וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: הרצליה בגן נר, אשדוד תארח את נהריה

11.3.2018 / 16:25

נועלת הטבלה תקווה להמשיך במגמה החיובית שלה כשתתארח אצל גלבוע/גליל (20:00, ספורט 5+). הקבוצה של בראד גרינברג תקווה להעמיק את המשבר של הסגולים

רפי מנקו, הפועל תל אביב, שון דאוסון, בני הרצליה. מגד גוזני
שון דאוסון והרצליה ימשיכו במומנטום מהניצחון מול הפועל ירושלים?/מגד גוזני

משחקי המחזור ה-19 בליגת העל יינעלו מחר (שני) עם שני משחקים נוספים. הפועל גלבוע/גליל תנסה להשאר בצמרת כשתארח בביתה את נועלת הטבלה בני הרצליה (74:99 לגלבוע בסיבוב הראשון באולם היובל) שנמצאת במומנטום חיובי לאחרונה. מכבי אשדוד, לה שלושה הפסדים רצופים בכל המסגרות, תקווה לחזור למסלול הניצחונות כשתארח את עירוני נהריה, שהפסידה את כל שמונת משחקי החוץ האחרונים שלה בליגה (76:81 לנהריה בעין שרה בסיבוב הראשון).

הפועל גלבוע/גליל - בני הרצליה (20:00, משולב בספורט 5+)

העונה רוויית הפציעות שעוברת על גלבוע/גליל לא נעצרת. הקבוצה מגן נר תמשיך להופיע עם שלושה זרים בלבד בסגל שלה גם במחזור ה-19, אחרי שחרורו של טוני מיטשל שהגיע לקבוצה עם אפשרות שחרור אחרי שבועיים של התרשמות ואובחן עם פציעה מגבילה שתמנע ממנו להראות את מה שהוא יודע. בנוסף לחסרון בזר צריך המאמן אריאל בית הלחמי להסתדר ללא בן אלטיט, כשאת מקומו אמור לתפוס שון לבנובסקי שהצטרף לאחרונה, אך בפועל בעמדה מספר 4 משחקים לא מעט הפורוורדים חואקין שוכמן וטל קרפלס. בקבוצה רוצים לשים את הסיבות הלגיטימיות למצבם בצד, ולנצח בבית את הרצליה כדי להשאר בתמונת המקום הרביעי.

אחרי סיבוב ראשון חלש מאוד שכלל רק שני ניצחונות, בני הרצליה עומדת על ארבעה ניצחונות בשבעה משחקים בסיבוב השני, אך עדיין לא הצליחה לברוח מהמקום האחרון. הקבוצה של אריק שיבק המשיכה במגמה החיובית שלה גם בשבוע שעבר כשגברה על הפועל ירושלים בחוץ במה שהיה ניצחון החוץ השלישי שלהם בארבעת המשחקים האחרונים. התקווה המחודשת של הרצליה הגיעה ביום שישי בדמות ההפסד של מכבי חיפה, ובמועדון יודעים שניצחון בגן נר יביא אותם למשחק החשוב מול הירוקים בשבוע הבא עם הזדמנות לבצע בריחה אמיתית. אבירם זליקוביץ', שלא שיחק בשבוע שעבר בשל פציעה, צפוי להמשיך להעדר.

מאמן מכבי אשדוד בראד גרינברג. יוסי ציפקיס
מפחדים להסתבך. גרינברג/יוסי ציפקיס

מכבי אשדוד/באר טוביה - עירוני נהריה (20:15, משולב בספורט 5+)

אחרי כל המחמאות וההגעה לחצי גמר גביע המדינה, מכבי אשדוד של בראד גרינברג סופרת שלושה הפסדים ברציפות, מתוכם שניים בליגה, והפסד נוסף יהפוך את מקומם בפלייאוף לרחוק מלהיות בטוח. בשבוע שעבר אשדוד הציגה לראשונה את הזר החדש בן מקאולי, שנראה כי עדיין לא קרוב לכושר משחק מספיק טוב, אך הייתה צריכה אותו לא מעט על הפרקט בגלל בעיית עבירות מוקדמת של נמרוד לוי. במועדון מקווים כי מקאולי יוכל להכנס טוב יותר לנעליו של דיוויד לאורי, ולשמור על הבית, מקום בו לא שיחקו מאז סוף חודש ינואר, כדי באמת לעשות עוד צעד קדימה בעונה הטובה יחסית שעוברת עליהם.

כשבאמתחתה שמונה הפסדי חוץ רצופים בליגה, וניצחון אחד בלבד בחמשת מחזורי הליגה האחרונים שלה, עירוני נהריה מגיעה בלחץ גדול ועם הגב אל הקיר למשחק באשדוד. ביום שלישי האחרון נוצחה נהריה בבית בפעם השלישית העונה, כשבסיום ההפסד למכבי ראשון לציון התפרץ המאמן אריק אלפסי לעבר השופט עומר אסתרון והוא יעמוד לוועדת משמעת ביום חמישי באיגוד הכדורסל, כשהעונש אותו דורש היועץ המשפטי הוא הרחקה משני משחקים בפועל. בנהריה ממשיכים לחפש מחליף לגארד דנזל ליבינגסטון, שאף נזרק השבוע מאימון על ידי המאמן אלפסי, כשאופציית הגעתו של דוראנד סקוט שהייתה על הפרק, ירדה בשל אי התאמה המקצועית לדברי אנשי הקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully