וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מיגל ויטור נפצע וירד מהמגרש בדמעות, חשש שגמר את העונה

10.3.2018 / 22:54

בלם הפועל באר שבע, שחזר למגרשים רק במחזור הקודם, נפגע בברך חמש דקות בלבד אחרי שריקת הפתיחה מול בני סכנין. ברק בכר על הניצחון: "השחקנים הבינו שעכשיו צריך לתת הכל". בנין: "היינו פרווה"

ספורט 1
שחקני הפועל באר שבע מעל מיגל ויטור הפצוע. יוסי ציפקיס
עוד פציעה חמורה? מיגל ויטור/יוסי ציפקיס

תמונות מדאיגות (שוב) למיגל ויטור והפועל באר שבע: הבלם בן ה-28 נפצע היום (שבת) שוב בברך חמש דקות בלבד אחרי שריקת הפתיחה מול בני סכנין וירד לחדר ההלבשה כשאנשי באר שבע מנסים לנחם אותו והוא ממרר בבכי. מרואן קבהא נכנס במקומו וכבש את השער הראשון בניצחון 0:2.

ויטור שכבר ספג שלל פציעות בעבר, היה מושבת העונה מה-31 בדצמבר עד המשחק מול עירוני קרית שמונה במחזור הקודם. היסטוריית הפציעות שלו, כאמור, מדאיגה למדי: בעונה שעברה החמיץ ארבעה חודשים מהעונה, וגם בעונה שלפני כן נעדר לפרקים ארוכים בשל פציעות חוזרות. כעת קיים חשש שהוא שוב ייעדר תקופה ממושכת ולמעשה גמר את העונה.

מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע לאחר פציעתו. יוסי ציפקיס
ויטור מיורד מהמגרש/יוסי ציפקיס

אחרי המשחק ברק בכר לא רצה להתייחס בהרחבה לפציעה של ויטור לפני שהוא עובר בדיקות ("נראה מה יהיה, בכל מקרה יש לנו עוד שחקנים בסגל"). המאמן אמר על המשחק: "אני לוקח הרבה דברים טובים. במשחקים קודמים נראנו פחות טוב מבחינת אנרגיות ורצון, אבל היום ראינו שחקנים שנותנים מעצמם במשך 90 דקות, שמבינים שעכשיו בכל משחק צריך לתת 200 אחוז כי 80 או 90 אחוז זה לא מספיק. הגענו להמון מצבים, יכולנו לכבוש הרבה יותר, וגרמנו לסכנין להיראות פחות טוב למרות שהיא משחקת עם ארבעה חלוצים".

טל בנין סיכם: "לא ציפינו לקבל שני שערים ממצבים נייחים, באר שבע דווקא יותר מסוכנת במהלך המשחק ולא בכדורים חופשיים. הספיגות היו קלות מדי מבחינתנו. גם ב-10 שחקנים שמרנו על קו של קבוצה שרוצה להתקיף, אבל אולי הייתה חסרה לנו קצת יותר אמונה על הדשא שזה אפשרי. היינו קצת פרווה היום, עם קצת אומץ זה היה יכול להיראות הרבה יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully