וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה איים לעלות ליציע ולהתעמת עם אוהד הפועל חולון שקילל אותו

17.3.2018 / 23:27

מאמן מכבי תל אביב זעם על התנהגות חלק מאוהדי מוליכת הטבלה, והכחיש במסע"ת: "קיללו אותי כל המשחק, לא ניסיתי לעלות ליציע. יש פה בעיות עם נושא השופטים". שמיר: "זה יום מדהים"

צילום ועריכה: קובי אליהו

משחק הצמרת בין הפועל חולון ומכבי תל אביב הבטיח הרבה, ואף קיים. מחזיקת הגביע שוב הכניעה את הצהובים, הפעם 81:86 אחרי הארכה, בסיום התמודדות סוערת ודרמטית. בין היתר, התעמת דיאנדרה קיין עם אוהד, בעוד נבן ספאחיה איים לעלות ליציע כדי להתעמת עם אוהד שקילל אותו.

"אוהד של חולון קילל אותי וקרא לעברי, באתי אליו ואז הוא לא אמר לי כלום", אמר ספאחיה בסיום. "לא ניסיתי לעלות ליציע, הייתי כל הזמן על הפרקט, ולא ניסיתי לעלות. האוהד שלהם קילל אותי כל המשחק, האבטחה באה רק כשלא יכולתי להמשיך לאמן. הייתי עם האוהד שלהם פנים אל פנים. הקהל של חולון מאחורי הספסל לא ראוי לליגה הזאת".

ספאחיה אף התייחס לשיפוט, בפרט למקרה של דשון תומאס, שספג שתי עבירות בלתי ספורטיביות אך המשיך לשחק, ואפילו סחט עבירה לשלוש זריקות לקראת תום הזמן החוקי. "יש לנו בעיות פה עם נושא השופטים, כמאמן אני לא צריך לדבר על הנושא הזה. מכבי זה מועדון גדול, ואם הוא רוצה להגיד משהו, הוא יאמר את זה. אני לא כאן כדי לתקן את השופטים. כמה שאני מתלונן, התפקיד שלי זה להסתכל על הסרט של המשחק ולראות את מה שצריך לעשות את זה. מה שקרה עם דשון תומאס, לא קרה לי ב-30 שנים של אימון, אני מקווה שאני אקבל תשובות".

התסכול של מכבי תל אביב ואנשיה יצר מספר תקריות. מלבד לתגובה הכועסת של ספאחיה, גם דיאנדרה קיין היה מעורב בתקרית בסיום ההארכה. האמריקאי ניסה להגיע לכדור שעף החוצב, ונתקל באוהד חולון, שהוא במקרה גם חתנו של בעלי חולון שלמה אייזיק. השניים היו קרובים לעימות פיזי, כשמהר מאוד התקרב לאזור גם פייר ג'קסון. הצדדים החלו בדחיפות ובחילופי דברים, לפני שהשחקנים נרגעו. כמו כן, בסיום המשחק, בשעה שירד מהמגרש לחדר ההלבשה, אוהד הפועל חולון טען כי קיין השליך לעברו חפץ שהחזיק בידו.

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל חולון ניצחה את מכבי תל אביב 81:86 אחרי הארכה

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה עם שחקן הפועל חולון גיא פניני. קובי אליהו
תסכול רב. ספאחיה עם פניני/קובי אליהו
שחקן מכבי תל אביב דיאנדרה קיין מתעמת עם אוהד הפועל חולון. קובי אליהו
השליך חפץ בסיום? קיין מתעמת עם אוהד חולון/קובי אליהו
עוזר מאמן מכבי תל אביב טל בורשטיין עם דיאנדרה קיין, ברקע אוהדי הפועל חולון. קובי אליהו
אוהדי חולון מקניטים את קיין/קובי אליהו

בצד המנצח, חגג דן שמיר את ההופעה של קבוצתו, שהגדילה את הפער בפסגה וחגגה ניצחון שלישי העונה על מכבי תל אביב, בעיקר בזכות טו הולוואי (28 נקודות) וגלן רייס ג'וניור (23 ו-14 ריבאונדים). "בקבוצה שלנו יש לנו כמה אנשי מטרה, טו אמר בחוכמה שגלן הוא איש המטרה המרכזי שלנו, זה יכול ללכת לעוד שחקנים. לטו היה משחק טוב, אבל זה משהו נורמלי בקבוצה כמו שלנו לתת לו לנצח משחקים. היתה טעות של המזכירות לדעתי שלא הוציאה את דשון תומאס בעבירה הטכנית דו צדדית, עלו על זה באיחור, הכניסו את פייר ג'קסון כדי לזרוק עונשין. זו טעות, אבל גם טעות של הספסל שלנו, אנחנו צריכים לדעת שזה אמור לקרות. אנשים עושים טעויות, היה משחק לא קל מבחינת השיפוט.

"מבחינת הפועל חולון, יום מדהים. סולד אאוט נגד מכבי, קרב על המקום הראשון. אני עברתי פה כמה סיטואציות, השארנו את הקבוצה בליגה לפני שנתיים, לפני זה היו סיטואציות שלא קיבלנו משכורת. עכשיו אנחנו בקרב ראש בראש על המקום הראשון. זה דבר עצום להפועל חולון. מבחינת כדורסל, היה משחק קשה מאוד וחזק, לא שיחקנו כל כך טוב בשני הצדדים של המגרש, איבדנו כדורים, עשינו לא מעט טעויות בהגנה, ועצם זה שגם משחק כזה עם כל הקושי שלנו, ולחזור ולנצח אותו, אומר הרבה על הקבוצה שלנו".

שחקני הפועל חולון גלן רייס ג'וניור, גיא פניני. קובי אליהו
עוד ערב גדול לחולוניה. פניני ורייס ג'וניור/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully