וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קשה לעבור את זה שוב": הפועל באר שבע מעכלת את פציעת ויטור

11.3.2018 / 7:00

בלם האלופה, שהעיד כי חש כאבים עזים, יעבור בדיקות ויקווה שהפעם לא נפצע בצורה חמורה: "כולם פה בהלם". בקבוצה מרוצים מ"המשחק הטוב שלנו בתקופה האחרונה", מחמאות לקבהא ולאלחמיד

ספורט 1

1. חוזרים לחייך

אחרי תקופה לא פשוטה שעברה על הפועל באר שבע, אתמול (שבת) האלופה הישראלית הרשתה לעצמה לחייך ולהביע שביעות רצון בנוגע ליכולת הקבוצה. בבאר שבע דיברו לאורך כל השבוע על הצורך לא רק להשיג נקודות אלא גם להציג משחק טוב יותר מבתקופה האחרונה, ואמש בניצחון 0:2 על בני סכנין האלופה אכן הציגה יכולת משופרת. גם בצוות המקצועי החמיאו לשחקנים ובייחוד למרואן קבהא ולחאתם עבד אלחמיד, שהציגו משחק הגנה מצוין אחרי הפציעה המוקדמת של מיגל ויטור.

"האנרגיות של כל השחקנים היום היו טובות, הרבה יותר טובות מבחצי השני נגד בית"ר", העיד אלחמיד שהתייחס גם לביקורות כנגד הבלמים בתקופה האחרונה, "אנחנו קבוצה ולא משחקים כבודדים, והיום עשינו את העבודה ביחד ושמרנו על רשת נקייה. אני לא זוכר שהקבוצה קיבלה ישירות גולים באשמתי. אני לא מסתכל על מה שאומרים, אני מעריך את עצמי ולא מחכה לראות מה אנשים אחרים אומרים. מתחילת העונה ספגנו הכי מעט בליגה וצריך לכבד את כל מי ששיחק, כולנו עשינו את זה ביחד". על הלחץ השונה בבאר שבע לעומת אשדוד בה שיחק בעונה שעברה אמר: "זה מעבר חד בשבילי לעבור מקבוצה שנלחמת על הירידה להילחם על האליפות אבל בשביל זה באתי. באתי מקבוצה שנלחמת על הירידה וגם שם יש לחץ".

"היו אנרגיות חיוביות לאורך כל השבוע", העיד שחקן בקבוצה, "הייתה תחושה שניתן משחק טוב ולשמחתנו זה התבטא במגרש. זה המשחק הטוב ביותר שלנו בתקופה האחרונה והיה לנו חשוב להיכנס לפלייאוף ככה".

עוד בנושא

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה את בני סכנין 0:2
אחרי שהפועל באר שבע הבטיחה את הפסגה בפלייאוף: כך נראה לוח המשחקים הצפוי
הפועל באר שבע: מיגל ויטור נפצע וירד מהמגרש בדמעות, חשש שגמר את העונה

שחקני הפועל באר שבע, חאתם עבד אלחמיד, תומאש פקהארט. יוסי ציפקיס
"האנרגיות היו טובות". שחקני באר שבע חוגגים/יוסי ציפקיס

2. מה יהיה עם ויטור?

בבאר שבע כמו בבאר שבע, העונה אף שמחה לא יכולה להגיע ללא טיפה של עצב, ומקור העצב הפעם (ולא בפעם הראשונה) היה פציעתו של מיגל ויטור. הבלם ירד ממרר בבכי לחדר ההלבשה וחבריו העידו שהוא נראה שבור. "מיגל נראה עצוב", העיד שחקן, "זה קשה מאוד לעבור את זה שוב. היינו כולם בהלם שזה קרה". כבר כאשר הפורטוגלי נפצע ונשכב על כר הדשא השחקנים שמסביבו היו בהלם. דן איינבינדר שם ידיים על הראש מיד ואלה שהיו סמוכים לוויטור סיפרו שהמבט על פניו העיד שמדובר בפציעה חמורה. בבאר שבע לא ממהרים להסיק מסקנות אך השחקן העיד שהרגיש כאבים עזים וישנו חשד לנזק רציני ברצועה. ויטור חזר רק לאחרונה מהפציעה הקודמת והתאושש מקרע ברצועה, אך רק לאחר חיזוקים בברך. הפציעה הקודמת החמירה את הקרע והשחקן שוב עשה בעיקר חיזוקים. בקבוצה מקווים שכעת לא מדובר בקרע מלא או בקרע ברצועה הצידית. ויטור יעבור היום בדיקות ובימים הקרובים צילום כדי לברר סופית את חומרת פציעתו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע בוכה לאחר פציעתו. יוסי ציפקיס
גמר את העונה? ויטור/יוסי ציפקיס

3. סגל חסר בפלייאוף

ויטור מצטרף לרשימת פצועים ארוכה והאלופה תגיע לפלייאוף עם סגל חסר מאוד. אנתוני וואקמה עדיין לא כשיר במאת האחוזים וינסה השבוע להתאמן יותר עם הקבוצה. עם זאת, הנטייה כרגע היא לתת לקשר לנוח גם במשחק הפתיחה של הפלייאוף כדי לנצל את פגרת הנבחרות ולהעניק לו מנוחה מספיק ארוכה לקראת שני משחקי העונה מול בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב בתחילת החודש הבא. גם מיחאי קורהוט ייעדר עוד כמה שבועות לפחות. המגן ההונגרי יחל ביום שני אימוני ריצה כשלאחר כמה ימים כאלה יתברר מתי יחזור להתאמן עם הקבוצה כשההערכה היא שבתוך חודש הוא יוכל לשוב לסגל. חנן ממן היה אתמול על הספסל אך גם הוא לא כשיר במאת האחוזים. ממן יעבור טיפולים השבוע וישתתף באימונים במטרה להכשירו למשחק הקרוב נגד בני יהודה. מתן אוחיון ייעדר גם כן מהמשחק הקרוב. "נתנו ביקורות שהעמסנו שחקנים בסגל גדול מדי אבל הפציעות המרובות מוכיחות שצדקנו כשלקחנו הכל בחשבון", הסביר גורם בקבוצה, "למרות הפצועים יש מחליפים ברמה גבוהה ונוכל להסתדר".

אנתוני וואקמה שחקן הפועל באר שבע הפצוע. יוסי ציפקיס
יקבל עוד מנוחה. וואקמה/יוסי ציפקיס

4. מתכוננים לפלייאוף

ברק בכר החליט על קיום מחנה קצר בן שלושה ימים השבוע לקראת הפלייאוף. בכר מתכנן בעיקר לעבוד על הצד המנטלי בכפר הנופש נחשולים שליד חיפה, כאשר האימונים ייערכו בחוף הים ובמגרש של הקיבוץ השכן מעגן מיכאל. גם השחקנים שנמצאים בספק ייצאו למחנה כשהמטרה היא גם לגבש את השחקנים ביחד אחרי ימים לא פשוטים. "נוכל לאסוף גם את הדברים במחנה הזה", אמר שחקן בקבוצה, "זה יכול לעשות לנו רק טוב". היום יזכו השחקנים לחופש ומחר ייצאו צפונה כשאת הדרך חזרה יעשו ביום רביעי. אגב בכר, המאמן התייחס לשאלה האם היה מעדיף ששחקניו יקבלו מנוחה ממשחק הנבחרת וענה: "אני אשמח שכמה שיותר שחקנים שלנו ישחקו בנבחרות ולא רק בנבחרת ישראל. זו גאווה עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully