וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני וארן לאוהדים: "בכיתי, הייתי חייב לברוח". יהיה בסגל לנתניה

16.3.2018 / 20:05

החלוץ שנמצא בעין הסערה הודה לאוהדי בית"ר שהתקשרו לתמוך בו: "אני מרגיש שזו משפחה, היה חשוב לי שהאוהדים הגיעו לאימון. נהיה יותר חזקים אחרי זה". הקבוצה חתמה עם ספונסר חדש

יוסי ציפקיס

בבית"ר ירושלים עברו אתמול (חמישי) יום סוער בעקבות פרשת הסרטון המיני של אנתוני וארן שהופץ ברחבי הרשת. אלי אוחנה היה בישיבה בהתאחדות לכדורגל ורק היום יגיע לבית וגן וצפוי לשוחח עם השחקן אך בשלב זה בבית"ר לא יקבלו החלטות עד אשר תהיינה מסקנות של חקירת המשטרה. אגב, מצד אחד בבית"ר לא חסכו ביקורת מהשחקן בנוגע לסרטון ואמרו אתמול כי "למרות שזה היה לפני 3 שנים ובתקופה שלא שיחק אצלנו הוא עשה טעות גדולה, גם בהתנהגות וגם בזה שנתן יד לצילום כזה, הוא גרם לעצמו נזק גדול ברמה האישית".

הבוקר ערכה הקבוצה את האימון שלה לקראת המפגש מול נתניה, כאשר הצרפתי הגיע לאימון כרגיל עם יתר חבריו ונראה במצב רוח טוב למרות הפרשה, אך לא החל את האימון כמו חבריו ועלה למגרש באיחור של 20 דקות בשל חבישה של הרגל בעקבות חתך. לאחר מכן עלה לסיבוב קצר על כר הדשא וירד פעם נוספת מהמגרש בטענה לפציעה. הוא היה בספק למשחק, אך ייכלל בסגל. למרות זאת, יעקוב בריהון תורגל על חשבונו בהרכב הפותח.

באימון הקבוצה נתלו מספר שלטי תמיכה בווארן. "אנתוני, אנחנו אוהבים אותך" נרשם על אחד מהם עם הכיתוב LF של ארגון "לה פמיליה".

וארן זכה לתמיכה רבה מאוהדים שהתקשרו ושלחו לו הודעות ביממה האחרונה. החלוץ השיב לכמה מהם: "קיבלתי הרבה הודעות בפייסבוק ובווטסאפ, זה ממש חשוב לי. אני לא יכול לענות לכל אחד, אבל אני רוצה להגיד להם שאני מעריך את זה מאוד, חשוב לי שהאוהדים יהיו איתי. גם היום חלק מהאוהדים באו לאימון וזה היה חשוב לי. אני מרגיש שזו משפחה. כמעט בכיתי, אני אומר את האמת. הייתי חייב לברוח כי בכיתי. אבל יהיה בסדר בסוף, אני אוהב אתכם מאוד, את כל האוהדים. אנחנו נהיה יותר חזקים אחרי זה".

עוד בנושא

עלו על סרטון: פרשת אנתוני וארן הוציאה רע את כל המעורבים בה
אנתוני וארן הוא השחקן שמעורב בסרטון: "טעיתי". המשטרה חוקרת
זנדברג: "זה אונס קבוצתי מתועב". מדז'יבוז': "הנהלת בית"ר אשמה"

חלוץ בית"ר ירושלים אנתוני וארן. יוסי ציפקיס
וארן עורך אימון ריצה על רקע השלט/יוסי ציפקיס
אנתוני וארן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
שלט התמיכה של וארן באימון/יוסי ציפקיס

מנגד, בבית"ר תקפו וכינו גורמים שונים "טרמפיסטים" שתקפו והאשימו את המועדון, ואמרו: "יש כמה דמויות שצריכים להתבייש יותר מווארן. אלה שמכנים זאת אונס עוד לפני שיודעים מה באמת קרה, אלה מאשימים את המועדון ומנצלים כל הזדמנות כדי לתקוף כי זה בית"ר ירושלים. מה שהם עשו בזוי יותר מהסרטון".

בבית"ר הבינו אתמול כי המשטרה בשלב זה בודקת את הפרטים ועדיין לא נתקבלה החלטה באם לפתוח בחקירה. זהות הבחורה ושלושת השחקנים הנוספים בסרטון ידועה ולכן גביית הפרטים אמורה להיות פשוטה, זאת במידה שתיפתח חקירה. נראה כי רק בתחילת השבוע הבא תתקבל החלטה סופית של המשטרה באם לפתוח בחקירה.

אגב, פרט לכמה משפטים שווראן הוציא כשהגיע לבית וגן, לאורך כל האימון הוא היה שקט ונמנע מלדבר על הנושא עם יתר החברים. במהלך יום אתמול שחקני הקבוצה שלחו לשחקן הודעות חיזוק ואמרו לו שהם כקבוצה מאחוריו. גם ביחסים בין השחקן לחברתו אין שינוי בעקבות הפרשה.

חלוץ בית"ר ירושלים אנתוני וארן. יוסי ציפקיס
האוהדים איתו. וארן/יוסי ציפקיס
אנתוני וארן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
וארן עם חבריו באימון מחוייך/יוסי ציפקיס

בצד המקצועי, בבית"ר מתלבטים באם לפתוח עם וארן ב-11 או שלפתוח עם יקוב סילבסטר כחלוץ בודד ולהשאיר את וארן על הספסל. במקרה כזה ייכנס להרכב קשר נוסף, דויד בויסן או יעקב בריהון. קלטינס סובל מרגישות בשריר ועשוי להיות מחוץ ולסגל ולהצטרף לז'אורז'יניו ומרסל הייסטר הפצועים. בן זקן אמר לשחקנים: "הדבר החשוב מחר זה להיות אגרסיביים וראשונים לכדורים במרכז השדה, אם נהיה ראשונים לכדורים ננצח את המשחק, ההתקפה תעשה את שלה". איתי שכטר נצטווה אתמול למנוחה של שבוע עד עשרה ימים לאחר שבבדיקה שעבר אובחנה מתיחה חזקה בגיד. רק לאחר שיחזור לאימוני מאמץ ניתן יהיה לקבוע בוודאות האם הוא יהיה כשיר למשחק חצי גמר גביע המדינה נגד קרית שמונה.

הקבוצה הודיעה היום כי נחתם הסכם שיתוף פעולה עם רשת מלונות הבוטיק "Brown Hotels", אשר שמם יתנוסס על מדי הקבוצה עד לתום העונה.

(עדכון ראשון: 10:55)
(עדכון שני: 16:22)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully