וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זנדברג: "זה אונס קבוצתי מתועב". מדז'יבוז': "הנהלת בית"ר אשמה"

גם הרחוב הפוליטי גועש בעקבות קלטת הסקס בה מעורב חלוץ בית"ר. חברת הכנסת ממרצ: "מזעזע לראות אישה כגוש בשר". מירב מיכאלי: "מי שלא חוקר הופך לשותף בלתי נראה במעשים בסרטון"

ספורט 1

פרשת סרטון הסקס של אנתוני וארן שחקנה של בית"ר ירושלים ממשיכה להכות גלים לא רק בעולם הספורטיבי. אחרי שנחשף שמו של השחקן, גם הרחוב הפוליטי נכנס לתמונה, כאשר תגובה חריפה הגיעה מכיוונה של חברת הכנסת תמר זנדברג, חברת הכנסת ממרצ.

"זה לא סרטון מביך זה אונס קבוצתי מתועב. אני לא מסוגלת לדמיין מה מרגישה אישה שעברה את הטראומה הזאת ונאלצת להתמודד איתה על בסיס יום-יומי", מסרה זנדברג והוסיפה: "מזעזע לראות אישה כגוש בשר ואינני יודעת אילו עוד פשעים נעשו כדי להביא אותה למצב הזה. בכל מקרה אני קוראת למשטרה לחקור את האירוע ולמצות את הדין".

עוד בנושא

בהתאחדות גינו את התנהגותו של וארן, אך לא יעמידו אותו לדין
קלינגר: "כל הלחץ בפלייאוף יהיה על מכבי ובאר שבע"

IFB תמר זנדברג, על ינון מגל. מערכת וואלה!
"אונס לכל דבר". זנדברג/מערכת וואלה!

חברת הכנסת מרב מיכאלי מסרה בתגובה לסרטון: "המשטרה "שוקלת" לפתוח בחקירה, הבעלים של בית"ר ירושלים לא מתכוונים לטפל והתאחדות הכדורגל לא מתכוונת להתערב. שיהיה ברור: כל מי שלא חוקר, לא מטפל ולא מתערב עכשיו בסיפור הנורא הזה הופך לשותף בלתי נראה במעשים שנראים בסרטון. את האיש בסרטון מעריצים המון ילדים אוהדים והשתיקה של כל הסמכויות משדרת להם מסר מסוכן מאד וחושפת הרבה מאד נשים לזוועה דומה בעתיד".

אוה מדז'יבוז' מנכ"לית הרשות לקידום מעמד האישה הפנתה את האצבע המאשימה לראשי בית"ר ומסרה: "הנהלת בית"ר ירושלים וההתאחדות לכדורגל אשמות בהטרדה מינית לא פחות מאנתוני וארן. החלטתן שלא להתערב בנושא ולא להעמידו אפילו לדין משמעתי מקוממת ואני עומדת על כך שמשרד התרבות והספורט יכפה על ההתאחדות ועל הקבוצה לא רק לנקוט בכל אמצעי הענישה העומדים לרשותם אלא לפעול בצורה אקטיבית על מנת למנוע מקרים כאלה".

"אלימות מינית היא פשע פלילי וההסכמה שבשתיקה הופכת את ההתאחדות ואת הקבוצה לשותפות לדבר עבירה. בושה וחרפה שככה נראה הספורט בישראל. נשים אינן חפצים שנועדו לשמש גברים שיכורים מכוח, מתהילה או מאלכוהול. חילול גופה של אישה ‏בעוד היא מחוסרת הכרה ואינה יכולה להגיב או להביע התנגדות, הוא אונס לכל דבר, על כל ההיבטים ‏הפליליים הנלווים ואני מקווה כי משתתפי הסרטון ובכללם מר וארן יועמדו לדין פלילי וירצו עונשי ‏מאסר בפועל".

שרת התרבות והספורט מירי רגב התייחסה לסרטון שהופץ ברשתות החברתיות ואמרה: "נדהמתי והזדעזעתי לשמוע על הסרטון החמור. אין מקום להתנהגות בזויה כזו כלפי נשים. אני מוקיעה את ההתנהגות הזו מכל וכל ומצפה שכל החברה תוקיע התנהגות חמורה שכזו".

עוד באותו נושא

אנתוני וארן הוא השחקן שמעורב בסרטון: "טעיתי, מקווה שזה ייעלם"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully