וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה פירקה את ריאל מדריד עם 72:94 בקלאסיקו. צפו בתקציר

אחרי שניצחו בגמר הגביע והובסו ביורוליג, הקטלאנים שוב הכניעו את היריבה המרה, הרטל בלט עם 21 נקודות. דרושאפקה ובלאט ניצחו 67:74 את בשיקטאש, הצגה ליובל נעימי באיטליה

ספורט 1

המחזור ה-22 בליגה הספרדית הביא איתו את הקלאסיקו הגדול הערב (ראשון), ובו הביסה ברצלונה 72:94 את ריאל מדריד נטולת לוקה דונצ'יץ'. לאחר שניצחו בגמר הגביע והובסו ביורוליג, הקטלאנים נראו נהדר ונהנו מערב נפלא של תומא הרטל, שסיים עם 21 נקודות. פייר אוריולה הוסיף 17. הבלאנקוס, שסבלו מערב קליעה מזעזע (2 מ-20 ל-3), הציגו לראווה שני שחקנים בלבד בספרות כפולות: רודי פרננדס (11) ופביאן קוסר (10).

* דרושאפקה של דיוויד בלאט השיגה היום את ניצחונה הרביעי הרצוף בליגה הטורקית. זאת לאחר שגברה על בשיקטאש 67:74. המשחק היה צמוד לכל אורכו והקבוצה של בלאט ניצחה לאחר שהפגינו ווינריות ברבע האחרון אותו ניצחה 18:24. סקוטי וולבקין בלט בשורות דרושאפקה שהעפילה זמנית לפחות למקום הרביעי בטבלת הליגה הטורקית עם מאזן של 14 ניצחונות מול 6 הפסדים. בכך ממשיכה החבורה של בלאט את המומנטום לאחר ההפעלה לחצי גמר היורוקאפ בסוף השבוע. צפו בתקציר

*י ריבת מכבי תל אביב ביורוליג ביום חמישי חימקי מוסקבה ספגה הפסד בליגת ה-VTB לאחר שהרימה דגל לבן 84:79. יש לציין כי הקבוצה ממחוז מוסקבה התייצבה למשחק בהרכב חסר ללא הכוכב הגדול שלה אלכסיי שבד. גם תומאס רובינסון ואנתוני גיל נעדרו בשורות חימקי. בהעדרם יגור ילצב סיים כקלע המוביל של הקבוצה של גאורגיוס ברצוקאס. איקה אודאנו ומאלקולם גראנט הובילו את אסטנה עם 16 נקודות כ"א.

* גל מקל שותף ל-8 דקות בלבד בניצחון גראן קנאריה 64:82 על אוברדוירו. הרכז הישראלי קלע 4 נקודות ומסר אסיסט אחד.

* יובל נעימי סיפק משחק נפלא בליגה האיטלקית השנייה, כשהפציץ 28 נקודות והוסיף 6 אסיסטים ו-4 ריבאונדים בניצחון פורלי על אורזינובי.

עוד בנושא
דווין סמית' ייכנס להיכל התהילה של מכבי תל אביב לפני חימקי
ג'רל מקניל: "היה לנו מזל להכנס להארכה", מעמדו של מקי מעורער
שני בליגת העל: הרצליה בגן נר, אשדוד תארח את נהריה

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
נמצא במומנטום גדול. בלאט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully