וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון קרובה לרכש מפתיע: קית' לנגפורד צפוי לחתום

17.3.2018 / 21:55

הגארד האמריקאי בן ה-34, שכיכב במכבי תל אביב בעונת 2011/12, עתיד לחזור לקדנציה שנייה בישראל. העסקה מוערכת בכ-50 אלף דולר עד לסיום העונה. פול דילייני ישוחרר אחרי אילת

one

בווידאו: תקציר משחקה האחרון של מכבי ראשון לציון

מכבי ראשון לציון מתקרבת להחתמה מפתיעה אחרי שהגיעה הערב (שבת) לסיכום עקרוני עם קית' לנגפורד, שצפוי לחתום בקרוב ולהגיע ארצה באמצע השבוע, בעסקה המוערכת בכ-50 אלף דולר עד לסיום העונה. הקלע האמריקאי בן ה-34, שחקן מכבי תל אביב בעונת 2011/12, צפוי להצטרף לכתומים בניסיון לסייע להם להבטיח את המקום בפלייאוף. כרגע ראשון לציון מדורגת במקום השמיני, ממנו עולים לסדרות רבע הגמר, אך במאזנה רק שמונה ניצחונות לעומת 11 הפסדים. הגעתו של לנגפורד מסמנת שהכתומים הולכים בכל הכוח על העפלה נוספת לפיינל פור, ומהווה גם גיבוי למעמדו של שמוליק ברנר.

הגארד האמריקאי הוותיק שוחרר מהליגה הסינית לפני כחודש ומאז התקשה למצוא קבוצה. סוכנו ניק לוטסוס נמצא בקשרים טובים עם אנשי ראשון לציון, שבחנו לאורך כל התקופה את האפשרות להתחזק ובימים האחרונים המגעים העלו שלב, לאחר שמספר אפשרויות שעמדו בפניו נפלו. מי שככל הנראה ישלם את המחיר הוא פול דילייני, שישחק מול הפועל אילת ולאחר מכן ישוחרר. אחרי החזרה של מארק טולפסון מפציעה, תקבל ככל הנראה ראשון לציון החלטה לשחק עם חמישה זרים.

מי שסגר את העסקה באופן סופי היה הבעלים יצחק פרי, שהמריא בסופ"ש לאתונה לפגישה עם סוכנו של לנגפורד. אגב, בחודש שעבר היו הכתומים במגעים גם עם אחיו של קית', קווין לנגפורד, אך לא הצליחו להשלים את העסקה.

קית לנגפורד שחקן מכבי תל אביב באימון הקבוצה. קובי אליהו
חוזר לישראל. קית' לנגפורד/קובי אליהו

לנגפורד בן ה-34 החל את דרכו בליגת הפיתוח של ה-NBA וגם קיבל הזדמנות ושני משחקים במדי סן אנטוניו. לאחר שנחתך ממנה עבר לאיטליה ושיחק במדי ביאליה ו-וירטוס בולוניה. בעקבות שנתיים טובות בחימקי מוסקבה, הוא הגיע לראשונה לישראל במהלך עונת 2011/12 והצטרף למכבי תל אביב. אחרי פתיחה מהוססת ולאחר שכבר נשמעו קריאות לחתוך אותו, הוא הפך לשחקן משמעותי בסגל של דיוויד בלאט. הוא היה שותף לזכייה באליפות, גביע ואליפות הליגה האדריאטית, אך למרות ההצלחה לא המשיך אצל הצהובים לעונה נוספת. הוא חזר לאיטליה וחתם במילאנו, ואחרי שתי עונות הגיע לקאזאן, שם שיחק עד שעבר העונה לסין ושיחק במדי שנג'ן לאופרדס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully