וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה פתחה בחקירה פלילית נגד שחקן בית"ר ירושלים אנתוני וארן

בדיקה באגף החקירות העלתה תשתית ראייתית לכאורה לביצוע עבירות מין קשות. וארן ושניים מחבריו עשויים להיעצר בקרוב או להיות מזומנים לחקירה. מרב מיכאלי הגישה תלונה במשטרה נגד החלוץ: "נראה כמו אונס חמור"

יוסי ציפקיס

משטרת ישראל פתחה בחקירה פלילית נגד שחקן בית"ר ירושלים אנתוני וארן ושניים מחבריו, שצולמו כשהם מקיימים יחסי מין עם אישה בשני סרטוני וידאו שהופצו בשבוע שעבר. לאחר בדיקה באגף החקירות הוחלט לפתוח בחקירה פלילית לאחר שנמצאה תשתית ראייתית לכאורה לביצוע עבירות מין קשות. המשטרה החליטה להעביר את תיק החקירה לידי מחוז מרכז וזה אמור לפצוח כבר הערב בהליך פלילי נגד המעורבים, שעשויים להיעצר או להיות מזומנים לחקירה כבר בשעות הקרובות.

מדוברות המשטרה נמסר: "בעקבות חומרים שונים שהגיעו למשטרת ישראל בימים האחרונים, הכוללים סרטונים בהם נראה בין היתר שחקן כדורגל המשחק באחת מקבוצות ליגת העל ונוכח חשד לביצוע עבירות פליליות, החליטה המשטרה לפתוח בחקירה. הסרטונים שהופצו ברשתות החברתיות במהלך הימים האחרונים, הועברו לבחינה באגף החקירות והמודיעין. עם סיום הבחינה כאמור הוחלט כי החומרים יועברו למחוז מרכז להמשך טיפול חקירתי".

עוד בנושא:

אנתוני וארן לאוהדים: "בכיתי, הייתי חייב לברוח"
בית"ר ירושלים: אנתוני וארן שוקל לתבוע את מי שטען שביצע אונס
עלו על סרטון: פרשת אנתוני וארן הוציאה רע את כל המעורבים בה
זנדברג: "זה אונס קבוצתי מתועב". מדז'יבוז': "הנהלת בית"ר אשמה"

שחקן בית"ר ירושלים אנתוני וארן. ברני ארדוב
עלול להיעצר בקרוב. וארן/ברני ארדוב

חברת הכנסת מרב מיכאלי הגישה היום (ראשון) תלונה במשטרת מחוז תל אביב בעקבות הסרטון של אנתוני וארן, אותו הגדירה כ"סרטון הפגיעה המינית". מיכאלי ממפלגת העבודה הודיעה: "הגשתי הבוקר במשטרה תלונה על מה שנראה כמו אונס חמור כדי לגרום למשטרת ישראל לחקור אותו לאלתר. למרות שיש ראיה מצולמת לאירוע הנורא, מהפרסומים בתקשורת עולה שמשטרת ישראל עדיין לא פתחה בחקירה והיא "שוקלת" האם לפתוח בחקירה או לזמן את השחקן לעדות, בעוד הוא ממשיך להופיע במשחקים כרגיל.

"אחרי הגשת התלונה יידעתי את היועץ המשפטי לממשלה במכתב על קיומה ודרשתי ממנו להורות למשטרה, המחויבת בחוק לחקור כל חשד לקיומו של פשע, לבצע את עבודתה ולפתוח לאלתר בחקירה. כדורגל הוא ספורט אהוב מאוד בישראל, אלפי ילדים אוהדים קבוצות ושחקנים כמו אנתוני וארן לא ייתכן שמתאפשרת פגיעה מינית חמורה באשה והמסר הוא שאין בעיה, ואף אחד לא נוקף אצבע".

מיכאלי גם פרסמה את המכתב ששלחה ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, בו נכתב בכותרת: "פתיחה בחקירה משטרתית אודות סרטון המתעד אונס". לאחר מכן נכתב: "נכבדי, השבוע פורסם בכלי התקשורת כי מופץ ברשתות החברתיות סרטון ובו מתועד אונס של אישה הנראית מחוסרת הכרה, על ידי שלושה גברים. לפי הפרסומים בין הגברים בסרטון נמצא שחקן הכדורגל אנתוני וארן שהודה בנוכחותו בסרטון. מהפרסומים בכלי התקושורת עולה כי משטרת ישראל עדיין שוקלת האם לפתוח בחקירה או לזמן את השחקן לעדות ובינתיים הוא ממשיך להופיע במשחקים כרגיל. הפשע המתואר הוא חמור ומחריד. לכן הגשתי תלונה בימ"ר תל אביב, מספר התלונה 2018/125159, בצירוף הראיה המצולמת. הריני לידע את אדוני בהגשת התלונה ולדרוש ממך להורות למשטרה, המחויבת בחוק לחקור כל חשד לקיומו של פשע, לבצע את עבודתה ולפתוח לאלתר בחקירה".

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים: אנתוני וארן שוקל לתבוע את מי שטען שביצע אונס

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully