וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אנתוני וארן שוקל לתבוע את מי שטען שביצע אונס

18.3.2018 / 7:41

החלוץ שכר עורך דין על רקע פרשיית הסרטון והבהיר פעם נוספת: יש בידי הוכחות לכך שהכל נעשה בהסכמה. בבית"ר מתלהבים מסילבסטר: "טביב פגע איתו בול", קריאף: "דאבל? חולם על חצי הגמר"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

1. קלטינס בספק לבאר שבע. הערכה: הפציעות של קונטה וסירושטיין לא חמורות

החיסרון של הקפטן והמנהיג איתי שכטר, פרשת אנתוני וארן והמשחקים הקודמים מול נתניה גרמו לחשש גדול בבית"ר ירושלים ממעידה אמש (שבת). לכן, עם שריקת הסיום השמחה של השחקנים הייתה גדולה מהרגיל. אופיר קריאף שחגג יום הולדת 27 אמר: "זה מה שביקשתי מהחברים, לחגוג בטעם מתוק. זה היה משחק של הקרבה, זה ניצחון גדול וחשוב. כל משחק בפלייאוף יהיה מהסוג הזה, לא מעניין כדורגל טוב אלא לקחת נקודות וזה יהיה בשיניים כל שבוע". קריאף נשאל אם הוא חולם על דאבל והעדיף לא לחשוב רחוק מדי: "אני חולם על חצי גמר הגביע".

בבית"ר היו מרוצים מאוד מהניצחון בעיקר בשל העובדה כי הקבוצה נמצאת בסגל חסר מאוד. איתי שכטר, ז'אורז'יניו, מרסל הייסטר ודוד קלטינס נעדרו בשל פציעות. עידן ורד עדיין מוריד חלודה ויזדקק לזמן. בית"ר עושה לאחרונה שלל אלתורים בהרכב ומשלימה את הסגל בשחקני נוער. בנוסף, במהלך המשחק אתמול נפצעו אנטואן קונטה, אנתוני וארן ומיקי סירושטיין. קונטה הסביר כי לא מדובר בסיבוב של הברך אלא בפגיעה בחלק האחורי של הרגל מתחת לברך. רק לאחר בדיקה יתברר מצבו. בבית"ר העריכו שהפציעות שלו ושל סירושטיין אינן חמורות, והאחרון כבר הבהיר שיהיה כשיר לחצי הגמר. מנגד, קלטינס יעבור היום אולטרסאונד, ונראה שהוא בספק לחצי הגמר ולמשחק הליגה נגד הפועל באר שבע.

עוד בנושא

בית"ר ירושלים פתחה את הפלייאוף עם 0:2 על מכבי נתניה
בני בן זקן: "זה אולי לא היה הכי יפה, אבל כן היה מאוד יעיל"
והמחיר של שניהם: שליש רמי גרשון. ההצלחה של הגנת בית"ר

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. ברני ארדוב
ממשיכים להיפצע, ולחגוג. שחקני בית"ר/ברני ארדוב

2. וארן שוקל לתבוע את כל מי שטען שאנס

בית"ר עברה סוף שבוע סוער בעקבות פרשת אנתוני וארן והסרטון. בחמישי עוד חשבו בבית"ר לשחררו מהסגל בשל מצבו הנפשי, אך בשישי הוחלט לתת לשחקן להכריע בעצמו מה לעשות. בסופו של דבר וארן הגיע לאימון לאחר שיום קודם דרך על שברי זכוכיות בביתו וסבל מחתכים לאורך כף הרגל (שחקנים גם צחקו איתו על המקרה ואמרו לו: "בטח זכוכיות, מעצבים שברת חצי בית").

וארן ממשיך להסביר לסובבים כי האקט המיני נעשה בהסכמה ומבהיר שלמרות שהבחורה נראתה מחוסרת הכרה, יש בידיו הודעות וסרטון נוסף שמוכיחים אחרת. אבל וארן לא מסתפק בהסברים לסביבה הקרובה: ביממה האחרונה הוא שכר את שירותיו של עורך דין ואמר לאנשי בית"ר כי הוא בודק אפשרת לתבוע גורמים שהגדירו את האירוע כאונס. בימים הקרובים אמור לקבל החלוץ החלטה סופית בעניין בעצת עורך דינו. עדיין לא ברור אם חקירת משטרה בכל נושא הסרטון והמעורבים תיפתח.

אנטואן קונטה, שלאחר אירוע התקיפה שלו בצרפת הושעה מפעילות על ידי קבוצתו, הבהיר לאנשי בית"ר כי הצעד שעשו עם וארן נותן הרבה מאוד כוח לשחקן, שכבר הודה אישית לראשי בית"ר על התמיכה לה הוא זוכה בימים הקשים. קונטה אמר לאנשי בית"ר: "גם ככה הוא נמצא בסיטואציה קשה ולא יעזור שכולם יפגעו בו, מספיק מה שהוא עובר עם עצמו, עם החברה ועם המשפחה". אגב, אימו ודודו של קונטה הגיעו לבקרו בארץ והוא נראה מחוייך לצידם בסיום. קונטה עבר אף הוא תקופה קשה מאוד ובבית"ר אמרו בציניות: "לאיזה מצב הגענו, שקונטה צריך לעודד את וארן".

וארן היה זה שסחט את הפנדל בשער השני אך גם סיים את המשחק פצוע. הוא הסביר כי בשל החתכים ברגלו לאורך כל המשחק הוא לא דרך על כף הרגל, אלא רק על קצות האצבעות ופינות כף הרגל ובשל זאת סבל מהתכווצות בשריר. בכל מקרה, וארן יחזור לאימונים לאחר מספר ימי מנוחה ויהיה כשיר לחצי גמר הגביע.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן בית"ר ירושלים אנתוני וארן. ברני ארדוב
מחזיר מלחמה. וארן/ברני ארדוב

3. שחקני בית"ר על סילבסטר: "טביב פגע איתו בול, הוא שחקן שחקן"

אבל עם כל הכבוד לוארן, מי שגנב את ההצגה אתמול היה יקוב סילבסטר. עידן ורד ואפילו איתי שכטר, שסילבסטר שיחק אתמול על המשבצת שלו, פרגנו לחלוץ בסיום והעידו: "טביב פגע בול איתו, הוא שחקן שחקן". סילבסטר הגיע לבית"ר אחרי שלושה חודשים שלא שיחק ולאט לאט נכנס לעניינים. כשבמאזנו ארבעה שערים ופנדל שסחט מול אשקלון, סילבסטר מתחיל להזכיר שחקני רכש גדולים שהגיעו בינואר ועשו את השינוי בדרך לתואר.

יקוב סילבסטר, בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
"שחקן שחקן". סילבסטר/יוסי ציפקיס

4. בן זקן מסביר: שינוי המערך ששינה את המשחק

בבית"ר הפתיעו את נתניה עם שינוי מערך כאשר חן דילמוני נכנס להרכב כמגן שמאלי ואילו שון גולדברג שיחק כבלם-קשר. המטרה הראשונית הייתה שגולדברג יעצור את דיא סבע. ביום שישי כאשר וארן לא התאמן עם הקבוצה, תרגלה בית"ר את המערך הרגיל כאשר על חשבון וארן שיחק בימין יעקב בריהון שהוחלף בהמשך בסילבסטר. בריהון ירד עצבני בסיום האימון ביום שישי וגם אתמול נראה מדוכדך כשהוא מבין: אם הוא לא זוכה לדקות משחק כשהסגל כל כך קצר, כנראה שהוא בבעיה גדולה.

בן זקן התייחס לשינוי המערך ואמר: "זאת הייתה הסקת מסקנות ביחס למשחק הקודם מול נתניה ששלטה מולנו ולא היה לנו איך להגיב. בניגוד לשני המשחקים הקודמים בחרנו ללחוץ בפתיחה וזה שינה את המשחק. אחרי זה שמרנו על עמדות, בחרנו להיות יעילים ולא לנסות לשלוט אלא לשמור על השלוש נקודות".

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ימלאו את היציעים בחצי הגמר? אוהדי בית"ר/ברני ארדוב

5. בית"ר תקבל הקצאה נוספת לכרטיסים לחצי הגמר?

עשרת אלפים צופים היו אתמול בטדי. בבית"ר ציפו ליותר, אך לקחו בחשבון כי העובדה שהיציע המזרחי סגור פוגעת באווירה ומשאירה חלק מהקהל בבית. זה היה המשחק הרביעי וההאחרון של בית"ר בו היציע המזרחי סגור בעקבות עונש ובמשחק הבית הבא היציע ייפתח. בבית"ר ימתינו לראות האם תהיה הקצאה נוספת של כרטיסים לאוהדי הקבוצה לחצי גמר הגביע. כ-9,000 כרטיסים שהוקצו לאוהדי הקבוצה אזלו, כאשר ההערכה היא כי אלפי אוהדים נוספים רוכשים כרטיסים ליציעים של קרית שמונה והפועל רעננה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully