וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד סלאח יכול לזכות בתואר שחקן העונה? יורגן קלופ בטוח שכן

למרות שדה בראונה והארי קיין נותנים עונה אדירה, קלופ סבור שכוכב ליברפול ראוי לכל המחמאות: "אני באמת אוהב אותו". וגם: המספרים של סלאח, מי הגיע מהר יותר מקלופ ל-200 שערי ליגה, וסוף סוף ליברפול מקבלת נקודות מהשוער

ספורט 1

העונה המופלאה של מוחמד סלאח בליברפול נמשכת: אתמול (שבת) הכוכב המצרי כבש משחק ליגה שביעי ברציפות והוליך את קבוצתו לניצחון 0:2 על ניוקאסל, שמציב את הקבוצה ממרסיסייד במקום השני בטבלה, לפחות באופן זמני, עד שמנצ'סטר יונייטד תשחק תפגוש את קריסטל פאלאס ביום שני.

סלאח נצמד להארי קיין בפסגת כובשי הפרמיירליג עם 24 שערי ליגה, אבל הנתון המעניין יותר הוא העובדה שהמצרי עומד העונה כבר על 32 שערים בכל המסגרות, כשהשיא של כוכב מיתולוגי אחר של ליברפול - לואיס סוארס, הוא 31 בעונה, ורגלו של סלאח עוד נטויה. מה הפלא שיורגן קלופ סבור שסלאח הוא מועמד בכיר לתואר שחקן העונה?

עוד בנושא

ליברפול גברה 0:2 על ניוקאסל ועלתה למקום השני
עוד באנגליה: טוטנהאם גברה על האדרספילד, צפו בשערי המחזור
איטליה: נאפולי נכנעה לרומא, צפו ביובנטוס מנצחת את לאציו בדקה ה-93
צפו בעוד צמד של רונאלדו: ריאל מדריד ניצחה 1:3 את חטאפה

מוחמד סלאח, ליברפול, יורגן קלופ. רויטרס
מצדיע לו. סלאח וקלופ/רויטרס
מוחמד סלאח, ליברפול. רויטרס
צמוד לקיין. סלאח/רויטרס

על אף שקווין דה בראונה נותן עונה מדהימה במנצ'סטר סיטי וסוחף אותה לאליפות והארי קיין מככב מדי שבת בטוטנהאם ביציבות מרשימה, קלופ טוען כי סלאח ראוי לתואר האישי. "אני באמת אוהב את השחקן הזה", אמר הגרמני אחרי המשחק, "הוא משחק כל כך טוב, ותודה לאל שהוא עדיין בריא וכשיר. הוא ראוי לכל הביקורות הטובות שקיבל עד עתה, והתפקיד שלנו הוא לוודא שהוא ימשיך ככה.

"שחקן העונה? הם בתפקידים שונים, אבל זה תלוי מה אתה רוצה. אין ספק שדה בראונה נותן עונה יפה, למען האמת, אבל גם אין ספק שמו סלאח נותן עונה טובה. זו המציאות. יש פה כמה שחקנים די טובים. אני חושב שיש כאלה שיגידו שהארי קיין הוא לא רע, רוברטו פירמינו לא רע, דויד סילבה.

"אם סלאח ינצח בתחרות הזאת, כנראה שהוא באמת ראוי לזה. נותרו עוד משחקים, ועלינו לוודא שהוא ימשיך בכושר הזה ויהיה בשטחים החשובים והמכריעים וימשיך להבקיע עבורנו".

תקציר: ליברפול - ניוקאסל 0:2 (שערים של מו סלאח, מאנה). ספורט 1
שער מבריק. מאנה עם סלאח/ספורט 1
מוחמד סלאח שחקן ליברפול. רויטרס
ועוד ידו נטויה. סלאח/רויטרס

הפעם ליברפול גם סוף סוף קיבלה תרומה חשובה מהשוער שלה. סלאח אומנם כבש את הראשון, אבל ליברפול שמרה על היתרון שלה רק אחרי הצלה נהדרת של לוריס קריוס שעצר בעיטה אדירה של מוחמד דיאמה מניוקאסל. בהמשך סאדיו מאנה כבש את השני למארחת, אחרי מבצע קבוצתי יפהפה, אבל קלופ לא שוכח את ההצלה.

"היא הייתה חשובה, חשובה מאוד", אומר המאמן, שקבוצתו הגיעה אתמול ל-200 שערי ליגה ב-97 משחקים תחת הגרמני (ביל שנקלי הגיע ל-200 ב-91 משחקים, וברנדן רוג'רס ב-96), "לא הייתי אומר שלא היה לנו סיכוי לנצח בלעדיה, אבל אם זה היה נכנס זה היה משנה את המשחק, ללא ספק. אלה הם החיים של שוער בקבוצת צמרת, אתה לפעמים לא עושה הרבה, אבל אם קורה פתאום משהו אתה חייב להיות שם. והוא היה שם. אם הוא לא היה שוער טוב, אז אני הייתי האידיוט הכי גדול בעולם אם הייתי שם אותו בהרכב. אולי חלק מהאנשים חושבים את זה עליי! אבל הוא שוער עם איכויות יוצאות דופן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully