וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב שוקלת להגיש תלונה נגד אוהדי חולון. ספאחיה יינזף

18.3.2018 / 8:12

הצהובים זועמים: "הקהל עשה מה שרצה, אי אפשר לשחק בתנאים כאלה". המאמן יתבקש למתן את התנהגותו אחרי שכמעט התעמת עם אוהד, נוריס קול התלונן: "לא ראיתי מעולם דברים כאלה במגרש"

one

1. ספאחיה יינזף. במקביל, מכבי תל אביב שוקלת להתלונן על אוהדי חולון

"הלחץ בקבוצה מאוד גבוה. חייבים להרגיע את כולם כרגע", אמרו אמש (שבת) במכבי תל אביב לאחר ההפסד 86:81 להפועל חולון בתום הארכה. לקבוצה מצפה השבוע לוח זמנים צפוף ושני משחקי קרייטים ביורוליג, מול פנרבחצ'ה בחוץ (שלישי) ופנאתינייקוס בבית (חמישי), ולכן ינסו בקבוצה להרים את המורל בחזרה בקרוב.

אמש השחקנים שוב הציגו הגנה נרפית, אבל בקבוצה מודאגים מעניין אחר: נראה שהלחץ מתחיל להשפיע על נבן ספאחיה. המאמן שספג לא מעט קללות במהלך המשחק ובסיום, איים לעלות לאחד האוהדים והתקשה להירגע. בין היתר, צעק לעבר האוהדים: "זה משחק שבאות משפחות אליו".

במהלך המשחק, מספרים בקבוצה, המאמן סינן לא מעט קללות בקרואטית. "הוא לחוץ", הודה גורם בחדר ההלבשה. גורם נוסף הוסיף: "הקהל של חולון ישב לנו על הראש, אוהדים עשו מה שהם רוצים. קיללו שחקנים ופגעו בקיין, אי אפשר לשחק בתנאים כאלו, אבל המאמן צריך גם לדעת לא להגיב".

בקבוצה ישוחחו על כך עם המאמן ויבקשו ממנו (ולא בפעם הראשונה) למתן את התנהגותו, אולם במקביל נשקלת האפשרות להגיש תלונה על חולון במנהלת הליגה.

עוד בנושא

הפועל חולון ניצחה את מכבי תל אביב 81:86 אחרי הארכה
ספאחיה איים לעלות ליציע ולהתעמת עם אוהד חולון שקילל אותו
מכבי ראשון לציון קרובה לרכש מפתיע: קית' לנגפורד צפוי לחתום

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה עם שחקן הפועל חולון גיא פניני. קובי אליהו
"הוא לחוץ". ספאחיה/קובי אליהו

2. קול על אוהדי חולון: "קרו דברים שמעולם לא ראיתי במגרש כדורסל"

שחקני הקבוצה נראו עצבניים ומתוסכלים בסיום, כשנוריס קול - המצטיין בשורות מכבי אמש עם 23 נקודות - לא הסתיר את תחושותיו: "היה קשה עם כל מה שקרה מסביב, אבל זה חלק מהמסע. אני לא רוצה לדבר יותר מדי על זה, אבל היו דברים שמעולם לא ראיתי בכדורסל: השלכת חפצים על הפרקט, יריקות ועוד דברים שלא קשורים לכדורסל מקצועני. אבל חייבים להתמקד במשחק הבא. לא בגלל זה הפסדנו, והיינו צריכים להישאר בפוקוס למרות הקושי".

קול התייחס גם לעובדה שחולון, שעומדת על מאזן 0:3 מול מכבי תל אביב העונה, עשויה להיות זו שתעמוד בינם לבין התואר. "ללא ספק נוכל לנצח אותם", הצהיר. "כששיחקתי במיאמי הפסדנו שלושה משחקים ברציפות מול שיקגו בעונה הרגילה וניצחנו אותם 1:4 בפלייאוף המזרח, ככה שהייתי במצבים כאלה בעבר. חייבים להמשיך לשחק ויהיה בסדר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן מכבי תל אביב נוריס קול מול שחקן הפועל חולון טו הולוואי. קובי אליהו
זועם. קול/קובי אליהו

3. תומאס עוקץ את קיין? "הקהל לא כיבד, אבל אנשים צריכים להתבגר"

בנוסף לתקריות עם האוהדים, נרשמה גם תקרית שיפוט משונה בדקות הסיום של הזמן החוקי. דשון תומאס ספג עבירה טכנית והמשיך לשחק למרות שסחב עבירה בלתי ספורטיבית במחצית הראשונה, מה שאמור לגרום להרחקתו. בסופו של דבר השופטים שמו לב ותומאס הורחק במהלך הדקה האחרונה של הזמן החוקי, אך לשתי הקבוצות היו טענות. תומאס סיפר בסיום: "לא הבנתי מה קרה, הייתי מרוכז בזריקות העונשין. זאת הייתה תחושה רעה להיות מורחק כי אני חושב שהייתי קולע את כל שלוש הזריקות".

גם לתומאס היו טענות על השופטים: "ההחלטות שלהם היו שנויות במחלוקת. הם אמנם עשו עבודה יותר טובה מגמר הגביע, אבל היו שריקות שיכלו ללכת לכל כיוון".

תומאס התייחס לעימות בין האוהד לדיאנדרה קיין ולצעקות האוהדים: "התפקיד של האוהדים זה לנסות להציק לשחקנים. הם אומרים דברים לא מכובדים, אבל אנשים צריכים להתבגר באיזשהו שלב. זה התפקיד של האוהדים, במיוחד במשחק חוץ".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

עוזר מאמן מכבי תל אביב טל בורשטיין עם דיאנדרה קיין, ברקע אוהדי הפועל חולון. קובי אליהו
צריך להתבגר? קיין אחרי העימות עם האוהדים/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully