וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין סמית' ייכנס להיכל התהילה של מכבי תל אביב לפני חימקי

11.3.2018 / 10:22

השחקן שעזב את בקיץ את הצהובים בתום שש עונות יקבל כבוד לפני משחק היורוליג הקרוב. נוריס קול לקראת ירושלים (21:05, ספורט 5): "יריבות גדולה". אליהו: "המשחק חשוב לנו מאוד"

one

ה"קלאסיקו" של הכדורסל הישראלי ייערך הערב (ראשון) ויפגיש את מכבי תל אביב ואת הפועל ירושלים, שבוודאי היו מעדיפות להגיע למשחק הפיקנטי בעיצומה של תקופה טובה יותר. שתי הקבוצות ספגו הפסדים משפילים במחזור הקודם, אך בעוד הצהובים התאוששו מאז עם ניצחון חוץ על אנאדולו אפס, לאלופה עדיין יש בפה את טעם ההפסד לבני הרצליה שהיה החמישי שלה בששת המשחקים האחרונים בכל המסגרות. במפגש הראשון של העונה, ניצחה מכבי תל אביב בחוץ 71:88.

"אני יודע שמדובר ביריבות גדולה", הוכיח נוריס קול שעשה את שיעורי הבית שלו, "אם נשחק בסגנון שלנו, נביא אנרגיות ונקלע את הזריקות שלנו, נעניק לעצמנו סיכוי גדול לנצח. אנחנו חייבים להתרכז בעצמנו ולעשות מה שאנחנו צריכים, להתמקד בעצמנו ובצורה שבה אנחנו משחקים. אי אפשר לבדוק מה היריבה עושה מולך ומה הרקורד שלה, יש לנו תוכנית משחק ועלינו לנסות להוציא אותה לפועל. הרי הם יבואו לנסות להציג את המשחק הכי טוב מולנו".

בתוך כך, הצהובים יחלקו ביום חמישי כבוד גדול לדווין סמית', שיתארח במשחק היורוליג מול חימקי מוסקבה וייכנס להיכל התהילה של מכבי תל אביב. סמית' עזב את הקבוצה בקיץ האחרון בתום שש עונות בהן זכה איתה בשני אליפויות, שני גביעים ובגביע אירופה.

עוד בנושא

הפועל ירושלים רוצה את ג'ו אלכסנדר לעונה הבאה, אליהו יעזוב
הפועל תל אביב חזרה לנצח: גברה 87:90 על ראשון לציון אחרי הארכה
ג'רל מקניל: "היה לנו מזל להכנס להארכה", מעמדו של מקי מעורער

שחקן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו, שחקן הפועל ירושלים יוגב אוחיון. ברני ארדוב
ייפגשו שוב. אוחיון ודיברתולומאו/ברני ארדוב

ומה אומרים בקבוצה של עודד קטש, שיעמוד בפעם השנייה על הקווים מאז חזר להפועל ירושלים? ליאןר אליהו סיכם: "אנחנו בתקופה לא טובה וזה לא סוד, עבדנו מאוד קשה השבוע בשביל לצאת מהנקודה שאנחנו נמצאים בה . מצד אחד המשחק נגד מכבי פיקנטי ומצד שני אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו על הנקודה שבה אנו נמצאים ולנסות לצאת ממנה טובים כמה שאפשר. העונה עוד ארוכה".

"המשחק מאוד חשוב לנו, האוהדים שלנו לאורך כל השנים הם השחקן השישי שלנו ואנחנו מודעים טוב מאוד לחשיבות שלהם", הוסיף אליהו, "אני מקווה שהם יעודדו מחר כמו שהם תמיד עושים ואנחנו נשחק בשבילם. נקלענו לסיטואציה שלילית שברורה לכולם ואנחנו צריכים לצאת ממנה רק בניצחונות ובעבודה קשה. מדובר במשחק חוץ קשה מאוד ועבדנו מאוד קשה לקראתו. מקווה שנצא עם דברים טובים מהשבוע הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully