וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים רוצה את ג'ו אלכסנדר לעונה הבאה, אליהו יעזוב

11.3.2018 / 0:36

בקבוצה מהבירה כבר עוסקים בשיחות קדחתניות בנוגע לסגל בעונה הבאה. אוחיון מתנדנד, דייסון הוא הזר היחיד שמבוקש לעוד עונה. קטש לפני מכבי תל אביב: "האנרגיות שלנו השתפרו"

one

למרות שהעונה הנוכחית רחוקה מסיום, בהפועל ירושלים עורכים שיחות רבות בנוגע לסגל השחקנים בעונה הבאה. מרבית השחקנים לא ימשיכו, כאשר מהזרים השחקן היחיד שבו מעוניינים הוא ג'רום דייסון. ליאור אליהו יסיים את דרכו בקבוצה והמשך ההתקשרות עם יוגב אוחיון מוטלת בספק. אחד המועמדים שסומן על ידי הקבוצה הוא ג'ו אלכסנדר.

המאמן עודד קטש אמר לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב ביום ראשון (21:05, ספורט 5): "זה משחק אטרקטיבי, אבל אנחנו מתרכזים בעצמנו וחייבים לשחק כדורסל טוב. שני שחקנים חזרו וזה עזר לנו באנרגיות ובאימונים.. אני מקווה שנראה שיפור. טרנס קינסי ובר טימור היו חסרים וכך גם שאר הפצועים, הם לא בשיא הכושר, אבל הוסיפו לנו. חשוב שנישאר בריאים ולהבין את מצבנו, יש לנו יכולת כדי לחבר דברים ולהיראות יותר טוב".

קטש הוסיף: "כולם חייבים להבין שאנחנו ביחד וכל אחד צריך לתת את החלק שלנו. אני לא חושב על היריבה, כל משחק כרגע הוא משחק קשה, ואנחנו צריכים להוכיח לעצמנו מה היכולת שלנו, ללא קשר לזהות היריבה. האנרגיות יותר טובות וצריך להביא את זה למשחק מול מכבי תל אביב".

שחקן הפועל ירושלים ליאור אליהו מאוכזב. ברני ארדוב
בדרך החוצה. אליהו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully