוחב, אותו דווקא רובין קנוכה דחק לשערו הוא. ניצחון דרמטי לשאלקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
רלף פרמן שוער שאלקה עוצר פנדל. GettyImages
שאלקה ספגה רק שער אחד במהלך רצף חמשת הניצחונות. רלף פרמן עוצר את הפנדל/GettyImages

איינטרכט פרנקפורט - מיינץ 0:3

טאלב טואטחה קיבל דקות ראשונות ב-2018 כשנכנס כמחליף בדקה ה-71, וקבוצתו עלתה למקום הרביעי המוביל לליגת האלופות. קווין פרינס בואטנג כבש מהאוויר בעזרתו של השוער פלוריאן מולר בדקה השישית, כשאנטה רביץ' בישל ללוקה יוביץ' בדקה ה-23 וכבש בעצמו בבעיטה שטוחה מחוץ לרחבה בדקה ה-41. מיינץ נותרה במקום המוליך למבחנים.

שחקני איינטרכט פרנקפורט חוגגים עם קווין פרינס בואטנג. רויטרס
ייקח את פרנקפורט לליגת האלופות? קווין פרינס בואטנג/רויטרס

המבורג - הרטה ברלין 2:1

גם חילופי המאמנים האחרונים לא סייעו להמבורג, שנראית בדרך הבטוחה לירידה ראשונה אי פעם אל ליגת המשנה. הקבוצה שניצחה רק פעם אחת ב-16 המחזורים האחרונים, דווקא הוליכה משער של הברזילאי דוגלאס סנטוס בדקה ה-25, אבל ולנטינו לזארו השווה בדקה ה-56 וסלומון קאלו המחליף נזקק לשלוש דקות בלבד על המגרש כדי להכריע בדקה ה-63. המבורג נותרה במקום הלפני אחרון, מרחק שבע נקודות ממיינץ במקום שמוביל למבחנים.

שחקני המבורג מאוכזבים. רויטרס
שום דבר לא הולך להמבורג/רויטרס

פרייבורג - שטוטגרט 2:1

מריו גומז העלה את האורחים ליתרון כבר בדקה הרביעית כשנגח פנימה כדור חופשי של דניס אאוגו. נילס פטרסן איזן בדקה ה-53 עם הקשתה יפה מעל השוער אבל גומז היה שם פעם נוספת, הפעם בדקה ה-75, כדי להשלים צמד ולסדר לקבוצתו שלוש נקודות חשובות וביום בהיר שטוטגרט יכולה לראות את המקום השישי שמוביל למוקדמות הליגה האירופית. המפסידה עדיין בצרות בתחתית ורחוקה חמש נקודות בלבד מהמקום שמוביל למבחנים.

מריו גומז שחקן שטוטגרט. GettyImages
בכושר מצוין לקראת משחקי הנבחרת. מריו גומז/GettyImages

משחקים נוספים

בורוסיה מנשנגלדבאך - הופנהיים 3:3
לגלדבאך: יוסיפ דרמיץ' (33), לארס שטינדל (72), מתיאס גינטר (90). להופנהיים: בנימין הובנר (13), אנדריי קרמאריץ' (58 בפנדל), פלוריאן גריליטש (73)

אוגסבורג - ורדר ברמן 3:1
לאוגסבורג: רני חדירה (63). לברמן: איסחק בלפודיל (5 ו-40), מקס קרוזה (82)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully