וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "אי אפשר לעצור את יוסי בניון, מעריץ את הרעב שלו"

11.3.2018 / 10:35

מאמן מכבי תל אביב פירגן לכוכבה הלוהט של מכבי פתח תקוה לקראת המפגש בין הקבוצות (שני, 21:00, ספ' 5). עוד הוסיף: "המאבק צמוד. חשוב להישאר במרחק משחק אחד מהפועל באר שבע"

ספורט 1

ניצחונה של הפועל באר שבע אמש (שבת) קבע שמכבי תל אביב כבר לא תוכל לסיים את העונה הסדירה במקום הראשון בליגה, ואם בית"ר ירושלים תנצח גם היא הערב, אז הצהובים יידעו שהם מתחילים את הפלייאוף מהמקום השלישי. מעידה של הירושלמים בתוספת לניצחון על מכבי פתח תקוה, במשחק שיסגור את מחזור הנעילה של העונה הסדירה, יסדר לקבוצה של ג'ורדי קרויף שדרוג של הרגע האחרון למקום השני. היום ערך ההולנדי מסיבת עיתונאים לקראת המפגש עם המלאבסים, בו תנסה מכבי תל אביב להתאושש מהתיקו המאופס מול אשדוד במחזור הקודם.

קרויף פתח ואמר: "המשחק של באר שבע אתמול? אנחנו מתרכזים בעצמנו, בלנצח את המשחק. מדובר במשחק חשוב. אנחנו רוצים שיהיו לנו כמה שיותר נקודות. המיקום בטבלה בסיום העונה הסדירה? זה לא כזה משנה. בסופו של דבר משחקים נגד כל קבוצה פעמיים בפלייאוף העליון. אנחנו מרוכזים רק בעצמנו ולא בשום דבר אחר. אנחנו מתכוננים בצורה הכי טובה שניתן להתכונן. המטרה היא לא להסתכל על הטבלה ולצמצם את הפער מהמקום הראשון. המטרה היא לנצח ושיהיו לנו כמה שיותר נקודות בסיום העונה הסדירה ולקראת הפלייאוף. באר שבע ניצחה, אז חשוב לנצח גם ולהישאר במרחק משחק אחד מהם".

עוד בנושא

"קשה לעבור את זה שוב": הפועל באר שבע מעכלת את פציעת ויטור
ניר קלינגר עקץ: "מזל? בדקתי את הישבן, הוא לא גדל בסנטימטר"
שחר לא תכנן לפטר את פרד רוטן. שחקנים: "חשנו מאוימים במלון"

מאמן מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף. קובי אליהו
ג'ורדי קרויף/קובי אליהו

על הסיכוי שעומר אצילי ישוב לסגל: "אני לא מדבר על דברים כאלה במסיבות עיתונאים. נחכה ונראה. הוא מתאמן ונראה טוב יותר. לקראת המשחק יוחלט אם הוא יהיה בסגל או לא".

עוד הוסיף: "מאבק האליפות מאוד צמוד השנה. אני לא זוכר מה קרה בשנים קודמות, אבל השנה זה צמוד. הקרבות בין הקבוצות בפלייאוף יכריעו וכל הקבוצות יקחו נקודות אחת מהשנייה, אין קבוצה אחת דומיננטית. בהרבה משחקים העונה שסיימנו ב-0:0 הגענו למצבים, פשוט לא הצלחנו לכבוש. אנחנו מנסים לשחק בשיטה הכי התקפית שאנחנו יכולים לשחק. אני לא חושב שאנחנו כובשים פחות שערים מבעבר כי שינינו שיטה, אנחנו מנסים להיות הכי טובים שאפשר. אני שופט שחקני הגנה לפי הצורה שבה הם מגנים ושחקני התקפה לפי הצורה שבה הם תוקפים".

על יוסי בניון והתעניינות אפשרית בבלם הפועל חיפה גבריאל תמאש בינואר: "אני לא חושב שיש דרך לעצור את יוסי בניון. הוא בחור רעב שרוצה לשחק ולהנות מהמשחק. זה דבר טוב, אני מעריץ אותו. האם רציתי בינואר את גבריאל תמאש מהפועל חיפה? לא, אין בזה אמת".

על ניק בלקמן: "בלקמן הוא שחקן חזק, יותר מרוב שחקני ההגנה בליגה וזה יתרון. הוא חכם ויודע מה לעשות עם הכדור ובלעדיו. זכינו שהוא איתנו במכבי תל אביב".

בלקמן עצמו אמר: "יש משחקים בסגנון שונה בליגה, לפעמים הסגנון יותר מתאים לנו ולפעמים אנחנו מתקשים. המשחק מחר לא תלוי רק בי אלא גם בשאר הקבוצה. צריך לשחק כקבוצה ולהשיג את התוצאה כקבוצה. האם זאת העונה הכי טובה שלי בקריירה? אני לא יודע. אני לא חושב על זה, אני פשוט מתרכז בלשחק ונהנה מכדורגל. יוסי בניון זה מישהו שצפיתי בו שהייתי צעיר יותר. הייתה לו קריירה נהדרת ואני מעריך אותו מאוד. אנחנו מתרכזים בעצמנו ולנצח מחר".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully