וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר עקץ: "מזל? בדקתי את הישבן, הוא לא גדל בסנטימטר"

11.3.2018 / 7:45

מאמן הפועל חיפה חגג עם השחקנים. כץ שדרג את ההצעה לתורג'מן, לחץ להודיע על החתמת תמאש. גנסארי מסרב להמשיך בשיחות, במועדון יש מי שחושד שהוא מחזיק בהצעה מחו"ל. וגם: התקדמות בשיחות על איחוד עם רובי שפירא

ספורט 1

פציעות של גבריאל תמאש, לירן סרדל, רסמוס סויסטדט, אלון תורג'מן שעלה לשחק כשאינו כשיר לגמרי, גילי ורמוט שהוחלף במהלך המשחק, וגם הרחקה של דור מלול - כל אלה לא מנעו מהפועל חיפה של ניר קלינגר להמשיך בעונה החלומית שלהם. השחקנים חגגו אתמול דקות ארוכות בחדר ההלבשה, אבל יודעים שהדרך לכרטיס לאירופה עדיין ארוכה. "בדקה ה-80 הייתה הרגשה שהמשחק הזה ייגמר בתיקו. לא היינו מספיק דומיננטיים ואשדוד עמדה טוב. בסוף זה הגיע מהכיוון הכי לא צפוי. אסור שהעונה הזאת תסתיים ללא כרטיס לאירופה", אמר אחד השחקנים בסיום והוסיף: "למרות העונה הגדולה, אנחנו עדיין לא שם. אם נסיים במקום הרביעי, אף אחד לא מבטיח שנקבל את הכרטיס. זה נכון שאנחנו מחזיקים אצבעות לבית"ר ירושלים בחצי הגמר (גם אם הקבוצה תודח מהגביע, זכיה של בית"ר ירושלים תבטיח לה כרטיס לאירופה גם אם תסיים במקום הרביעי, א"י), אבל אנחנו לא רוצים להיות תלויים באחרות". אגב, תורג'מן פתח אתמול בהרכב רק משום שעדן בן בסט לא היה כשיר במאת האחוזים. תמאש יעבור היום בדיקת אולטרסאונד על מנת לבדוק כי הוא לא סובל מקרע בשריר התאומים.

עוד בנושא

ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה 0:1 דרמטי את מ.ס. אשדוד
ניר קלינגר: "אפשר להגיד שאנחנו מחזיקים את הצמרת בביצים"
אחרי שהפועל באר שבע הבטיחה את הפסגה בפלייאוף: כך נראה לוח המשחקים הצפוי

ניסו קפילוטו, גל אראל, הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
"לא רוצים להיות תלויים באחרות"/אדריאן הרבשטיין

"בדקתי את הישבן שלי לאחרונה. הוא לא גדל בסנטימטר", עקץ ניר קלינגר את המבקרים על הניצחון הדחוק של קבוצתו אמש, כשהוא חוגג עם השחקנים. "זה לא עניין של מזל. מי שמעז ומתגבר על קשיים כמו חמישה שחקני הרכב שנעדרים, מגיע לו. ראיתי רק ניצחון מול העיניים. ויתרתי על מגן ועוד מגן. אמרתי לשמואל שיימן דקה לפני הגול שאם הוא יישאר בקו ויגביה יהיה גול. זה מה שקרה. מה שפיקס אותי הוא שהיינו ממוקדים. כשתמאש ירד מהחימום שינינו את המערך, באנו כדי לשחק על הקווים, ופתאום שינינו את שלישיית הקישור". קלינגר מדבר על ההחלטה להסיט את מיטרבסקי לעמדת הבלם ולהכניס את גל אראל לקישור, אבל בעיקר על השינוי הטקטי - ורמוט ואיבנצ'יץ' שיחקו מאחורי החלוץ ולא על הקווים כמו בדרבי. על השאלה האם הניצחון על אשדוד סייע למכבי חיפה להישאר בליגה אמר המאמן: "אני לא מסתכל על התחתית לשמחתי. אנחנו לא עובדים בשביל אף אחד, אבל אם מכבי חיפה תהנה שיבושם לה".

ומה עם המגעים עם שחקנים לקראת העונה הבאה? ובכן, במועדון הגישו לאלון תורג'מן הצעה חדשה לשלוש שנים, עם אופציית יציאה בכל סוף עונה. הצדדים טרם הגיעו לסיכום ומחכים לתשובה מהחלוץ. לגבי גבריאל תמאש, במועדון דחו שמועות כי יחתום בקבוצה אחרת. "עוד השבוע נודיע על חתימה", טענו. ראדו גנסארי קיבל מסר כי חוזהו ישודרג אם יישאר אך הוא כבר הודיע לראשי המועדון כי יעדיף לדבר רק בסוף חודש אפריל. חלק מאנשי המועדון חשדו כי הצעה מקבוצה אחרת עומדת על הפרק. גנסארי מרוויח כ-140 אלף דולר לעונה ונראה כי כץ מוכן להציע לו 160 אלף, שיפור של כ-15 אחוז.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
"ראיתי רק ניצחון מול העיניים". קלינגר/אדריאן הרבשטיין

בהפועל חיפה אמרו אתמול כי הבלם ניסו קפילוטו צריך לקבל זימון לנבחרת לקראת המשחק מול רומניה. "הלוואי וחזן יזמין כמה שיותר שחקנים, יש לנו גם שלושה שחקני נבחרות זרים", אמר קלינגר. המאמן התייחס לידיעה בוואלה! ספורט לפיה במועדון מתכוונים לממש את האופציה על יוסיפ איבנציץ'. "השחקן הזה הוא פשוט חוויה. קילר שבא מהצד, בדיוק מה שהיינו צריכים. הוא עובד ונלחם, גם הגולים יגיעו", אמר המאמן שמרוצה מאוד גם מההשתלבות של ריסטו מיטרבסקי בקבוצה.

שמואל שיימן הוסיף: "שיחקתי כמגן ימני גם במכבי חיפה, זה לא אותו דבר, אבל אני יודע מה צריך לעשות מבחינה הגנתית. לא משנה איזה שמות משחקים, תמיד יש 11 על המשחק שנלחמים. אתם רואים כמה קשה לתת לנו גול. אנחנו תמיד שווים גול, גם אם הוא מגיע בדקה ה-93".

בנושא אחר: בהפועל רובי שפירא טוענים כי ישנה התקדמות במגעים עם הפועל חיפה למען איחוד. במועדון טענו כי הם מוכנים לקחת את ניהול מחלקת הנוער ללא עזרה כספית, אך מבקשים את איצטדיון קריית חיים תוך התחייבות למימון השיפוץ שלו. בנוסף, הם דורשים התחייבות כי במידה ויואב כץ יעזוב בעתיד הם יקבלו בעלות מלאה על ניהול המועדון. "הנכונות קיימת, השיחות ימשכו בזמן הקרוב", אישרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully