וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני וארן הוא השחקן שמעורב בסרטון: המשטרה חוקרת. בית"ר: "תמוה שתוקפים אותנו"

15.3.2018 / 18:33

שחקן בית"ר ירושלים הגיע לאימון: "בודק איך אפשר לעצור את זה". חבריו הרגיעו: "יעבור". המועדון מודה ש"הסרטון קשה" ושוקל את צעדיו. המשטרה תבדוק את פרטי האירוע

צילום וידאו: עידו שחם, עריכת וידאו: מתן חדד

פרשת סרטון הסקס של אנתוני וארן שחקנה של בית"ר ירושלים ממשיכה להכות גלים ואחרי שפורסם שמו של השחקן המשטרה פתחה בבדיקה סביב פירסום הסרטון. בשלב זה הבדיקה מתבצעת בחטיבת החקירות באגף החקירות של המשטרה בפיקודו של תנ"צ ערן קמין. בידי החוקרים הסרטון וכן הם יודעים את זהות חלק מהמצולמים. במשטרה ינסו לאתר את האשה המצולמת בסרטון ולתשאל אותה בנוגע לאירוע.

החלוץ הגיע הבוקר לאימון הקבוצה כאשר הוא נבוך ומנסה להתעלם מכל הסיטואציה. מספר שחקנים ניסו לדבר איתו ולהרגיע אותו. שחקנים אמרו לו:"זה עכשיו עושה רעש, עוד כמה ימים זה יעבור" והתעניינו איך הגיבה החברה שלו. בנוסף, וארן סיפר לגורמים בסביבתו שניסו לסחוט אותו בעזרת הסרטון. וארן אמר לחבריו שייתכן כי ישנם עוד סרטונים והוסיף: "אני בודק איך אפשר לעצור את זה, אלה שחקנים ששיחקתי איתם לפני שנתיים. עשיתי טעות ואני מקווה שזה ייעלם, אני לא יודע מה לעשות עם זה".

שחקן בית"ר ירושלים אנתוני וארן. ברני ארדוב
התפתחויות בקרוב? וארן/ברני ארדוב

בבית"ר עדיין מעכלים את נושא וארן ומנסים להרגיע את השחקן על מנת שיהיה מרוכז במשחק הקרוב. במועדון לא מתכוונים בשלב זה לנקוט בפעולות אך הדברים יכולים להשתנות בהתאם להתפתחויות או באם הדברים יגיעו לידי חקירה משטרתית כלשהי.

בשעות הערב המועדון הודיע: "אנו ניזונים ממידע המפורסם בתקשורת וכרגע, משמתסמן שהנושא הועבר לחקירת משטרה נמתין לתוצאותיה ולא נמהר לקבל כל החלטה לפני כן. מכל מקום, מדובר באירועים שארעו לכאורה לפני שהשחקן היה בכלל שחקן בית"ר. לכן תמוה בעינינו מדוע קופצים אותם גורמים על העגלה ומנצלים את האירוע וממהרים לתקוף את המועדון והנהלתו ומייחסים להם עמדות כאלה ואחרות ביחס לאירוע הנטען. למותר לציין כי מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים מגנה כל אירוע מכל מין וסוג שהוא שיש בו משום רמז להטרדה מינית, פגיעה במעמד האישה וכיו"ב".

חבריו של וארן לקבוצה אמרו היום: "הוא נראה נבוך ומאוד מוטרד. ייקח לו זמן לצאת מכל הסיפור הזה, אין פיתרון אחר חוץ מזמן שיעבור, גם ביחסים עם חברה שלו. בשורה התחתונה הוא מהשחקנים עם האישיות הכי בריאה שיש בקבוצה ולא מאלה שעושים באלגן ושטויות. טיפשות לתת שיצלמו אותך והוא משלם על זה".

בכירי המועדון התייעצו אתמול בערב בנוגע לסרטון והשלכותיו. במועדון גם הודו כי מדובר ב"סרטון קשה" שמוציא את השחקן בצורה מבישה. מעבר לכך, גם היום נערכו שיחות עם החלוץ ועם היועצים המשפטיים של המועדון בכדי להיות מוכנים לכל התפתחות שתהיה בנושא.

בהתאחדות לכדורגל בוחנים את הסרטון וינסו להחליט האם יש מקום להתערבות שלהם. "אפשר למצוא סעיף משמעתי להעמדה לדין, אבל השאלה שצריכה ההתאחדות לשאול היא האם יש מקום להתערבות והעמדה לדין על אירוע פרטי", הסביר גורם בכיר בהתאחדות לכדורגל. "השאלה המשפטית היא האם זה נכון וצודק לחפש סעיף להעמיד לדין על אירוע שלא קרה במסגרת הקבוצה וכנראה לא במסגרת הכדורגל. אף אחד לא שמח כשדברים כאלה קורים ונחשפים וזה לבטח לא משרת את התדמית של הכדורגל הישראלי, אבל כדי להעמיד לדין צריך לשקול את מכלול הדברים".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully