וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסאי דגו: "אם הפועל תל אביב לא מקבלת מינוס 9 אשקלון של יובל נעים נשארת בליגה?"

מאמן הפועל אשקלון התייחס לקודמו בתפקיד אצל "טוכמן וחמי": "לא מרגיש שאין לי סיכוי אחרי שהוא הלך". על קרבות התחתית: "מאוד אוהב אתגרים. אם נישאר זה יהיה גדול מאליפות"

ספורט 1

במשחקו הרביעי על הקווים של הפועל אשקלון, מסאי דגו הצליח להשיג אתמול (שבת) נקודה ראשונה עבור קבוצת התחתית מעיר הנמל, בזכות 0:0 נגד מכבי חיפה. כעת, כאשר אשקלון רחוקה ארבע נקודות מ.ס. אשדוד שמעל הקו האדום, דגו התארח בתוכנית של "טוכמן וחמי" סיפר על המטרות והשאיפות להמשך העונה ולעתיד.

"בגלל המצב שמכבי חיפה הייתה בו חשבתי שהיא תשחק עם שלושה בלמים, אבל בסוף הם עלו בלי שינויים", סיפר דגו על המשחק האחרון, "אני מאוד מאמין בזה שנישאר בליגה. רציתי שניכנס לפלייאוף התחתון בלי הפרש גדול וזה מה שקרה. ממה רצינו לנצח אתמול ולהכניס את מכבי חיפה איתנו לבלאגן, אבל עצרנו את רצף ההפסדים וסוף סוף לא ספגנו. עשינו משחק טוב. היה חסר הגול לביטחון, אבל אני מאמין שבפלייאוף זה ייראה הרבה יותר טוב. יש לנו הרבה שחקנים פצועים שיחזרו ואני מקווה שיהיה בסדר.

"אני לא רוצה לדבר על אשדוד ורעננה. נכון שאנחנו צריכים תוצאות אחרות, אבל הכל תלוי רק בנו. אם נוציא נקודות ונהיה חזקים אני מאמין שנישאר בלילה. טל איילה חזר מפציעה, גם דויד מנגה ודובב גבאי יחזרו ואני מאמין שיהיה טוב. ולדימיר דבאלישווילי הצטרף באמצע עונה, רואים שהוא לא בכושר. נתתי לו צ'אנסים והוא לא היה טוב אבל יש שחקנים שיש תקופה שלא הולך להם. הוא מתאמן כמו גבר ומנסה לתת 200%, יש לו איכות ואני מקווה שאנחנו נרוויח אותו".

עוד בנושא

צפו באוהדי מכבי חיפה מקללים את השחקנים: "חשנו מאוימים במלון"
"קשה לעבור את זה שוב": הפועל באר שבע מעכלת את פציעת ויטור
ג'ורדי קרויף: "אי אפשר לעצור את יוסי בניון, מעריץ את הרעב שלו"

מסאי דגו, מאמן הפועל אשקלון. קובי אליהו
"מאמין שנישאר". מסאי דגו/קובי אליהו

על דלה איינוגבה: "הוא בחור מדהים. הביטחון ירד לו אחרי השער שהוא ספג נגד קרית שמונה. לקחתי אותו לשיחה ואמרתי לו שאולי יעזור אם הוא יזוז הצידה וניתן את הצ'אנס לליאור חדיריאן. אני מאמין שזה קצת עזר לו. הוא שוער טוב עם הרבה ניסיון. הוא ירד ליגה וגם נשאר אז הוא כבר עבר את הדברים האלה שאנחנו עוברים עכשיו באשקלון. אני לא מפחד מכלום בכדורגל. אני מאמין שמי שבאמת רוצה את המקום שלו צריך להרוויח אותו לשמור על יציבות, זה לא רק לדלה אלא לכל שחקן בסגל. מי שיהיה טוב ישחק".

על יובל נעים: "אני מאוד מחבב את יובל, אבל אם הפועל תל אביב לא מקבלת בעונה שעברה מינוס 9 אשקלון נשארת בליגה? אני לא מרגיש שהוא מעליי או שאין לי סיכוי אחרי שהוא הלך. בסופו של דבר אני נותן הכל והשחקנים הם אלה שצריכים לבוא ולעבוד. אני לא אוהב שמדברים על זה יותר מדי ולא אוהב את ההשוואות. אני מאמין ואעשה הכל כדי שהפועל אשקלון תישאר בליגה".

"אני מאוד אוהב את האתגרים האלה. בתחילת העונה כל מי שמכיר אותי אמר לי לא לקחת את הפועל כפר סבא, אבל אמרתי להם שיתנו לי את הצ'אנס. אני מאוד מאמין בעצמי. ימים יגידו מה יהיה בעתיד אבל אני מאמין שאם אעבוד קשה יהיה בסדר. הפועל כפר סבא? הראש שלי בהפועל אשקלון ואיך להשאיר אותה בליגה. מאוד מכבד את המקום ואת האנשים אבל לא מעניין אותי. אם נישאר בליגה זה יותר מאליפות והלוואי שזה יקרה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
  • עוד באותו נושא:
  • מסאי דגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully