וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני בן זקן: "זה אולי לא היה הכי יפה, אבל כן היה מאוד יעיל"

17.3.2018 / 22:46

בבית"ר ירושלים חגגו במשך דקות ארוכות את הניצחון על מכבי נתניה, המאמן: "מאוד משמעותי לנצח משחק ראשון בפלייאוף". שי ברדה: "עשינו טעויות שאסור לעשות, נכנסו למשחק מאוחר מדי"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

שחקני בית"ר ירושלים חגגו הערב (שבת) במשך דקות ארוכות אחרי הניצחון 0:2 על מכבי נתניה בפתיחת הפלייאוף העליון. הקבוצה מהבירה השיגה ניצחון שישי בשבעת המשחקים האחרונים, שמרה על שער נקי בפעם השלישית ברציפות ועלתה לפסגת הטבלה לפחות עד המשחק של הפועל באר שבע.

מאמן בית"ר ירושלים, בני בן זקן. ברני ארדוב
ידע איך להגיע למפגש עם נתניה. בן זקן/ברני ארדוב

"ניצחנו משחק מאוד קשה והדבר החשוב זה להמשיך לעשות ולדבר פחות", אמר המאמן המנצח, בני בן זקן, "יש עכשיו פגרה וננצל אותה כדי לנוח. היו לנו פציעות וחסרונות והחבר'ה צריכים חופש. ניצחו היום קבוצה מאוד טובה. בשני המשחקים הקודמים נגד נתניה התקשינו, אבל היום הצלחנו לנצח כי ידענו איך להתכונן. זה לא היה הכי יפה שיש, אבל זה היה מאוד יעיל. בשבילנו זה סופר משמעותי לנצח במשחק הראשון בפלייאוף".

על אנתוני וארן ש"כיכב" בפרשת הסרטון בסוף השבוע האחרון, אמר בן זקן: "אנתוני כל כך משמעותי בשבילנו, אנחנו צריכים אותו. הוא אדם מדהים, עובד קשה בשביל הקבוצה, הוא הרוויח את המקום בשבילו. גם כשהוא לא כובש הוא פקטור מאוד משמעותי. דיברנו איתו, לא סתם היינו מקבלים החלטה לפתוח איתו. הוא היה מאוד משמעותי היום".

אופיר קריאף שחוגג היום את יום הולדתו ה-27: "מאוד מרגש לחגוג יום הולדת עם ניצחון, זו המתנה הכי טובה שיש. זה ניצחון גדול במשחק מאוד מאוד קשה, נתניה עשתה לנו חיים קשים במשחקים הקודמים. הייתה הרבה מחויבות, היינו בלי שכטר ועידן ורד שרק עכשיו חוזר, אבל כוחנו באחדותנו, אנחנו קבוצה אחת".

מאמן מכבי נתניה, שי ברדה: "אנחנו עושים טעויות שאסור לעשות. דיברנו לפני המשחק על המשמעות של 10 הדקות הראשונות בטדי, אבל נכנסנו לא טוב למשחק. התחלנו להתאזן אחרי 10 דקות, אבל זה היה מאוחר כי הם כבר הובילו. שלטנו בצורה טוטאלית בחלק מהמשחק, בעיקר במחצית השנייה, אבל לא היינו מספיק תכליתיים. לעומת זאת, בית"ר ירושלים עושה את זה נהדר כל העונה, עם ניצחונות אחרי 2-3 מצבים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully