וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנלואיג'י בופון זומן למשחקי הידידות של איטליה מול ארגנטינה ואנגליה

השוער שהודיע על פרישה מהמדים הלאומיים לאחר הכישלון בפלייאוף העליה למונדיאל 2018 ייקח חלק במפגשים המסקרנים. באלוטלי נותר בחוץ, זימוני בכורה לפדריקו קייזה ופטריק קוטרונה

שוער נבחרת איטליה ג'אנלואיג'י בופון בוכה. AP
הקריירה הבינלאומית עדיין לא הסתיימה. בופון/AP

השמועות בנוגע להמשך קריירת המשחק של ג'אנלואיג'י בופון נמשכות, אולם היום (שבת), מספר חודשים לאחר שהודיע על פרישה מהמדים הלאומיים כשלא הצליח לסייע לנבחרת איטליה להעפיל למונדיאל 2018, שב שוערה האגדי של יובנטוס לשורות הסקוואדרה אזורי.

בופון הוא הסיפור הגדול ביותר שעולה מזימון הסגל של הרחב של המאמן הזמני לואיג'י די ביאג'יו למשחקי הידידות מול ארגנטינה (23 במרץ) ואנגליה (27 במרץ). "אני עוזב את הנבחרת בידיעה שנדע איך להרים את עצמנו. בהצלחה לכולם, בעיקר לאלה איתם חלקתי את המסע המופלא הזה", אמר לאחר ההדחה בידי שבדיה. זמן קצר לאחר מכן רמז כי הוא עשוי לשוב ("לקחתי הפסקה מהנבחרת, אבל אם יקראו לי אולי אשוב"), וכעת, כאמור, זה קרה.

מריו באלוטלי נשאר בחוץ על אף השמועות לפיהן ישוב לסגל לראשונה מאז מונדיאל 2014, בעוד פדריקו קייזה, בנו של אנריקו קייזה, זכה לזימון בכורה, וכך גם פטריק קוטרונה. מי שחזרו לסגל הם ג'אקומו בונאבנטורה (לראשונה מאז נובמבר 2016) ומתיה דה שיליו, אלסנדרו רומאניולי נותר בחוץ, ככל הנראה בשל פציעה.

עוד בנושא:

ג'אנלואיג'י בופון: "כל עוד ארצה לסבול ולהילחם - אמשיך לשחק"
סופ"ש באיטליה: יובנטוס מחפשת ניצחון 15 ב-16 משחקי הליגה האחרונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully