וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנלואיג'י בופון: "הנוכחות שלי בנבחרת תעזור. מרגיש אחריות"

שוער יובנטוס בן ה-40, שכבר פרש מנבחרת איטליה וחזר לסגל, סיפר על החזרה: "הצעירים יהיו כאן במקומי בעתיד". קוטרונה הופתע מהזימון: "לא האמנתי", מונטלה: "הוא יצירה שלי"

AP

בחודש נובמבר האחרון ג'אנלואיג'י בופון פרש בדמעות מנבחרת איטליה אחרי שזאת לא הצליחה להעפיל למונדיאל 2018. את מאמן נבחרת איטליה הזמני לואיג'י די ביאג'יו זה לא ממש עניין, והוא זימן את שוער יובנטוס בן ה-40 לסגל לקראת צמד משחקי הידידות של הסקוודרה אזורה נגד ארגנטינה ואנגליה.

באיטליה חשבו שג'אנלואיג'י דונארומה, שוערה של מילאן, כבר מקבל את האפודה מספר 1 של הנבחרת האיטלקית, אך נראה שהוא יצטרך להמתין עוד קצת. "הנוכחות שלי בנבחרת תעזור לנו מאוד", אמר בופון הוותיק, שהוסיף: "אני מרגיש שיש לי אחריות להיות כאן. הצעירים ממשיכים לצבור ניסיון, והם יהיו במקומי בעתיד". בופון הוא שיאן ההופעות של הנבחרת האיטלקית עם 175 הופעות, אך נראה שהוא עשוי להוסיף עוד מספר הופעות למספר המדהים הזה.

עוד בנושא:

ג'אנלואיג'י בופון זומן למשחקי הידידות של איטליה מול ארגנטינה ואנגליה
נאפולי התקרבה ליובנטוס, רביעייה לאיקרדי ב-0:5 של אינטר
ג'ורג'יו קייליני בספק למשחק הראשון בין יובנטוס לריאל מדריד

פטריק קוטרונה שחקן מילאן. רויטרס
"אתן את כל כולי". חלוץ מילאן פטריק קוטרונה/רויטרס

מי שזכה להיות מופתע לקראת משחקי הידידות הוא חלוץ מילאן, פטריק קוטרונה בן ה-20, שעשוי לערוך את הופעת הבכורה שלו במדי נבחרת איטליה. "לא האמנתי! לא ציפיתי לזה בכלל. ראיתי את הסגל של הנבחרת עד גיל 21 קודם, וברגע שראיתי שאני לא שם ידעתי שזומנתי לנבחרת הבוגרת. אני אתן את כל כולי, זה חלום ואני עדיין לא מאמין שזה קרה".

מי שלוקח קרדיט על זימונו של קוטרונה, שכבש העונה 15 שערים בכל המסגרות עד כה, הוא מאמנו לשעבר במילאן, וינצ'נזו מונטלה. מאמן סביליה בהווה אמר על זימונו של החלוץ: "אני נורא שמח שהוא זומן, זה מגיע לו. אני מרגיש כאילו אני זומנתי כי הוא יצירה שלי מהתקופה שלי במילאן. עבדנו קשה איתו ואני שמח שזה משתלם עבור הנבחרת שאני כל כך אוהב. החלום שלי הוא לאמן את נבחרת איטליה".

חלוץ טורינו אנדראה בלוטי דיבר דווקא על הרצון לנקום: "תמיד נחמד לחזור לסגל הנבחרת. אנחנו רוצים להשיג סוג של נקמה אחרי ההדחה נגד שבדיה ולהוכיח לכולם שאנחנו עדיין בעניינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully