וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טו הולוואי: "מכבי תל אביב תמיד תהיה הפייבוריטית בישראל"

18.3.2018 / 9:08

אחרי הניצחון על מכבי תל אביב, הפועל חולון קרובה להבטחת המקום הראשון בתום הסיבוב השני, והגארד שהצטייין אוהב את הביטחון שקיבל מחבריו: "הולכים על מי שהולך לו". במועדון שוקלים להתלונן לאיגוד השופטים על שערוריית השיפוט

one

העונה המצוינת של הפועל חולון לא עוצרת. מול למעלה מ-5,000 צופים ביציעים ניצחו אמש (שבת) הסגולים לאחר הארכה 81:86 את מכבי תל אביב והם קרובים מאוד להבטחת המקום הראשון בטבלה בתום הסיבוב השני. אם חולון אכן תבטיח את המקום הזה, היא תארח את מכבי תל אביב גם בסיבוב השלישי, ותנסה להשלים עליה סוויפ בליגה, אחרי שכבר לקחה על חשבונה את גביע המדינה.

חולון קיבלה ערב מצוין מטו הולוואי שקלע 28 נקודות, ועוד משחק טוב מאוד של גלן רייס ג'וניור שלמרות 7 איבודים קלע 22 נקודות והוסיף 14 ריבאונדים. "זה משחק של ריצות, הרבע הראשון לא מספר את הסיפור, אתה צריך להמשיך לעשות את מה שאתה עובד עליו באימונים", סיפר הולוואי בסיום ואף סיפר על הביטחון שלו והעובדה שקבוצתו הלכה אליו פעם אחרי פעם בסיום, "אנחנו עוקבים אחרי מה שהמאמן שלנו אומר, גלן הוא הגו טו גאיי שלנו, אבל אנחנו הולכים על מי שהולך לו במהלך המשחק".

עוד בנושא

הפועל חולון ניצחה את מכבי תל אביב 81:86 אחרי הארכה
ספאחיה איים לעלות ליציע ולהתעמת עם אוהד חולון שקילל אותו
מכבי ראשון לציון קרובה לרכש מפתיע: קית' לנגפורד צפוי לחתום

שחקני הפועל חולון גלן רייס ג'וניור, גיא פניני. קובי אליהו
התקופה הנהדרת נמשכת. פניני ורייס/קובי אליהו

במהלך האחרון בזמן החוקי סימן הולוואי למאמן דן שמיר לא לקחת פסק זמן, כדי לאפשר לקבוצתו אולי להגיע לזריקה נוחה יותר מול הרכב הגנתי פחות טוב של היריבה, אך שמיר לקח אותו בכל זאת, ודיאנדרה קיין הצליח לעצור את הגארד שהסביר, "חשבתי שנוכל לתקוף יותר טוב את ההרכב שהיה להם על המגרש, ואולי היינו מגיעים לזריקה טובה יותר". שמיר אגב, שסיפר גם בעבר וגם אמש כי נוהג לא לקחת פסק זמן בסיטואציה כזו, הסכים כי ייתכן ששגה. למרות הניצחון הולוואי נשאר חד כששאל האם חולון כעת היא הפייבוריטית לזכייה באליפות: "כשבאתי לכאן, כל מה ששמעתי עליו זה מכבי תל אביב, אז עד שאנחנו לא לוקחים אליפות, מכבי תל אביב תמיד תהיה הפייבוריטית כאן".

בקבוצה לא אהבו את המתקפה של אנשי מכבי תל אביב על הקהל שלהם, במיוחד את ההתנהגות של השחקנים שכמעט ותקפו את יושבי השורה שעל הפרקט, ביניהם חתנו של הבעלים שלמה אייזיק. בתגובה לטענות של הקבוצה האורחת על הקללות שהושמעו נגד הספסל, אמרו בחולון כי "אנחנו לא אוהבים את הדברים הללו, אבל מכאן ועד לאיים בתקיפות על האוהדים הדרך עוד ארוכה".

במועדון שוקלים להגיש מכתב לאיגוד השופטים בעקבות שערוריית השיפוט שהתחוללה סמוך לסיום המשחק, לאחר ששופטי המשחק והמזכירות לא שמו לב שדשון תומאס צריך להיות מורחק בעקבות עבירה בלתי ספורטיבית ועבירה טכנית, ואפשרו לו לזרוק שתי זריקות עונשין ולאחר מכן אף לסחוט עבירה לשלוש זריקות לפני שלבסוף הוצא מהמגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully