וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "אפשר להגיד שאנחנו מחזיקים את הצמרת בביצים"

10.3.2018 / 20:29

מאמן הפועל חיפה הנרגש לאחר הניצחון הדרמטי על מ.ס. אשדוד: "כבר אין לי מילים, כל העונה אני אומר שהשחקנים שלי זה משהו מיוחד". עמיר תורג'מן: "הפועל חיפה לא הגיעה לשער"

הפועל חיפה לא מוכנה לומר נואש במאבק על האליפות. המדורגת רביעית חתמה הערב (שבת) עונה סדירה נהדרת עם ניצחון דרמטי 0:1 על מ.ס. אשדוד, בזכות שער עצמי מקרי של יובל יעקובוביץ' בדקה ה-93. היה זה ניצחון ביתי ראשון של החיפאים על אשדוד מאז נובמבר 2012 (גם אז בתוספת הזמן, עם צמד שקבע מהפך 1:2) וניצחון 13 על האפס מתוך 15 הניצחונות שהשיגה עד כה. כרגע הפועל חיפה צמודה למכבי תל אביב השלישית (משחק חסר) עם 52 נקודות, בעוד אשדוד עדיין במקום ה-12 וצריכה להיות מודאגת לקראת מאבקי ההישרדות.

גילי ורמוט נפצע בשריר הירך האחורי והוחלף במחצית, אך בהפועל חיפה מאמינים כי לא מדובר במשהו חמור מדי.

עוד בנושא:
בתוספת הזמן: הפועל חיפה השיגה 0:1 דרמטי על מ.ס. אשדוד
איך ייראה לוח המשחקים של הפועל חיפה בפלייאוף העליון?

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה חוגג (במרכז). אדריאן הרבשטיין
תענוג גדול. ניר קלינגר חוגג בסיום/אדריאן הרבשטיין

ניר קלינגר, מאמן הפועל חיפה המאושר: "כל העונה אני אומר שהשחקנים שלי זה משהו מיוחד. להגיע למשחק עם כל כך הרבה חיסורים משמעותיים, מבחינת מנהיגות ושחקני הרכב, אין לי מילים כדי להגיד את מה שאני מרגיש. זה תענוג גדול, הניצחון הגיע לנו. אשדוד שיחקה מאוד טקטי, רצתה לצאת עם נקודה, ואנחנו הימרנו עם כל השחקנים שיכולנו. ההימור השתלם. אנחנו מחזיקים אצבעות לאיבוד נקודות של המתחרות, אפשר להגיד שאנחנו מחזיקים את הצמרת בביצים".

עמיר תורג'מן: "מאכזב מאוד מאוד, הם לא הגיעו לשער. הפועל חיפה בעונה מצוינת, אבל היום לא הגיעה לשער שלנו. סתם כדור שטותי, איבדנו נקודה יקרה מאוד. זה מאכזב, אבל בסך הכול אני מרוצה מהבחורים. שיחקנו נכון, לא מספיק האמנו כדי להבקיע את השער. אם קצת יותר אחריות גם היינו שומרים על השער והנקודה. ממשיכים קדימה. הפסדנו את הנקודות, אבל הרווחנו קבוצה מצוינת לקראת הפלייאוף. אם אני נרגע שנייה, אני שמח על הדרך שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully