וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רל מקניל: "היה לנו מזל להכנס להארכה", מעמדו של מקי מעורער

11.3.2018 / 8:51

האדומים שמחו מאוד אחרי הניצחון בראשון לציון, מנקו: "נראינו לא טוב בחודש האחרון, זה ניצחון חשוב מאוד". האדומים שוקלים האם לחתוך את הרכז, פרנקו: "לא יודע אם רכז אחר במעמדו היה מתפקד טוב יותר". גם טוני גפני סופג ביקורת

one

אחרי שלושה הפסדים רצופים בליגה חזרה אמש (שבת) הפועל תל אביב למסלול הניצחונות כשגברה 87:90 על מכבי ראשון לציון לאחר הארכה. האדומים כבר הוליכו ביתרון דו ספרתי ברבע האחרון, אך ראו את יריבתם מצליחה להפוך את התוצאה לקראת סוף הזמן החוקי. סל גדול של ג'רל מקניל, שהיה המצטיין עם 25 נקודות, למרות 11 מ-18 מהעונשין, כפה הארכה, ושם השליטה של הקבוצה האורחת כבר הייתה די ברורה.

"זה משחק טיפוסי, אתה לפעמים צריך יתרון של 10 נקודות כדי לנצח ב-2", סיכם מקניל עם חיוך, "היה לנו מזל להכנס להארכה, וברגע שנכנסנו להארכה עשינו עבודה טובה בהגנה כדי לגמור את המשחק. יש לנו הרבה מנהיגים, בכל פעם ששחקן צריך להגיד שהוא מנהיג, הוא לא מנהיג. אני רק רוצה לשחק חזק. כולם מנסים לשחק את הצד שלהם במשחק. החברים שלי לקבוצה שיחקו ממש טוב במחצית הראושנה ולא הייתי צריך לקחת יותר מדי זריקות. ברבע הרביעי, במאני טיים, המשחק הולך יותר לאט, ואתה צריך לבחור אצל מי הכדור".

שחקן הפועל תל אביב ג'רל מקניל. ברני ארדוב
ג'רל מקניל/ברני ארדוב

שחקן נוסף שרשם משחק מצוין היה רפי מנקו, שנמצא בכושר אישי טוב, וקלע 14 נקודות, "נראינו לא טוב בחודש האחרון, והפתיחה שהייתה לנו במשחק האחרון היא דבר שחזר על עצמו כמה פעמים העונה", סיפר מנקו, "כולם היו מפוקסים באימונים כי ידענו שזה משחק מאוד חשוב. הפגרות היו קשות בשבילנו, כי אחרי הפסד יש לך שבועיים בלי משחק ואתה מתברבר עם ההפסד, ככה שהניצחון היום היה מאוד מאוד חשוב. אם אני צריך לקחת את הזריקה אני אקח אותה, ואם ג'רל או רביב צריך לקחת אותה, אז הם יקחו אותה. כולנו מנסים להיות שם בשביל הקבוצה כשצריך. אני רוצה להיות שם בשביל הקבוצה, אם הכדור יגיע או זאת זריקה שאני צריך לקחת, אני אהיה שם".

מי שמעמדו בקבוצה הולך ומתערער הוא הרכז טייווין מקי שלא קלע אמש ב-16 דקות, ולהוציא את משחק החוץ בגן נר בו קלע 22 נקודות, נמצא בכושר אישי רע מאוד. בקבוצה שוקלים בכובד ראש האם לחתוך את השחקן, שנחשב לאהוב במיוחד על דני פרנקו שהביא אותו מהפועל ירושלים, "טיי טוב כשמקניל לא משחק. יש פה איזה קאצ' עם החוק הרוסי", סיפר פרנקו בסיום, "אין שחקן שלי, יש שחקן של הפועל תל אביב, זה עסק ואנחנו רוצים לנצח משחקים. אין פה שחקן בקבוצה שאני לא רציתי שיהיה פה. לעניינו, או כל רכז, אתה צריך להביא לו את המפתחות של הקבוצה, להכניס אותו ולהוציא אותו כל שנייה. אני לא חושב שהוא היה בסיטואציה הזאת מתישהו בקריירה. היחיד שהיה ככה אצלי זה בריאן טולברט. בא משחק כמו היום ורביב כל כך דומיננטי, אני הולך עם ליינאפ קבוע ופה זה לא בדיוק קרה. טיי לא הצליח להכנס טוב למשחק הזה, היינו פחות טובים ומבולבלים בדקות שהוא היה על המשחק. אני לא יודע אם רכז אחר בתפקיד שלו היה מצליח לתפקד גם כן. זה דבר שנשאיר לדיונים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully