וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב חזרה לנצח: גברה 87:90 על ראשון לציון אחרי הארכה

האדומים קטעו רצף של שלושה הפסדים רצופים עם ניצחון קשה, שכדי להשיג אותו נזקקה להתעלות של ג'רל מקניל הלוהט (25 נקודות, כולל הסל שקבע הארכה). ג'ייסון סיגרס קלע 28 למפסידה

רפי מנקו, הפועל תל אביב, מול אבי בן שימול, מכבי ראשון לציון. מגד גוזני
סוף סוף יכולים לחייך. מנקו מול בן שימול/מגד גוזני

הפועל תל אביב חזרה הערב (שבת) לנצח, אחרי שלושה הפסדים רצופים. האדומים גברו 87:90 על מכבי ראשון לציון במשחק מותח ודרמטי שנגרר להארכה, והוכרע בעיקר בזכות ג'רל מקניל המצוין, שקלע 25 נקודות (לצד 8 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-4 חטיפות) כולל הסל ששלח את המשחק להארכה. זהו ניצחון חשוב עבור הקבוצה של דני פרנקו, בעיקר משום שראשון לציון - נכון לעכשיו - מתמודדת איתה ראש בראש על המקום השביעי שעשוי להוביל למפגש עם יריבה נוחה יותר.

חוץ ממקניל, הצטיינו גם תומר גינת (15 ו-5 ריבאונדים), רפי מנקו (14) ומאט הווארד (12 ו-8 ריבאונדים). מנגד, ראשון לציון קיבלה הופעה מצוינת מג'ייסון סיגרס עם 29 נקודות ומשחק לא רע של מרפי הולוואי (19 ו-10 ריבאונדים), אבל לא הצליחה למנוע הפסד שני רצוף.

קלעו למכבי ראשון לציון: ג'ייסון סיגרס 28, מרפי הולוואי 19 (10 ריבאונדים), עידן זלמנסון (3 ריבאונדים), דרו קרופורד 0, פול דילייני ואבי בן שימול 6 כל אחד, ניצן חנוכי 4, אייל שולמן 3. יניב סולומון שותף (9 דקות) אך לא קלע.

קלעו להפועל תל אביב: ג'רל מקניל 25 (8 ריבאונדים, 4 אסיסטים, 4 חטיפות), תומר גינת 15, רביב לימונד (7 אסיסטים) ורפי מנקו 14 כל אחד, מאט הווארד 12, טוני גפני 6 (7 ריבאונדים), אדריאן בנקס 4. טיי מקי שיחק (16 דקות) ולא קלע.

שוטרים מגיעים ליציע אוהדי הפועל תל אביב בכדורסל. מגד גוזני
תקרית חריגה. שוטרים מגיעים ליציע אוהדי הפועל תל אביב/מגד גוזני

מהלך המשחק

הפועל תל אביב נראתה טוב יותר ברבע הראשון והובילה לכל אורכו, בעיקר בזכות יכולת טובה של רפי מנקו וטוני גפני. הרבע הסתיים ב-14:18 לזכות האדומים. הרבע השני היה כל כולו של תומר גינת שהגיע ל-13 נקודות אישיות ושמר על היתרון של הפועל תל אביב, שירדה להפסקה ביתרון 35:39.

הרבע השלישי נפתח במגמת השתלטות של הפועל תל אביב, שרצה במהירות ליתרון 39:49. לצערה הרב, זו פחות או יותר היתה הנקודה בה היא הפסיקה ללחוץ ואפשרה ליריבתה לחזור. מרפי הולוואי וג'ייסון סיגרס התחממו, ועם סיום הרבע עמד היתרון של האורחת על נקודה אחת בלבד, 54:55. ברבע האחרון שתי הקבוצות נותרו צמודות זו לזו. שתי קליעות עונשין של מנקו העלו את הפועל תל אביב לפלוס ארבע כשנותרו שתי דקות לסיום, אבל סיגרס צלף שלשה משוגעת בצד השני שקיזזה לנקודה. הכל התנקז לדקה האחרונה: רפי מנקו החטיא שלשה חופשית לגמרי מהפינה, ובצד השני אבי בן שימול סחט עבירה ודייק פעמיים מהקו, 16 שניות לסיום. אבל ג'רל מקניל לא התייאש וקלע סל נפלא כשנותרו 6 שניות על השעון. את ההתקפה הבאה ראשון לציון בזבזה, והמשחק הלך להארכה עם 77:77.

בהארכה הפועל תל אביב הייתה מפוקסת וחדה יותר. מאט הווארד וג'רל מקניל פתחו חזק ועלו ליתרון שש. היתרון נשמר עד שהחטאות עונשין של רפי מנקו ומקניל הפיחו תקווה מחודשת אצל ראשון לציון, אבל ההתקפה האחרונה שלה הסתיימה באיבוד. בסיום 87:90 להפועל תל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
דני פרנקו, הפועל תל אביב. מגד גוזני
חזרו לאיפוס? דני פרנקו/מגד גוזני

תגובות

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו: "נכנסנו ללופ לא טוב, פברואר הזה היה לנו מאוד קשה. זה התחיל בזה שבאנו למומנטום טוב למשחק בהרצליה וקיבלנו שם בראש בחצי הראשון. זה הוציא אותנו מאיפוס. אבל באנו לנצח את המשחק בציפורניים ובשיניים, בסוף זה נגמר גם ככה. אני שמח שבדרך הזאת ניצחנו המשחק, עשינו עבודת הגנה טובה ברוב שלבי המשחק".

מאמן מכבי ראשון לציון שמוליק ברנר: "הם הרגו אותנו בריבאונד. זה עוד רגע מתסכל ברצף מאוד מתסכל של החודש וחצי האחרונים. אנחנו חזקים ולא נישבר גם את זה. אנחנו עושים את המיטב בתנאים הקיימים לשוק, אין לי טענות לאף אחד מההנהלה, נביא חיזוק ואני מקווה שנביא מישהו שיכול לעזור לנו".

ברנר הוסיף: "היינו צריכים טיפת מזל, ואת זה ממש אין לנו. אני לא רוצה לדבר על השופטים, לפרי אפשר לתת טכנית, לדרור כהן לתת טכנית כי צריך לרצות. אי אפשר לראות את המשחק הזה מהספסל שלנו ולהישאר רגוע, המשחק לא נשפט אותו דבר לשני הצדדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully