וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג'יו קייליני בספק למשחק הראשון בין יובנטוס לריאל מדריד

הבלם שנפגע בשריר הירך האחורי נגד ספאל, סובל מפציעה חמורה יותר ממה שחשב בתחילה. מהדי בנעטיה מורחק מהמשחק במדריד ב-3 באפריל והצוות הרפואי יעבוד קשה כדי להכשיר את קייליני

one

ג'ורג'יו קייליני בספק למשחק הראשון של יובנטוס נגד ריאל מדריד ברבע גמר ליגת האלופות. הבלם הוותיק נפצע בשריר הירך האחורי ב-0:0 נגד ספאל ביום שבת. בתחילה קייליני והצוות הרפואי חשבו שמדובר במתיחה בלבד, אבל כעת ישנו חשש שהוא סובל מקרע שישבית אותו ליותר משבועיים.

יובנטוס תתארח אצל ריאל מדריד למשחק הראשון מבין שניים ב-3 באפריל. הבלם מהדי בנעטיה לא יוכל לשחק בגלל צבירת כרטיסים צהובים והצוות הרפואי של הגברת הזקנה יעשה הכל כדי להכשיר את קייליני.

הבלם בן ה-33 כבר שותף העונה ב-32 משחקים בכל המסגרות והוא כמובן אחד ממעוזי אחת מההגנות הטובות בעולם. יובנטוס לא ספגה ב-10 משחקי ליגה רצופים וב-16 המשחקים האחרונים בסרייה A הוציאה רק כדור אחד מהרשת.

אם קייליני לא יוכל לשחק, כנראה שמסימיליאנו אלגרי ירכיב במרכז ההגנה של דניאלה רוגאני לצד אנדראה ברצאלי. בנדיקט הובדס שהגיע לקבוצה בקיץ, סובל מפציעות לכל אורך העונה ולא ברור אם הוא יוכל להיות בסגל ולהוות גיבוי.

קייליני ייעדר כמובן משני משחקי הידידות הקרובים של נבחרת איטליה; נגד ארגנטינה ב-23 במרץ ומול אנגליה ב-27 במרץ.

שחקן יובנטוס, ג'ורג'יו קייליני. GettyImages
בורג חשוב באחת מההגנות הטובות בעולם. קייליני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully