וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי התקרבה ליובנטוס, רביעייה לאיקרדי ב-0:5 של אינטר

ראול אלביול (72) קבע 0:1 על גנואה וצימק את הפער מהמוליכה לשתי נקודות בלבד. החלוץ הארגנטינאי התעלל באקסית סמפדוריה, 2:3 למילאן על קייבו, 0:2 לרומא על קרוטונה, תיקו ללאציו

אחרי שיובנטוס הופתעה ונעצרה עם 0:0 בספאל, נאפולי ניצלה זאת כדי לצמק הערב (ראשון) את הפער בפסגה לשתי נקודות בלבד עם 0:1 דחוק על גנואה. במשחק הפותח של משחקי היום, אינטר התעללה בסמפדוריה עם 0:5 בחוץ ורביעייה של האקס מאורו איקרדי. ניצחונות גם למילאן ורומא.

ראול אלביול שחקן נאפולי. רויטרס
שמחה מתפרצת אחרי יותר משנתיים בלי גול. ראול אלביול/רויטרס

נאפולי - גנואה 0:1

זה לא היה פשוט, אבל בסופו של דבר הצליחה נאפולי לחזור לנצח אחרי נקודה אחת בשני המחזורים האחרונים ולצמק את הפער מיובנטוס לשתי נקודות בלבד. הקפטן מארק האמשיק נפצע ונטש כבר בדקה ה-20, לורנצו אינסינייה נעצר בקורה וגם מתיאה פרין מנע מהמארחת לכבוש, אבל אז הגיע שער הניצחון ממקור בלתי צפוי. ראול אלביול, הבלם הספרדי שלא כבש מאז ינואר 2016, עלה לכדור קרן בדקה ה-72 והסיט עם הפדחת פנימה אחרי הרמה של בן ארצו חוסה קאייחון.

שחקן אינטר מאורו איקרדי. GettyImages
החלוץ לוהט. מאורו איקרדי/GettyImages

סמפדוריה - אינטר 5:0

אחרי ה-0:0 עם נאפולי במחזור שעבר, אינטר רצתה לחזור למקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות, לפחות באופן זמני, אך גם היא לא ציפתה שזה יהיה כל כך קל. סמפדוריה הגיעה להתמודדות אחרי שספגה 4:1 כואב לקרוטונה במחזור האחרון, ואם האוהדים שלה ציפו לראות תצוגה יותר טובה מקבוצתם באצטדיון הביתי, הם חזו דווקא במופע של מאורו איקרדי, שחגג עם רביעייה (30, 31, 44, 51) כשאיבן פרישיץ' כבש את הראשון (26). אינטר עלתה למקום הרביעי עם 55 נקודות, שתי נקודות יותר מלאציו שנמצאת במקום החמישי ותשחק יותר מאוחר נגד בולוניה.

הקאן צ'לחנוילו שחקן מילאן. GettyImages
צ'לחנוילו חוגג/GettyImages

מילאן - קייבו 2:3

אמנם בליגה האירופית הרוסונרי לא ממש היוו איום לארסנל, אבל בליגה הקבוצה של ג'נארו גאטוזו לוהטת ורשמה ניצחון חמישי ברציפות ושמיני בתשעת המחזורים האחרונים. השער הראשון הגיע בדקה העשירית. פרנק קסייה פרץ מימין ויישר למרכז, ההגנה והשוער לא הצליחו להרחיק וזה הגיע אל הקאן צ'לחנוילו, שהמשיך מקרוב פנימה את ה-0:1 של מילאן. מאריוס סטפינסקי הצליח לאזן מקרוב בדקה ה-33 ודקה לאחר מכן בישל לרוברטו אינגלזה את המהפך המפתיע וזה 1:2 קייבו. המארחת מצאה את השוויון בדקה ה-54 כשבעיטה של לוקאס ביגליה נהדפה על ידי השוער סטפנו סורנטינו, זה חזר אל פטריק קוטרונה, שהמשיך מקרוב פנימה את ה-2:2. אנדרה סילבה כבש מקרוב את שער הניצחון בדקה ה-82 והקפיץ את מילאן עד המקום השישי בטבלה. קייבו נותרה במקום ה-16, נקודה אחת בלבד מעל הקו האדום. קסייה החמיץ פנדל בתוספת הזמן.

שחקני רומא. GettyImages
מצב רוח טוב. שחקני רומא חוגגים/GettyImages

קרוטונה - רומא 2:0

הג'אלורוסי השיגו ניצחון שישי בשבעת המחזורים האחרונים וכשמוסיפים לזה גם את העלייה לרבע גמר ליגת האלופות אפשר להגיע למסקנה שבסך הכול הקבוצה בתקופה מצוינת. השער הראשון של רומא הגיע בדקה ה-39 כשסטפן אל שעראווי דחק מקרוב פנימה אחרי כדור רוחב מוצלח של אלכסנדר קולארוב. ראג'ה נאינגולן הכפיל את התוצאה בדקה ה-75 אחרי בישול של אלסנדרו פלורנצי וקבע את תוצאת המשחק.

תוצאות נוספות:

לאציו - בולוניה 1:1
ללאציו: לוקאס לייבה (16). לבולוניה: סימונה ורדי (3)

בנבנטו - קליארי 2:1
לבנבנטו: אנריקו בריניולה (46), לקליארי: דייגו פריאס (92), כריסטיאן פוג'וני (97, פנדל)

ורונה - אטאלנטה 5:0
לאטאלנטה: בריאן כריסטאנטה (2), יוסיפ איליצ'יץ' (45+4, 48 ו-69), אלחנדרו גומס (71)

טורינו - פיורנטינה 2:1
לטורינו: אנדראה בלוטי (86), לפיורנטינה: ז'ורדן ורטו (החמיץ פנדל 14, 59), סיריל תרו (פנדל, 95)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully