וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב נקנסה, הפועל חולון תידרש להגן על ספסל היריבה

18.3.2018 / 11:06

המנהלת הטילה קנס בסך 10,000 שקל על הצהובים בגלל ההתנהגות של ג'קסון וקיין. הסגולים יצטרכו להקים חיץ בין האוהדים לספסל היריבה. חולון בתגובה חריפה לספאחיה: "לא ראוי לליגה הזאת"

one

מנהלת ליגת העל הודיעה היום (ראשון) כי החל ממשחק הבית הבא של הפועל חולון, נגד הפועל ירושלים ביום שבת הקרוב, היא תידרש לבצע אחת משתי פעולות כדי לאבטח את הספסל היריב, וזאת בשל אירועי המשחק נגד מכבי תל אביב אמש. חולון תצטרך לבחור בין סגירת שתי השורות שבהם עומדים אוהדיה וסמוכים לספסל היריבה, או לחילופין התקנת מכסה מפרספקס בגובה של 2 מטר ובאורך 10 מטר. אם לא תעשה כך, יוטל עליה היטל בסך 10,000 שקלים לכל משחק ליגה.

עוד בנושא

הפועל חולון ניצחה את מכבי תל אביב 81:86 אחרי הארכה
ספאחיה איים לעלות ליציע ולהתעמת עם אוהד חולון שקילל
מכבי ת"א שוקלת להגיש תלונה נגד אוהדי חולון. ספאחיה יינזף
טו הולוואי: "מכבי תל אביב תמיד תהיה הפייבוריטית בישראל"

שחקן מכבי תל אביב דיאנדרה קיין מתעמת עם אוהד הפועל חולון. קובי אליהו
יצאו בזול. ג'קסון וקיין מתעמתים עם אוהדי חולון/קובי אליהו

במשחק אמש התלוננו אנשי מכבי תל אביב על קללות קשות מצד אוהדי חולון, ואף התרחשו שני עימותים - בראשון איים דיאנדרה קיין להשליך בקבוק על אוהדי חולון, ובשני נבן ספאחיה איים לעלות ליציע ולהתעמת עם אוהד שקילל אותו. העונה כבר הספיק היציע המדובר להיות בכותרות כשמנהל הפועל תל אביב, עומר גרין, השליך כסא על אחד מאוהדי חולון שקיללו אותו מהיציע הזה. בעונה שעברה הביאה מכבי חיפה חברת אבטחה שתחצוץ בינה לבין אוהדי חולון וקבוצות אחרות העבירו באופן יזום את פסקי הזמן מהספסל למרכז המגרש.

בנוסף, הודיעה המנהלת על הטלת היטל כספי בסך 10,00 שקלים על מכבי תל אביב בעקבות התקריות של שחקניה במשחק. בתקרית הראשונה כאמור איים קיין להשליך בקבוק לעבר אוהד חולון, ובשנייה דחף פייר ג'קסון את אחד מאוהדי הקבוצה. "המנהלת מצפה משחקנים מקצועניים בליגה הבכירה לאיפוק ולא להיגרר לפרובוקציות של אוהדים", נכתב בהודעה לעיתונות.

תגובת הפועל חולון: "את אשר התרחש ממאחורי ספסל הקבוצה היריבה אנו בודקים ולומדים מול הגורמים האחראים מטעם חברת האבטחה ומול קב"ט ההיכל ונפעל בהתאם. ובאשר להאשמות החמורות מצד אנשי מכבי תל אביב ובראשם מאמן הקבוצה מר נבן ספאחיה. מן הראוי שמר ספאחיה יבדוק עם עצמו האם בהתנהגותו, בהתפרצויותיו, בניבולי הפה, בצעקותיו, בשפת הגוף האלימה שלו - האם הוא ראוי לליגה הזו?

"מן הראוי שמר ספאחיה יתמקד בהפחתת היצרים ולא בליבון שלהם. בנוסף, שידאג ששחקניו לא יתנהגו באלימות כלפי אוהדי הקבוצה היריבה לרבות היושבים סביב הפרקט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully